abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:19:30 #41
92279 N.icka
Windforce 11
pi_33989969
Ik denk dat ze per ongeluk onder het kussen van de bank terecht is gekomen
pi_33989983
Sinds wanneer vlucht je als je met de auto tegen een boom knalt? Dan heb je iets te verbergen lijkt me.

Zou me niks verbazen als er uiteindelijk weer een kinderlijkje in de kofferbak werd 'weggesmokkeld'.
pi_33990056
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sinds wanneer vlucht je als je met de auto tegen een boom knalt? Dan heb je iets te verbergen lijkt me.

Zou me niks verbazen als er uiteindelijk weer een kinderlijkje in de kofferbak werd 'weggesmokkeld'.
Misschien waren ze wel zo overstuur dat ze niet meer wisten wat ze deden. Ik denk ook dat ze vermoord is hoor, maar laten we niet te snel conclusies trekken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33990194
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Misschien waren ze wel zo overstuur dat ze niet meer wisten wat ze deden. Ik denk ook dat ze vermoord is hoor, maar laten we niet te snel conclusies trekken.
Ja, ze waren zo overstuur dat ze hadden besloten samen zelfmoord te plegen.

Begin me steeds meer te irriteren aan het feit hoe vaak het fout gaat als geestelijk labiele mensen aan kinderen beginnen.
pi_33990516
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, ze waren zo overstuur dat ze hadden besloten samen zelfmoord te plegen.

Begin me steeds meer te irriteren aan het feit hoe vaak het fout gaat als geestelijk labiele mensen aan kinderen beginnen.
Waarom zouden ze geestelijk labiel zijn? Ik vind het wel interessant om te lezen dat mensen dit soort daders altijd als een soort untermenschen bestempelen, terwijl we onder de 'juiste' omstandigheden waarschijnlijk allemaal tot dit soort daden zouden kunnen komen. Waarschijnlijk heeft niemand ooit van die dames verwacht dat ze een dergelijke misdaad zouden kunnen plegen. En toch doen ze het op een bepaald moment...
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:38:47 #46
92279 N.icka
Windforce 11
pi_33990972
Mensen die hun kinderen vermoorden zijn geestelijk labiel jah , en niemand bestempelt ze als untermensch . Het is maar wat je graag wilt lezen he? Zegt meer over jou karakter
pi_33991299
quote:
terwijl we onder de 'juiste' omstandigheden waarschijnlijk allemaal tot dit soort daden zouden kunnen komen.
Wat een onzin.
Ik had gedacht dat jij over dit soort zaken juist anders zou denken.
pi_33991638
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Ik had gedacht dat jij over dit soort zaken juist anders zou denken.
Nee hoor. Wetenschappelijk is bewezen dat de meeste mensen tot extreme dingen als moord in staat zijn.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 07:43:27 #49
3542 Gia
User under construction
pi_34003339
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee hoor. Wetenschappelijk is bewezen dat de meeste mensen tot extreme dingen als moord in staat zijn.
ja, maar op je eigen kinderen?
pi_34003569
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 07:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Precies. Als je mensen onder extreme toestanden laat leven; bv in een bloedige oorlog of iets dergelijks, kunnen de stoppen doorslaan. Maar dat is meestal nog niet tegen hun eigen kinderen.

En ik snap verder niet wat dat met dit topic te maken heeft? Lijkt me niet dat die vrouwen iets soortgelijks hebben meegemaakt.
Of ben je weer iemand die alles op een slechte jeugd gaat gooien?
pi_34003785
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 07:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja. Denk aan Joden die hun eigen pasgeboren kinderen moesten smoren omdat hun gehuil de hele groep zou verraden.
Nu klinkt het gek, maar ook mensen die hun kind ombrengen hebben vaak een dergelijk idee: dat het de enige oplossing is.

Ik weet dat ik mijn hoofd hier vrijwillig tussen de deur steek, maar weet wel dat geen mens in normale omstandigheden zijn kinderen iets aan zou doen. Alleen psychopaten (zoals Richard met zijn Poolse vriendin die zijn vrouw en twee dochters ombracht) kunnen dat.
De rest van de familiedrama's zijn langlopende drama's waarbij mensen in zulke geestelijke nood geraken dat ze tot dit soort walgelijke dingen in staat zijn. Het proces om in een dergelijke nood te raken laat zien dat sommige persoonlijkheden hier gevoeliger voor zijn, maar dat deze mensen in andere situaties volkomen normaal zouden leven. Helaas zijn ze vaak ook gevoelig voor het scheppen van deze omstandigheden: een naar huwelijk (slechte partnerkeuze), verslavingen.

Dit gezin was niet bekend. Pas het laatste jaar gebeurden er rare dingen naar het weten van buitenstaanders. Ik denk echter dat als ze gaan graven, ze jaren aan onprettige dingen gaan horen van de moeder.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34003845
Ik vind deze situatie totaal niet vergelijkbaar met Joodse moeders die hun kind smoorden omdat ze er anders zelf aangingen.
quote:
De rest van de familiedrama's zijn langlopende drama's waarbij mensen in zulke geestelijke nood geraken dat ze tot dit soort walgelijke dingen in staat zijn. Het proces om in een dergelijke nood te raken laat zien dat sommige persoonlijkheden hier gevoeliger voor zijn, maar dat deze mensen in andere situaties volkomen normaal zouden leven. Helaas zijn ze vaak ook gevoelig voor het scheppen van deze omstandigheden: een naar huwelijk (slechte partnerkeuze), verslavingen.
Helaas zal in dit geval de waarheid wel hier ergens liggen. En daarom word ik er een beetje moe van dat dit soort labiele figuren aan kinderen begint, is vaak niks dan ellende.
pi_34004038
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind deze situatie totaal niet vergelijkbaar met Joodse moeders die hun kind smoorden omdat ze er anders zelf aangingen.
[..]

Helaas zal in dit geval de waarheid wel hier ergens liggen. En daarom word ik er een beetje moe van dat dit soort labiele figuren aan kinderen begint, is vaak niks dan ellende.
Het punt is dat het meestal goed uitpakt: ze komen terecht in omstandigheden (goed huwelijk) waarin ze wel gedijen en de kinderen welvaren. En ook geestelijk stabiele personen komen terecht in slechte huwelijken.
Mijn punt hierin is dan ook dat er geen peil te trekken is op de omstandigheden en waarschuwingssignalen.
En zijn wel meer gezinnen geweest waarbij een of beide partners vreemdgingen, het huwelijk stukging en de gezinsleden weinig contact hadden met de buurt. Daar gebeurde niets met de kinderen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34004185
Daar heb je gelijk in. Je kunt niet aan iemands neus zien of ie z'n kinderen zal vermoorden, het valt (vaak) niet te voorkomen.
Niet alle gescheiden en drugsverslaafde ouders zullen hun kids iets aandoen.

Maar heb wel een hekel aan kindermoordenaars/mishandelaars zeg, begrijpen kan ik het niet. Van kinderen blijf je gewoon af!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:20:15 #55
3542 Gia
User under construction
pi_34005560
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 08:35 schreef Mwanatabu het volgende:

Ik weet dat ik mijn hoofd hier vrijwillig tussen de deur steek, maar weet wel dat geen mens in normale omstandigheden zijn kinderen iets aan zou doen. Alleen psychopaten (zoals Richard met zijn Poolse vriendin die zijn vrouw en twee dochters ombracht) kunnen dat.
De rest van de familiedrama's zijn langlopende drama's waarbij mensen in zulke geestelijke nood geraken dat ze tot dit soort walgelijke dingen in staat zijn.
Het zou in dit geval niet kunnen gaan om een vriendin die psychotisch is? Wist die moeder veel! Ze woonde pas een half jaar samen met die vrouw.

Ik ben het dan ook wel met je eens dat iemand normaal gesproken zijn/haar eigen kind niet dood. Daarom denk ik ook dat de vriendin dat in dit geval gedaan heeft.

Echter, moet je een psychopaat zijn om je eigen kinderen te vermoorden?
Ik ken iemand die na de scheiding zijn beide kinderen de nek heeft afgesneden, omdat hij het zijn ex-vrouw niet gunde de voogdij te hebben. Die man is veroordeeld met tbs, kwam na 8 jaar weer vrij en is inmiddels weer getrouwd en heeft weer twee kinderen.
Is die man een psychopaat? Of vind jij dat zijn omstandigheden zo abnormaal waren dat dit begrijpelijk was?
Kan je wel vertellen dat deze man van thuis uit bijzonder verwend was en een ontzettende dwingeland was. Hij moest altijd zijn zin krijgen.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:05:16 #56
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34006693
Geen idee of die man een psychopaat is. Wat ik wel weet is dat ik nooit of te nimmer kinderen zou krijgen bij een man waarvan bekend is dat hij zijn eerste twee kinderen vermoord heeft.

Dat er nu weer een vrouw kinderen met hem heeft vind ik het meest onbegrijpelijke aan dit verhaal. En ook dat hoor je zo vaak. Mensen met een uitgebreid verleden van (kinder)mishandeling die altijd wel weer opnieuw een vrouw vinden die bereid is om kinderen van hen te nemen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_34007614
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Het zou in dit geval niet kunnen gaan om een vriendin die psychotisch is? Wist die moeder veel! Ze woonde pas een half jaar samen met die vrouw.

Ik ben het dan ook wel met je eens dat iemand normaal gesproken zijn/haar eigen kind niet dood. Daarom denk ik ook dat de vriendin dat in dit geval gedaan heeft.

Echter, moet je een psychopaat zijn om je eigen kinderen te vermoorden?
Ik ken iemand die na de scheiding zijn beide kinderen de nek heeft afgesneden, omdat hij het zijn ex-vrouw niet gunde de voogdij te hebben. Die man is veroordeeld met tbs, kwam na 8 jaar weer vrij en is inmiddels weer getrouwd en heeft weer twee kinderen.
Is die man een psychopaat? Of vind jij dat zijn omstandigheden zo abnormaal waren dat dit begrijpelijk was?
Kan je wel vertellen dat deze man van thuis uit bijzonder verwend was en een ontzettende dwingeland was. Hij moest altijd zijn zin krijgen.
Nou, dat denk ik dus wel...
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:05 schreef livelink het volgende:
Geen idee of die man een psychopaat is. Wat ik wel weet is dat ik nooit of te nimmer kinderen zou krijgen bij een man waarvan bekend is dat hij zijn eerste twee kinderen vermoord heeft.

Dat er nu weer een vrouw kinderen met hem heeft vind ik het meest onbegrijpelijke aan dit verhaal. En ook dat hoor je zo vaak. Mensen met een uitgebreid verleden van (kinder)mishandeling die altijd wel weer opnieuw een vrouw vinden die bereid is om kinderen van hen te nemen.
Het pleit niet voor die vrouwen idd, want hij zoekt ze erop uit. Hij heeft een neus voor bepaalde karaktereigenschappen bij vrouwen die hij kan gebruiken. Meestal is het "ik ben zielig want ik heb een slechte jeugd/leven gehad, zorg voor me!". En ja, dat spreekt een bepaald misplaatst zorginstinct aan bij sommige vrouwen.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:37:54 #58
3542 Gia
User under construction
pi_34018318
In het Eindhovens Dagblad stond dat de moeder de relatie met haar vriendin wilde verbreken en terug wilde naar haar man.

Als dit waar is, kan het natuurlijk zo zijn dat moeder en vriendin ruzie hadden en dat Kelly het heeft moeten ontgelden. Misschien heeft die vriendin Kelly wel vermoord.
pi_34023936
Het zesjarige meisje dat woensdag dood in een woning in Dommelen is aangetroffen, is waarschijnlijk door verstikking om het leven gekomen. Het Openbaar Ministerie in Den Bosch maakte dat vrijdag bekend. "Het voorlopig sectierapport wijst op verstikking als mogelijke doodsoorzaak", zo stelt justitie.

Het kinderlijkje werd woensdagochtend rond 10.30 uur door de grootouders gevonden in een woning aan de Olieslagerwei in Dommelen (gemeente Valkenswaard). Op dat moment was verder niemand in het huis aanwezig. Bron nu.nl

Opvoed cursus zou zeker geen overbodige luxe zijn! Maar ook Relatiekunde op de middelbare school zou een hoop relatieleed kindermishandeling en ellendige echtscheidingen kunnen voorkomen. Maar wij als oudere zouden het goede voorbeeld moeten geven,Dus kom als eerste met die meldplicht-CDA vind het niet effectief?? Natuurlijk is het wel effectief! En uberhaupt wat is er mis met een meldingsplicht bij kindermishandeling,hoeveel moeten er nog komen,hoeveel moeten er nog gaan,al die stille tochten dan is het kwaad al gedaan.Dus wacht niet te lang stop met die praat cultuur zeker in deze kinderen zijn de toekomst en wij met ons alle behoren al de kids een wereld te geven waar zij recht op hebben!Beter tien keer mis als een keer raak! je bent als goede burger toch ook verplicht om melding te maken van andere geweldsmisdrijven! Dus waarom word er zo moeilijk gedaan als het om kindermishandeling gaat! Kom op met die meldplicht!Stop met die vergader/praat cultuur,zeker als het om kinderen gaat!Maar ga er gelijk op af,en onderzoek luister naar de KINDEREN!
pi_34026662
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:37 schreef Gia het volgende:
In het Eindhovens Dagblad stond dat de moeder de relatie met haar vriendin wilde verbreken en terug wilde naar haar man.

Als dit waar is, kan het natuurlijk zo zijn dat moeder en vriendin ruzie hadden en dat Kelly het heeft moeten ontgelden. Misschien heeft die vriendin Kelly wel vermoord.
Ja misschien en als en kan natuurlijk en misschien wel en misschien niet. Iedereen moet tegenwoordig een mening hebben en moet denken dat hij/zij kennis van zaken moet hebben, maar tot nu toe heb ik bij de post van partijrechtenkind nog het meest van, die heeft tenminste een goed punt. De rest, ik irriteer me mateloos aan het idee dat iedereen overal over mee denkt te moeten praten, maar in veel gevallen totaal niet weet waar het over heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')