abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:29:45 #51
60297 Bartje71
Wat denk je zelf?
pi_46047879
http://www.vakantiehuisjesbeurs.nl/Hongarije/
Staan de meeste aanbieders met aanbod in Hongarije (en dus ook wel hoop Siofok).

Verder zou je Beachmasters of X-travel ff kunnen bellen (als ze tenminste een appartement hebben dat je interessant lijkt) en vragen of je met eigenvervoer kunt boeken... X-travel deed dat in het verleden wel gewoon.

Verder heeft Arke nog Vakantiepark Piknik dat je met eigenvervoer kunt boeken, maar das max 6 personen.
pi_46209698
http://www.tophomes.nl/holiday/528/UBS411/siofok.html

Weet toevalig iemand of dit dicht bij het centrum/Palace ligt?
pi_46223922
http://www.tophomes.nl/holiday/528/UBS411/siofok.html

Daar gaan wij heen, 8 personen. 1365eur kost dat huisje. Vliegreis kost ong. 100eur pp. Dus dan kom je per persoon op 300eur. Goedkoper dan die troep van gogo ed.
pi_46247136
en via wat vlieg je dan?
Haleloeja
pi_46247257
er zijn trouwens bar weinig sites met veel mooie huisjes in siofok
Haleloeja
pi_46251200
We vliegen vanaf Dusseldorf naar Budapest. Kost 110eur en dan gaan we met de trein van het vliegveld naar Siofok
Maatschappij: Germanwings.
pi_46253404
eerst maar es een goede site vinden met VEEL huisjes in/dichtbij Siofok (<5km).... voor 9-10+ personen...das ook lastig
Haleloeja
pi_46255877
tophomes, zijn 10-15 huisjes verkrijgbaar met 3 km. afstand tot het centrum. Veel goeie huisjes moet je niet verwachten want het blijft Hongarije

Als je iets verder van het centrum zit (zo'n 7 km) kun je al een mooi huis huren voor 700eur per week voor 10 personen.
pi_46491974
Wij zijn vorig jaar ook via Dusseldorf gevlogen en met de trein naar Siofok gegaan. Echt prima te doen en stukke beter dan zo'n pauperbus vol retards. We zaten in een huisje op tien minuten lopen van het centrum. Palace lag wel een heel stuk verderop maar je kon met gratis busjes vanaf het centrum daar heen. Verder zijn we daar maar één keer geweest want er is genoeg te doen in het centrum.
Relaxte, goedkope vakantie gehad daar.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_46494557
Hoeveel betaal je om metde trein van Budapest naar Siofok te gan?
pi_46499273
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:40 schreef neilpad het volgende:
Wij zijn vorig jaar ook via Dusseldorf gevlogen en met de trein naar Siofok gegaan. Echt prima te doen en stukke beter dan zo'n pauperbus vol retards. We zaten in een huisje op tien minuten lopen van het centrum. Palace lag wel een heel stuk verderop maar je kon met gratis busjes vanaf het centrum daar heen. Verder zijn we daar maar één keer geweest want er is genoeg te doen in het centrum.
Relaxte, goedkope vakantie gehad daar.
3 vragen dan :

- Hoe heb je vlucht in Dusseldorf geboekt (online?) Waar vlieg je heen en wat is de prijs?
- Kan je kaartje voor de trein naar Siofok gewoon daar kopen? (op 't vliegveld Budapest??)
- Via welke site heb je de villa gehuurd?

THX
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_46504084
Ik geef dan maar ff antwoord:
- Online, van Dusseldorf naar Budapest. 110eur retour incl.alle toeslagen.
- Nee, gewoon taxi naar station. Kost niet veel.
- wij hebben via tophomes geboekt. Huis kost maar 1500eur oid. Met 8 personen is dit mooi cheap.
pi_46628702
Ik heb het vorig jaar niet geregeld. Maar de vlucht kan je idd online gewoon boeken en op het vliegveld zelf heb je een soort standje waar je busjes naar de stad kan huren, wij hebben eerst een paar dagen in een hostel gezeten en Budapest verkend voordat we met de trein richting Siofok zijn gegaan. Treinreis kost geloof ik 6 euro ofzo, dat is als het goed is ook online op te zoeken. Kaartjes kan je gewoon op het station zelf kopen.
pi_46851191
Hoe goedkoop is het daar nou werkelijk. Wat betaal je bijvoorbeeld voor een biertje of een whiskeytje? En de boodschapjes of een hapje eten in een restaurantje?

Ben 2 keer in Lloret de Mar geweest, knetterduur. Heb daar in een discotheek eens zo'n klein flesje Heineken besteld... 5 euro, niet normaal. Maar die sterke verhalen over halve liters voor 50 cent in Hongarije komen ook niet echt geloofwaardig over. Dus.. wat kost het een en ander precies in Siofok?

Vind het op zich wel een leuk idee om eens iets anders dan Spanje of Turkije te proberen en als de prijzen dan ook nog echt een stuk lager zijn...
pi_46852150
Er zijn zelfs avonden waar het bier gratis is, mits je een dik kwartier daarvoor in de rij wil staan.
pi_46858589
Uiteraard. Als het gratis is staan Nederlanders wel een uur in de rij
pi_46858682
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:43 schreef 16meter het volgende:
Hoe goedkoop is het daar nou werkelijk. Wat betaal je bijvoorbeeld voor een biertje of een whiskeytje? En de boodschapjes of een hapje eten in een restaurantje?

Ben 2 keer in Lloret de Mar geweest, knetterduur. Heb daar in een discotheek eens zo'n klein flesje Heineken besteld... 5 euro, niet normaal. Maar die sterke verhalen over halve liters voor 50 cent in Hongarije komen ook niet echt geloofwaardig over. Dus.. wat kost het een en ander precies in Siofok?

Vind het op zich wel een leuk idee om eens iets anders dan Spanje of Turkije te proberen en als de prijzen dan ook nog echt een stuk lager zijn...
Denk zelfde prijzen als in NL
pi_46934774
Wij willen met 2 groepen van 6 (10 personen totaal) naar Siokfok, ergens in begin Juli..... Maar we zien b ij veel huisjes dit staan: 'woning gelegen ten westen van het centrum en haven.'

Er staat niet bij hoever 't v/h centrum afligt, en aangezien we toch wel uit willen gaan, niet echt handig

dit staat vooral bij http://hongestreizen.nl/ .... iemand ervaring mee
pi_46938084
www.tophomes.nl loeren. Staat erbij hoeveel km. het is tot het centrum. Een paar km. maakt geen drol uit, taxi's kosten daar nl. ook geen drol
pi_46943063
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef Elwood1802 het volgende:
www.tophomes.nl loeren. Staat erbij hoeveel km. het is tot het centrum. Een paar km. maakt geen drol uit, taxi's kosten daar nl. ook geen drol
Nee voor 2 euro/pp brengen die je overal naartoe
pi_47043731
en hoe kom je v/h vliegveld naar het huisje (siofok) en van het huisje weer terug n/h vliegveld (dat is vaak erg vroeg ivm vluchttijden die al om 9.00/10.00 gaan vanuit budapest)
pi_47047750
wij vliegen mooi smiddags, dus geen last van. Wij gaan met de trein.
pi_47119813
Haha ik ben in 1996 geweest, maar ik lees dat er niet veel verandert is. The Palace, Renegade, camping aranypart.... ik ga biechten... doei!!!
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:25:19 #74
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_47267182
Wij hebben particulier met 12 man ook een leuke villa gehuurd . Met zwembad erbij , we zitten wel 4 of 5 km buiten het uitgaansgebied, maar zoals ik hier lees zijn de taxi';s niet echt duur. Dus dat komet wel goed. Ik heb er iig zin in .
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:33:30 #75
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_47267442
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:25 schreef NiekieW. het volgende:
Wij hebben particulier met 12 man ook een leuke villa gehuurd . Met zwembad erbij , we zitten wel 4 of 5 km buiten het uitgaansgebied, maar zoals ik hier lees zijn de taxi';s niet echt duur. Dus dat komet wel goed. Ik heb er iig zin in .
de taxi's kosten geen drol.
ik zal het je zo vertellen op een gegeven moment waren we in holland house, en een maat van mij draait zelf ook dus hij beetje met de dj lullen dus die dj zegt ja jij mag ook wel draaien. dus wij met zijn 2-en in een taxi naar het hotel, taxi voor het hotel laten wachten, platen en shit gehaald, en met de taxi trug naar die toko. prijs 5E ofzo.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:35:25 #76
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_47267515
Das idd niet veel .
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_47344759
Siofok is lekker low budget, maar volgens mij is het niet te doen om zelf een vlucht (vanaf 160 euro retour, midden juli) en appartement te boeken voor minder dan zo'n reisoperator als GoGo Tours. Die doen het zeg maar voor 500 euro. Ik zit zo boven de 600 na wat rondgekeken te hebben.

SkyEurope is lekker goedkoop met vluchten, maar waar vind je de goedkope huisjes/appartementen?
pi_47345841
wizzair etc. is ook niet duur met vliegen
pi_47347962
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:19 schreef 16meter het volgende:
Siofok is lekker low budget, maar volgens mij is het niet te doen om zelf een vlucht (vanaf 160 euro retour, midden juli) en appartement te boeken voor minder dan zo'n reisoperator als GoGo Tours. Die doen het zeg maar voor 500 euro. Ik zit zo boven de 600 na wat rondgekeken te hebben.

SkyEurope is lekker goedkoop met vluchten, maar waar vind je de goedkope huisjes/appartementen?
Wij gaa met zn 8en. Huis kost 1300 eur voor een week. Vliegen kost 110 pp

Totaal dus voor 300 eur klaar incl. trein naar siofok en taxi naar appartement.
pi_47562546
Ah, misschien kan iemand hier mij helpen.
Vorig jaar met gogo naar Síofok geweest, en toen ook met een dagtripje van hun naar een kurroord geweest in Budapest. Ik ga dit jaar weer naar Budapest, en wil graag dat kuuroord nog een keer bezoeken, maar ik zou niet weten waar het is of hoe het heet, wie wel?

Foto er van:
pi_47809369
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:50 schreef lienelien het volgende:
Ah, misschien kan iemand hier mij helpen.
Vorig jaar met gogo naar Síofok geweest, en toen ook met een dagtripje van hun naar een kurroord geweest in Budapest. Ik ga dit jaar weer naar Budapest, en wil graag dat kuuroord nog een keer bezoeken, maar ik zou niet weten waar het is of hoe het heet, wie wel?

Foto er van:
[afbeelding]
Ik ben vorig jaar ook in zo'n badhuis geweest, ik weet niet of het die was. Wel magnifiek hoe er van die opatjes in zo'n bad zitten te schaken.

Misschien heb je hier wat aan: http://www.euroreizen.be/citytrips/boedapest/baden.htm
pi_48327271
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Wij gaa met zn 8en. Huis kost 1300 eur voor een week. Vliegen kost 110 pp

Totaal dus voor 300 eur klaar incl. trein naar siofok en taxi naar appartement.
Gaan we wel bij elkaar in 1 kamer slapen?
pi_48327280
En is de striptent nog wat soeps?
pi_48328494
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:21 schreef Gesloten het volgende:
En is de striptent nog wat soeps?
Die striptent van de "Palace"?
Daar kun je je goed vermaken hoor. De drank is wat duurder en als je wat van de vrouwen gedaan wil krijgen zul je ze ook "fooi" moeten geven.

Het zijn gewoon een aantal shows die opgevoerd worden aldaar
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:23:30 #85
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_48768762
je ken ook via ryanair vliegen vanaf frankfurt

bv 2volwassen voor totaal ¤ 88,56 retour
heen op 28 aug en trug op 13 sept.
ff rommele met de dagen maar dan heb je ook tickets voor ¤ 1,-

Heenreis
2 @ 0.01 EUR 0.02 EUR
Belastingen, toeslagen en boetes
gegevens 19.98 EUR

Terugreis
2 @ 14.99 EUR 29.98 EUR
Belastingen, toeslagen en boetes
gegevens 38.58 EUR
Totaalprijs vlucht
exclusief creditcardtoeslag (indien van toepassing)
88.56 EUR

om maar voorbeeldje te noemen

of voor totaal 40,-v oor 2 personen
heen op 28aug trug op 2okt
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_48769079
Gedurende september zullen er vrijwel geen Nederlanders meer te bekennen zijn denk ik. Gezien normaal het collegejaar op 1 september start.
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:39:24 #87
166669 dvunz
pi_48769306
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef T1andonly het volgende:
Gedurende september zullen er vrijwel geen Nederlanders meer te bekennen zijn denk ik. Gezien normaal het collegejaar op 1 september start.
was maar als voorbeeld...zelf ff kijke voor andere datums he

en moeten er perse andere nl zijn dan ??????
pi_48769501
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:39 schreef dvunz het volgende:

[..]

was maar als voorbeeld...zelf ff kijke voor andere datums he

en moeten er perse andere nl zijn dan ??????
Nee liefst zo min mogelijk bekenden Ik ben nog ieder jaar, op elke bestemming mensen tegengekomen die ik persoonlijk kende en die daar ook toevallig op vakantie waren.

Met het vliegtuig is wel oneindig veel fijner als met een bus gaan. Vorig jaar zijn wij gewoon met een bus geweest, maar voordat je daar bent ben je al moe, of je moet geweldig kunnen slapen in een bus.

Verderrest kan ik Siofok iedereen wel aanraden. Eerst leek het me niets maar eenmaal daar heb ik toch een erg goede tijd gehad.
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:56:18 #89
166669 dvunz
pi_48769918
ben er geweest met auto en op camping gestaan
best bevalle dazo...

en waren toen niet tveel nl...andes is mijn vakantie gevoel weg als ik
overal nl hoor..is juist lagge om te klote met div talen en tog voor elkaar krijge wat je bedoelt

en ook leuke hongaarse vrouwe
pi_48769996
Russen, Zweden en Noren vind ik over het algemeen leuker. Maar dat is omdat ik me in het Noors best aardig verstaanbaar kon maken.
pi_49595394
wat zijn leuke dingen om te doen in Siofok? Gaan er met groep vrienden heen! (huisje)
pi_49605062
Mooie kerken en andere bezienswaardigheden bezoeken en fotograferen.
pi_49612079
pi_49691526
Dat gaan wij ook doen Ewout. Denk maar niet dat we gaan stappen of dat er ook maar 1 druppel alcohol ons huis binnen komt.
pi_49915640
Hoe leuk is Boedapest en hoe leuk/makkelijk is dat om een dagje met een groep vanuit Siofok te doen?

Verder andere tips (over discotheken/leuke plekken/leuke restaurants) ook welkom
Love is in the air!
pi_49915733
Je kunt met de trein naar Budapest.
pi_49916858
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:40 schreef Gesloten het volgende:
Je kunt met de trein naar Budapest.
Of als je puur en alleen voot het uitgaan naar Budapest gaat vaak met een bus via je reisorganisatie. Dat is de enige activiteit die we samen met de reisorganisatie gedaan hebben daar.
pi_49928138
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:35 schreef Landgeld het volgende:
Hoe leuk is Boedapest en hoe leuk/makkelijk is dat om een dagje met een groep vanuit Siofok te doen?

Verder andere tips (over discotheken/leuke plekken/leuke restaurants) ook welkom
Yo tilter, treinen kosten geen drol vanaf Siofok naar Boedepast.
pi_50010518
maar wat zijn de hotspots in siofok?

- leuke dingen om te doen met een groep?
- leuke dingen om te zien?
- leuke plekjes aan het meer?
- leuke dingen om te eten?
- leuke uitgaansgelegenheden!!

oftewel: do's en don'ts (geen ruzie maken met polizei )
Love is in the air!
pi_50580042
6 juli gaan wij er met de bus heen, en we zitten in een huis, ik hoop dat de bewoners niet naast ons verblijven ofzo. Wij maken nog wel eens herrie na een paar biertjes

Heb er iig zin iN!!!!!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')