bestaat die site echt dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:16 schreef displission het volgende:
Wat heeft dat er nu weer mee te maken..cultheld..wat doe jij op die sites? Ratelslangetje..mag ik je dan als reserve voor over een jaar op de lijst zetten??
Krijgen we dat weer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Misschien is het een idee om in je leefomgeving een sociaal leven te zoeken.
En dus niet via een toetsenbord.
Ik ben erg begaan met computers en vooral met truth..er ontstaan ook heel veel relaties via internet tegenwoordig..quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Misschien is het een idee om in je leefomgeving een sociaal leven te zoeken.
En dus niet via een toetsenbord.
En is neucken geen hobby dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:26 schreef displission het volgende:
Van mijn hobbies? Hobbies..ja uhm. houdt je van Hobbies? Oh ja..hobbies..nou Mickey knuffelen..(Mickey the cat)zo nu en dan tekenen..ik ga graag wandelen met de hond..die ik niet heb..maar ik mag dan mee..met mijn zus en haar vriend..verder is mijn hobbie mijn huisje..mijn werk en slapen..
Om de filmpjes die er dan na een paar weken van mij op menig weblog verschijnen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:04 schreef displission het volgende:
Let's talk..waarom?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:35 schreef displission het volgende:
dat staat niet op de eerste plaats als je je soulmate zoekt..toch ??
ik heb zelf een relatie van vier jaar achter de rug met een vrouw waar jij u tegen zegt. Maar dat doet er even niet toe..in haar kan ik nu niet meer vinden wat ik in iemand zoek..namelijk de ware aard van het beestjuh. Daar ben ik iig wel achter gekomen.
Nu zit ik met een huis, een bijna onbepaalde tijds contract en ontzettend veel vrije tijd..het meest logische is dan dat je bepaalde dingen op een rijtje zet..waarna je weer eens op zoek gaat naar die ware..zou ze bestaan..misschien is ze hier wel op FOK..??
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:07 schreef displission het volgende:
iemand die eventueel aan de soft-drugs is(paddo's eventueel ook).
Omdat Fok! geen datingsite is, en de meeste vrouwen hier niet op vallen. Ik vind het erg desperate overkomen in ieder geval...quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:04 schreef displission het volgende:
Let's talk..waarom? Shirley?
En als je "soulmate" in dit leven nu in een mannelijk lichaamsomhulsel geincarneerd blijkt te zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:07 schreef displission het volgende:
Gewoon een vrouw van rond de 25-30.
Ik spreek niet namens Fok, maar als je je even verdiept in deze site, weet je dat het totaal ongebruikelijk is. Het meest logische had geweest als dit topic in R&P stond.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:12 schreef displission het volgende:
Spreek jij namens FOK? Spreek jij voor de meeste vrouwen..
ohw desperate..weet je wat desperate is?? Je kind aanbieden op marktplaats
zie je daar heb je het alquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:14 schreef displission het volgende:
maar ik denk nog steeds dat de man en vrouw precies in elkaar passen
Dat is niet ouderwets, maar enorm naief.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:14 schreef displission het volgende:
Nee, echt niet..sorry dat gaat er bij mij niet inach noem me ouderwets, maar ik denk nog steeds dat de man en vrouw precies in elkaar passen op allerlei kronkelende knuffel posities..
hehe..to masterpiece
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |