Bij ons stonden de bewoners op een gegeven moment in hun pyama helemaal te flippen in ons huis. Ik kan je dan ook aanraden om een beetje rustig te doen, want politie is kut en geen borg terugkrijgen nog kutterquote:Op maandag 18 juni 2007 15:43 schreef afcajos het volgende:
6 juli gaan wij er met de bus heen, en we zitten in een huis, ik hoop dat de bewoners niet naast ons verblijven ofzo. Wij maken nog wel eens herrie na een paar biertjes
Heb er iig zin iN!!!!!
Ik ben niet met de trein naar Budapest gereisd, maar wat ik gehoord heb is het een rechtstreekse verbinding en kost het geen drol.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:59 schreef Sweetbeach het volgende:
is dagje boedapest te doen met de trein? van Siofok naar Budapest.. of is dat een 'ramp'...
als je de 'intercity' hebt wel. De gewone doet er ruim 2 uur over, en rijdt met de deuren open ed, niet heel fijn. Kost iets van ¤7 oid dacht ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:59 schreef Sweetbeach het volgende:
is dagje boedapest te doen met de trein? van Siofok naar Budapest.. of is dat een 'ramp'...
Je kunt denk ik idd wel beter de intercity nemen anders duurt het denk ik wel erg lang, maar dat de gewone boemels met de deuren open rijden is niet altijd verwonderlijk gezien de hitte en de staat van de treinen soms.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
als je de 'intercity' hebt wel. De gewone doet er ruim 2 uur over, en rijdt met de deuren open ed, niet heel fijn.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:24 schreef Elwood1802 het volgende:
Hotels zuigen aarz. Beter ga je als je met een groep gaat in een huis
dat is wel beter, MAAR... wat doen jullie met waardevolle-spullen/gegevens etc.? Waar berg je die op, dat is het nadeel van een huisje. Er is geen kluisje... dus gewoon goed verstoppen ofzo?quote:
vast wel! hoe gaan jullie vanaf 't vliegveld naar je huisje?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:01 schreef Elwood1802 het volgende:
Met een beetje geluk zijn er scooters te huur. Mooi mee kachelen de hele week
Trein naar Siofok en een taxi vanaf het station.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:59 schreef Gelderland het volgende:
[..]
vast wel! hoe gaan jullie vanaf 't vliegveld naar je huisje?
het treinstation ligt niet direct bij het vliegveld. Wat vrienden van mij vorig jaar moesten betalen was 30 euro pp om van het station met een taxi(busje) naar het station te komen...quote:Op maandag 9 juli 2007 13:31 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Trein naar Siofok en een taxi vanaf het station.
jij ging toch ook met het vliegtuig? Hoe kom je vanaf het vliegveld budapest bij je huisjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:01 schreef Elwood1802 het volgende:
Met een beetje geluk zijn er scooters te huur. Mooi mee kachelen de hele week
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |