Film waarbij dat weer precies goed is: Pulp Fictionquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:21 schreef Leffe48 het volgende:
Ik vind dat het verhaal voornamelijk de lengte bepaald. Sommige films heb ik na afloop niet echt genoegdoening, het verhaal wordt niet genoeg uitgewerkt. Andere films worden er juist weer teveel details bij betrokken.
Film waarbij teveel detail wordt betrokken: Titanic
Film waarin het verhaal te krap verteld wordt: Karakter
Ik ook niet, maar dat was niet met mijn moeder maar met het mooiste meisje uit het dorpquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:28 schreef de_puta_madre het volgende:
Ik vergeet nooit meer de dag dat ik Titanic heb gekeken met mijn moeder... 3 fucking uur lang![]()
![]()
http://imdb.com/title/tt0074084/quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef qo_ob het volgende:
http://imdb.com/title/tt0017136/
De afgelopen jaren
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat doen ze zodat SBS6 lekker Hart van Nederland dwars door de film heen kan prakken als ze hem (de film) eenmaal uit gaan zenden.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:56 schreef Trance_X het volgende:
Ze maken de films langer zodat het langer duurt om ze binnen te halen via illegale wegen. Dus eigenlijk om de illegale downloaders zo te irriteren dat ze er een klaagtopic over openen.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:12 schreef Valid het volgende:
Eigenlijk vind ik films korter dan 1,5 tot 2 altijd te kort.![]()
Geef mij maar de films van 3 uur of meer. Prachtig!
eensquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij veel "korte" films vind ik het verhaal erg oppervlakkig en de rollen vaak niet erg diepgaand.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:36 schreef Toryu het volgende:
Toen ik je titel zag moest ik meteen aan King Kong denken. Die duurt gewoon veel langer dan nodig.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef Forcefuzz het volgende:
Het is behoorlijk irritant ja als je in de bios zit, en de film duurt 3 uur maar er zitten geen pauzes tussen
Inderdaad, soms val ik gewoon in slaap manquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:49 schreef ChRoNiC het volgende:
Ja dat vind ik ook. Super irritant, je moet er nu wel lang voor gaan zitten.
Het was mij ook al opgevallen.
en ik heb liever 200 dan 120.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef Yamyam het volgende:
Omdat de reclame steeds langer wordt.![]()
Ik heb liever 120 dan 90 trouwens.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:56 schreef Trance_X het volgende:
Ze maken de films langer zodat het langer duurt om ze binnen te halen via illegale wegen. Dus eigenlijk om de illegale downloaders zo te irriteren dat ze er een klaagtopic over openen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |