Homoquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef Fokkedop het volgende:
Maikuul en de klaagbaak = 1 grote liefde!
Maar je hebt gelijk hoor!![]()
Domme kutsport. Schreeuwen ze om de bal, en dan hebben ze eindelijk de bal, schoppen ze hem weer weg...![]()
Dat is zo'n hendig grappige opmerking altijd he. LOLROFLOMFGROFLMOAquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef Fokkedop het volgende:
Domme kutsport. Schreeuwen ze om de bal, en dan hebben ze eindelijk de bal, schoppen ze hem weer weg...![]()
Een persoon van het mannelijk geslacht met pukkels en een scooterquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef Het_hupt het volgende:
wat is TS zijn opvatting van een man?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:21 schreef LasTeR het volgende:
Echte mannen doen het met andere vrouwen terwijl de homo's voetbal kijken.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Voetbal is voor domme stakkers.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Mensen die niet aan voetbal doen of er niet naar kijken, zijn domme stakkers.
Dat is bij zowat elke sport zo...quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef Fokkedop het volgende:
quote:
Wies dat nou weer gekquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef Rhinestone het volgende:
Maikuuul, jij bent niet fan van Andy van der Meijden?
In 1950 was dit 'grapje' nog een glimlach waard. Anno 2006...quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef Fokkedop het volgende:
In 1945 zouden ze je vermoorden voor jodenhumor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:46 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
In 1950 was dit 'grapje' nog een glimlach waard. Anno 2006...![]()
Vechtsportenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:51 schreef P8 het volgende:
edit
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vechtsportenook zoiets belachelijks. Gasten die BLO hebben gedaan ( anders deed je zoiets niet ) staan elkaar te slaan als n00bs. Goh wat een sport
Tjah, sommige mensen zien het als vermaak.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef P8 het volgende:
[..]![]()
gast, van de 4 nederlandse wereldkampioenen heeft 1 havo gedaan, en 2 vwo (wat daarna kwam weet ik niet) en die laatste weet ik niet.
juist intelligente mensen kunnen ver komen in deze sport.
zelf zie ik het als de fysieke vorm van schaken
edit: ik heb het over de K1 uiteraard
ik zie het totaal niet als "zinloos op elkaar inbeuken"quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:07 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zie het maar als zinloos op elkaar inbeuke :/
ga je 13 Mei ook?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef P8 het volgende:
[..]
ik zie het totaal niet als "zinloos op elkaar inbeuken"
het is in mijn ogen de meest strategische sport die er is
welke ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Aanvaller van Everton, ook een kampert![]()
Wat zou ik daar graag mênnus dellekes willen freten zegquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
In Lunteren is binnenkort de Lunterse kampioenschappen frikadellen eten.
Kots en bier gegarandeerd. Dát is pas topsport.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe u aan deze onzin gekomen bent?
http://www.planet.nl/plan(...)tid=670081/sc=032006quote:Lichamelijke activiteit stimuleert de aanmaak van nieuwe hersencellen.
Dit concludeert biologe Karin van der Borght in haar proefschrift waarop zij vandaag promoveert bij de Rijksuniversiteit Groningen.
Loopwiel
Voor haar proefschrift baseert zij zich op haar onderzoek onder muizen. Zij vond significante verschillen tussen muizen die veel bewogen en muizen die dat niet deden. Van der Borght gaf sommige muizen een loopwiel. Hierin legden de muizen in een nacht wel zo’n vijf tot twaalf kilometer af. Anderen kregen niets. Vervolgens liet ze alle muizen op zoek gaan naar voedsel in een doolhof. Niet alleen bleken de actieve muizen dat veel sneller te vinden, ook twee weken later wisten ze nog precies waar hun eten lag, in tegenstelling tot de inactieve muizen.
De biologe onderzocht bovendien de hersenen van de muizen zelf. Ook hier vond ze bewijs dat lichamelijke activiteit de vorming van nieuwe neuronen in bepaalde delen van het brein bevordert. Een van de twee gebieden in de hersenen waar dit gebeurt, is de hippocampus. Dit gebied is cruciaal bij leer- en geheugenprocessen.
Alzheimer
Volgens Van der Borght is haar bevinding vooral interessant voor Alzheimeronderzoek. “Het is bekend dat Alzheimerpatiënten geestelijk minder snel achteruit gaan als ze actief blijven. Het is goed mogelijk dat dit komt omdat ze nog steeds nieuwe neuronen aanmaken en daardoor de afbraak van hersencellen compenseren. Hiervoor is nieuw onderzoek nodig,” aldus de onderzoekster
De relatie tussen sporten en de vorming van nieuwe hersencellen is overigens al eens eerder gelegd. Zo gaf onderzoeker Ian Roberston van de universiteit in Dublin een groep 60-plussers de opdracht om gedurende vier maanden stevig te wandelen. Deze groep werd vergeleken met leeftijdgenoten, die alleen hun spieren met regelmaat rekten en stretchten. Bij de wandelaars werd een duidelijke verbetering gezien in aandacht en geheugen in vergelijking met de stretchgroep
In beweging komen
Ook volgens Robertson heeft lichaamsbeweging opmerkelijke effecten op de structuur en functie van de hersenen. Van
der Borght: “Het is fascinerend om te zien dat zoiets eenvoudigs als lichamelijke activiteit zo'n grote impact heeft. Als je bedenkt dat we in een tijd leven waarin mensen juist te weinig bewegen, lijkt me dit een goed argument om toch in beweging te komen.”
Dit moet echter wel uit vrije wil geschieden, zo blijkt uit het onderzoek van de biologe. Wanneer de muizen, die van nature luie dieren zijn, werden gedwongen om te rennen op een loopband, leidde dat alleen maar tot stress en niet tot extra neuronen.
ik ben ook niet van plan om dat te blijven doen tot alzheimer kan beginnen bij mijquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
[..]
http://www.planet.nl/plan(...)tid=670081/sc=032006
overgens geld dit niet voor vechtsporten zoals boxen etc![]()
Da's nou ook grappig... bij ons heet dat gewoon een boer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
Man bestaat voor 20% uit voetbal.
De rest bier en tieten, klein beetje frituurvet.
Zonder voetbal ben je wel een man.
Maar ik denk dat het dan wel eens tijd is om uit de kast te komen.![]()
De reden waarom er niemand quote op jou "grappige" opmerking is ook overduidelijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:13 schreef RedDevil085 het volgende:
Maikuuul, de reden waarom jij geen man bent, heeft niets met voetbal te maken.
Binnen afzienbare tijd natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:49 schreef Blokhut het volgende:
Ik ben het voor de verandering eens met TS, voetbal is een achterlijke kutsport en ik hoop dat alle mensen die het wel leuk vinden dood gaan.
Ik moest dadelijk aan wielrenners denken. Dat waren pas legendarische interviewsquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:26 schreef TimMer1981 het volgende:
Op woensdag 11 januari 2006 19:29 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
van sporten word je slim.
Dat hebben we inderdaad wel gezien aan Ronald en Frank de Boer en al die profboksers...
Sorry, maar dat onderzoek van biologe Karin van der Borght vind ik maar niks.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
[..]
http://www.planet.nl/plan(...)tid=670081/sc=032006
overgens geld dit niet voor vechtsporten zoals boxen etc![]()
Tja, met kaartspelen heeft men gelijkaardige resultaten behaald. Men had beter de stretchers in een electrische rolstoel achter de wandelaars aan gestuurd. Dan was pas duidelijk geweest of het de lichamelijke beweging was die voor de veranderingen zorgde.quote:De relatie tussen sporten en de vorming van nieuwe hersencellen is overigens al eens eerder gelegd. Zo gaf onderzoeker Ian Roberston van de universiteit in Dublin een groep 60-plussers de opdracht om gedurende vier maanden stevig te wandelen. Deze groep werd vergeleken met leeftijdgenoten, die alleen hun spieren met regelmaat rekten en stretchten. Bij de wandelaars werd een duidelijke verbetering gezien in aandacht en geheugen in vergelijking met de stretchgroep
Oh ja, gequote worden door personen die op het midden van de dag tijd hebben hun ellende en jolijt op een online forum te plaatsen staat echt in mijn dagelijkse to-do list.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De reden waarom er niemand quote op jou "grappige" opmerking is ook overduidelijk
Je mag toch wel zelf weten wat je van een sport vind ?
Wil je nu beweren dat het avond is ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:04 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Oh ja, gequote worden door personen die op het midden van de dag tijd hebben hun ellende en jolijt op een online forum te plaatsen staat echt in mijn dagelijkse to-do list.
Zie je mij trouwens iets zeggen over jou sport smaak? Alleen de gedachte dat jij even in de waan was een echte man te zijn, kon ik niet inkomen.
*facepalm*quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat het avond is ?
Lijkt me een lastige to-do, gequote worden...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:04 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Oh ja, gequote worden door personen die op het midden van de dag tijd hebben hun ellende en jolijt op een online forum te plaatsen staat echt in mijn dagelijkse to-do list.
[..]
Ik kijk ook geen voetbal hoor schatquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:14 schreef Maikuuul het volgende:
Als je niet naar voetbal kijkt.
Wtf is dat voor mongolen opmerking ?
Ik kan er ook niets aan doen dat je het geil vind om naar voetballers te kijken in korte broekjes smeerlap.
Dusseh jeh, niet meer zoiets gaars zegge.
Alsof ik niet zelf bepaal wat ik wel of niet leuk vind
Quoten op de OP is kansloosquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen voetbal hoor schat.
quote:
Vergeet Cruyff nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:26 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat hebben we inderdaad wel gezien aan Ronald en Frank de Boer en al die profboksers...
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]goeie !
Waar ik wel van houd ?
Jeh ik houd niet echt van sporten behalve counter-strike. Maar curling is opzich wel vetEn darten is ook wel lolleromfg
Woord omhoogquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef thomzor het volgende:
ik ben het eens met maikuuul, voetbal zuigt
Zegt iemand die bij Bart Smit werktquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef Markster het volgende:
Je bent geen man als je op een brommer rijdt.
Als dit jouw reden is om niet naar voetbal te kijken.....tsja, dan ben je inderdaad geen manquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:14 schreef Maikuuul het volgende:
Als je niet naar voetbal kijkt.
Wtf is dat voor mongolen opmerking ?
Ik kan er ook niets aan doen dat je het geil vind om naar voetballers te kijken in korte broekjes smeerlap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |