sterker nog, je kan je ipod niet 100% uitzetten waardoor ie constant energie verbruikt en je batterij sowieso binnen 3 dagen leeg isquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:05 schreef Asmodean het volgende:
De nieuwste generatie Ipod lijkt me aardig gemiddeld qua batterijduur....
dus MacOS is voor de ik-moet-uit-de-kast komende homo?quote:
vmbo-ertjequote:
Nee, dat is Linux.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus MacOS is voor de ik-moet-uit-de-kast komende homo?
maar wel hoger geschooltquote:
maar het is idd waar, gisteren hadden de vuilnismannen bij de Nationale IQ test ook meer lol dan de restquote:
Het valt me nog mee dat je het kunt spellenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar het is idd waar, gisteren hadden de vuilnismannen bij de Nationale IQ test ook meer lol dan de rest![]()
![]()
![]()
insgelijk, met je vmboquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je het kunt spellen
Waarom schud je dan niet gewoon een beetje met je billetjes?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
Maar Nietzie, ik gebruik het alleen zodat jij eindelijk weer bij mij terugkomt poekie.
kennelijk niet je vader, anders was je misschien wel een stuk slimmer geweestquote:
MILF alertquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
je moeder, daarom ben ik zo dom![]()
quote:
de ipod hoort(de) tot zo`n beetje bij de slechts presterende kwa accu duurquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:05 schreef Asmodean het volgende:
inderdaad, wat een kuthype
In alle nieuwsberichten gaat het over de Ipod ipv over mp3-spelers in het algemeen. Nu zeg ik dus niet dat het geen mooi ding is, integendeel (al heb ik zelf een Iriver). Laatst las ik nog op NU.nl over de Ipod die zo slecht voor je oren was. Na wat algemeen gebabbel over het ding van Apple hadden ze het erover waarom het juist voor Ipodgebruikers zo slecht was muziek te luisteren via oordopjes. Dat kwam dan omdat de batterij van de Ipod vele malen langer meeging dan die van andere mp3-spelers. WTF zeg, wat een onzin. Er zijn tig (flash) spelers die zo'n 50 uur meegaan. De nieuwste generatie Ipod lijkt me aardig gemiddeld qua batterijduur....
Op een shuffle niet nee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef JohanV. het volgende:
Ipod zijn klotedingen. Ze zeggen dat er 6 gig aan liedjes op kan. Maar dat is niet waar.
Waar heb jij je hersens gelaten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef JohanV. het volgende:
Ipod zijn klotedingen. Ze zeggen dat er 6 gig aan liedjes op kan. Maar dat is niet waar.
Ach ontken het maar niet. Johan weet alles.quote:
de nano is prachtigquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef Gellius het volgende:
Best handige dingen, die iPods, maar kremmenerig, wat zijn ze lelijk. Dat is eigenlijk het enige bezwaar.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:23 schreef nietzman het volgende:
De hype is niet overdreven hoor.
Ooit van formatteringsgrootte gehoord?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:54 schreef JohanV. het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:23 schreef Ceriel het volgende:
Heb een iPod nano 2GB wit en ben er erg tevreden mee.
Enige nadeel vind ik dat je bepaalde mappen niet kunt shuffle'en, maar enkel alle platen op je iPod. Voor de rest niets dan tevredenheid.
Ah da's een coole tip!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee hoor.
Teminste op mijn mini (en ik neem aan dat de nano dat ook kan...)
Instellingen>Shuffle>nummers
En dan gaat 'ie elke playlist shuffellen...
Constructiefout, valt onder de garantie. Krijgt ie gewoon een nieuwe voor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:54 schreef Ceriel het volgende:
Hoewel ik (toevallig genoeg) een vriend van me zojuist aan de telefoon had die vertelde dat zijn display het begeven had en enkel de onderste twee regels nog kan lezen in de display en dat de rest zwarte strepen zijn, zomaar ineens. Schijnt een redelijk zeldzame bug te zijn zo las ik op macwereld.nl.
Ah ok! Maar goed, hij heeft 'm vorige week van iemand via Marktplaats gekocht. Dus redelijke pech voor hem vrees ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Constructiefout, valt onder de garantie. Krijgt ie gewoon een nieuwe voor.
Neah, Apple bellen en het serienummer geven. Doen ze niet moeilijk over, lijkt me.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:05 schreef Ceriel het volgende:
Ah ok! Maar goed, hij heeft 'm vorige week van iemand via Marktplaats gekocht. Dus redelijke pech voor hem vrees ik.
Gelukkig heeft Apple dat welquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:30 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Nooit gehoord van inspelen op de meerderheid aka de domme massa...
Hoop ik ook binnen nu en twee-drie maanden te kunnen doen. Wat een beauty is het hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef StarGazer het volgende:
Binnenkort de Ipod 30 gieg video aanschaffen
Dat is ie zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hoop ik ook binnen nu en twee-drie maanden te kunnen doen. Wat een beauty is het he![]()
quote:Levi's jeans for iPod users
Levi's has introduced Levi's RedWire DLX Jeans, available worldwide fall 2006. Designed for both men and women, the jeans integrate iPod plug & play technology. The jean is designed to be compatible with most iPod systems and features include a joystick incorporated into the jeans' watch pocket to enable easy operation of the iPod. Features include an iPod docking cradle built into the jeans and "invisibly" housed within a side pocket, and retractable headphone unit built directly into the jean to prevent tangles of iPod's earphone wires. Levi's RedWire jeans are machine washable once the iPod is removed (pricing was unavailable
Toch was het ontbreken van een radio voor mij een belangrijke reden geen iPod te kopen. Soms wil ik onderweg wel eens het nieuws horen of een live verslag van een voetbalwedstrijd. Dat zijn toch dingen die je niet van tevoren erop kan plempen. Het is een redelijk prijzig ding en dan vind ik dat ie voor dat geld wel 'compleet' moet zijn. Een radio hoort erbij vind ik ook al gebruik ik 'm niet zo heel vaak.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:51 schreef Agrafes het volgende:
Ik vind het hebben van een radio functie op een mp3 speler altijd zo overtrokken, hoeveel reviews heb ik nou wel niet gelezen waar het ontbreken van een radio als erg slecht wordt ervaren voor de ipod. Kom op zeg wie luisterd er tegenwoordig nog radio, helemaal als je een mp3 spelert hebt waar je al je zooi op kan plempen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |