Een van de belangrijkste zaken die een (goed) jurist moet beheersen is zorgvuldig lezen.quote:
Ik heb deze serie topics pas bij de vorige pagina ontdekt. Maar dat had je kunnen lezen op de vorige pagina.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Een van de belangrijkste zaken die een (goed) jurist moet beheersen is zorgvuldig lezen.
[SC] WO Rechten #10
Komt er ook vast nog wel van. Daar heb ik tot dusver nog niet echt tijd voor gehad. Posten neemt over het algemeen aanzienlijk minder tijd in beslag dan topics teruglezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:26 schreef VoreG het volgende:
Je moet ook arresten lezen dus WO Rechten topics kunnen er best bij
Hoezo ? Heeft er nog niemand een samenvatting kunnen vinden van die [SC] WO rechten topics ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:26 schreef VoreG het volgende:
Je moet ook arresten lezen dus WO Rechten topics kunnen er best bij
Ik zal binnenkort eens aan Mevrouw E. Janssen vragen hoe ze denkt over je partnerschap.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:31 schreef Thisbe het volgende:
Ja ik heb ervaring met het organiseren van een bedrijvendag. Ik doe het nooit meer, alles wat mis kon gaan ging ook mis![]()
Overigens bevalt me het partner zijn uitstekend, ik zie graag mensen zwoegen![]()
Touchequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:21 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik heb deze serie topics pas bij de vorige pagina ontdekt. Maar dat had je kunnen lezen op de vorige pagina.![]()
En nee, ik ga topics over het algemeen niet helemaal teruglezen.
Moet je bij de JSVU zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:28 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Hoezo ? Heeft er nog niemand een samenvatting kunnen vinden van die [SC] WO rechten topics ?
gefeli, POR is echt een struikelblokquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:47 schreef Sessy het volgende:
Ohja ik heb Publiek Organisatierecht met een 6,7 gehaald, blijkbaar zijn er heel veel (ook herhaalders) op gezakt, dus ik ben nog best blij, maar ga het wel herkansen.
...
Hoe dan ook Goederenrecht, met die oude dikke mevrouw in kniekousen en rokken en die homo, die is door 80% gehaald
...
Toffe kerel inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
gefeli, POR is echt een struikelblok![]()
Ik ken genoeg mensen die het voor de 4e keer moeten gaan maken.
die homo van Goederenrecht is echt geweldig!Zelden zo'n sarcastisch figuur voor een werkcollegegroep zien staan
![]()

Vond 'm altijd op Carlo Boshart lijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
die homo van Goederenrecht is echt geweldig!Zelden zo'n sarcastisch figuur voor een werkcollegegroep zien staan
![]()
Van Doornmalen. Wát een kerel is dat. Hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:43 schreef Pool het volgende:
En Magister heeft dit topic ook ontdekt zie ik. Stelletje spammerds.Leuk dat de dagen in het Willem II-stadion gehouden worden, voorgaande jaren was het steeds op de UvT zelf. Ik ga dit jaar wel weer denk ik, afgelopen twee keer was de lunch goed te doen.
![]()
Ja 't punt is, ik ben momenteel in nogal een geestelijke staat (lees: ik vergeet alles, inclusief dat ik dingen heb staan koken en kan met vuur aan gaan slapen etc) en ik was depressief en ook nog 3 weken fysiek ziek afgelopen semester, dus m'n punten zijn momenteel niet om over naar huis te schrijven. Ik heb wel alles gehaald, maar daarmee is ook alles gezegd, en gatverdamme wat staat dat in een scherp contrast met m'n punten van vorig jaar... Ik ga dit ook fijn herkansen volgend jaar hoor denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je bent werkelijk getikt!
Ik baal er ook van als ik voor een vak maar een zesje heb gehaald, maar meestal heb ik er zo genoeg van dat geen haar op mijn hoofd eraan denkt om het te gaan herkansen. Dan maar even de typische Nederlandse mentaliteit: gehaald is gehaald.
Dat bestaat toch nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
gefeli, POR is echt een struikelblok![]()
Ik ken genoeg mensen die het voor de 4e keer moeten gaan maken.
Hm. En dat geloof je ? Ze kunnen 't hooguit aan jou vragen, maar verder is die informatie niet echt algemeen beschikbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:11 schreef Pool het volgende:
Ik heb nu al wel van verschillende mensen gehoord dat bedrijven kunnen opvragen hoeveel tentamenpogingen je hebt gedaan per vak.
Nee maar ik hoorde van een vriendinnetje die nu aan het solliciteren is dat er wel degelijk naar gevraagd wordt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:23 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Hm. En dat geloof je ? Ze kunnen 't hooguit aan jou vragen, maar verder is die informatie niet echt algemeen beschikbaar.
Ok,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:20 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee maar ik hoorde van een vriendinnetje die nu aan het solliciteren is dat er wel degelijk naar gevraagd wordt.
Ja, ik vind het verhaal dat bedrijven rechtstreeks de universiteit kunnen benaderen ook niet echt geloofwaardig. Maar ik wil het toch wel zeker weten, dus vandaar dat ik het hier even neergooi.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:30 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Ok,
Da's wat anders; dat ze er naar vragen vind ik niet heel vreemd. * _-rally-_ denkt 'ns heel hard na welke vakken hij tot nu toe heeft moeten herkansen.
ze doen geen reet. voor dat betreffende vak was ik trouwens de eerste keer buitengewoon tevreden met een 6.5.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat bestaat toch niet. Een keer over: vooruit. Twee keer
. Maar meer? Dan doe je of geen reet of je IQ is niet toereikend.
lijkt me ook erg sterk. er zijn er ook die tegen beter weten in toch maar een uurtje bij het tentamen gaan zitten zonder een fatsoenlijke poging te wagen. daar zouden ze later ook op afgerekend kunnen worden. Hoewel aan de andere kant... dat zou dan ook gewoon hun eigen schuld zijn...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:37 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, ik vind het verhaal dat bedrijven rechtstreeks de universiteit kunnen benaderen ook niet echt geloofwaardig. Maar ik wil het toch wel zeker weten, dus vandaar dat ik het hier even neergooi.![]()
Wat was de oorzaak van die geestelijke staat dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:37 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja 't punt is, ik ben momenteel in nogal een geestelijke staat (lees: ik vergeet alles, inclusief dat ik dingen heb staan koken en kan met vuur aan gaan slapen etc) en ik was depressief en ook nog 3 weken fysiek ziek afgelopen semester, dus m'n punten zijn momenteel niet om over naar huis te schrijven. Ik heb wel alles gehaald, maar daarmee is ook alles gezegd, en gatverdamme wat staat dat in een scherp contrast met m'n punten van vorig jaar... Ik ga dit ook fijn herkansen volgend jaar hoor denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |