3 vragen dan :quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:40 schreef neilpad het volgende:
Wij zijn vorig jaar ook via Dusseldorf gevlogen en met de trein naar Siofok gegaan. Echt prima te doen en stukke beter dan zo'n pauperbus vol retards. We zaten in een huisje op tien minuten lopen van het centrum. Palace lag wel een heel stuk verderop maar je kon met gratis busjes vanaf het centrum daar heen. Verder zijn we daar maar één keer geweest want er is genoeg te doen in het centrum.
Relaxte, goedkope vakantie gehad daar.![]()
Denk zelfde prijzen als in NLquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:43 schreef 16meter het volgende:
Hoe goedkoop is het daar nou werkelijk. Wat betaal je bijvoorbeeld voor een biertje of een whiskeytje? En de boodschapjes of een hapje eten in een restaurantje?
Ben 2 keer in Lloret de Mar geweest, knetterduur. Heb daar in een discotheek eens zo'n klein flesje Heineken besteld... 5 euro, niet normaal. Maar die sterke verhalen over halve liters voor 50 cent in Hongarije komen ook niet echt geloofwaardig over. Dus.. wat kost het een en ander precies in Siofok?
Vind het op zich wel een leuk idee om eens iets anders dan Spanje of Turkije te proberen en als de prijzen dan ook nog echt een stuk lager zijn...
Nee voor 2 euro/pp brengen die je overal naartoequote:Op maandag 5 maart 2007 13:17 schreef Elwood1802 het volgende:
www.tophomes.nl loeren. Staat erbij hoeveel km. het is tot het centrum. Een paar km. maakt geen drol uit, taxi's kosten daar nl. ook geen drol
de taxi's kosten geen drol.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:25 schreef NiekieW. het volgende:
Wij hebben particulier met 12 man ook een leuke villa gehuurd. Met zwembad erbij
, we zitten wel 4 of 5 km buiten het uitgaansgebied, maar zoals ik hier lees zijn de taxi';s niet echt duur. Dus dat komet wel goed. Ik heb er iig zin in
.
Wij gaa met zn 8en. Huis kost 1300 eur voor een week. Vliegen kost 110 ppquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:19 schreef 16meter het volgende:
Siofok is lekker low budget, maar volgens mij is het niet te doen om zelf een vlucht (vanaf 160 euro retour, midden juli) en appartement te boeken voor minder dan zo'n reisoperator als GoGo Tours. Die doen het zeg maar voor 500 euro. Ik zit zo boven de 600 na wat rondgekeken te hebben.
SkyEurope is lekker goedkoop met vluchten, maar waar vind je de goedkope huisjes/appartementen?
Ik ben vorig jaar ook in zo'n badhuis geweest, ik weet niet of het die was. Wel magnifiek hoe er van die opatjes in zo'n bad zitten te schaken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:50 schreef lienelien het volgende:
Ah, misschien kan iemand hier mij helpen.
Vorig jaar met gogo naar Síofok geweest, en toen ook met een dagtripje van hun naar een kurroord geweest in Budapest. Ik ga dit jaar weer naar Budapest, en wil graag dat kuuroord nog een keer bezoeken, maar ik zou niet weten waar het is of hoe het heet, wie wel?
Foto er van:
[afbeelding]
Gaan we wel bij elkaar in 1 kamer slapen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Wij gaa met zn 8en. Huis kost 1300 eur voor een week. Vliegen kost 110 pp
Totaal dus voor 300 eur klaar incl. trein naar siofok en taxi naar appartement.
Die striptent van de "Palace"?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:21 schreef Gesloten het volgende:
En is de striptent nog wat soeps?
was maar als voorbeeld...zelf ff kijke voor andere datums hequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef T1andonly het volgende:
Gedurende september zullen er vrijwel geen Nederlanders meer te bekennen zijn denk ik. Gezien normaal het collegejaar op 1 september start.
Nee liefst zo min mogelijk bekendenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:39 schreef dvunz het volgende:
[..]
was maar als voorbeeld...zelf ff kijke voor andere datums he
en moeten er perse andere nl zijn dan ??????
Of als je puur en alleen voot het uitgaan naar Budapest gaat vaak met een bus via je reisorganisatie. Dat is de enige activiteit die we samen met de reisorganisatie gedaan hebben daar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:40 schreef Gesloten het volgende:
Je kunt met de trein naar Budapest.
Yo tilter, treinen kosten geen drol vanaf Siofok naar Boedepast.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:35 schreef Landgeld het volgende:
Hoe leuk is Boedapest en hoe leuk/makkelijk is dat om een dagje met een groep vanuit Siofok te doen?
Verder andere tips (over discotheken/leuke plekken/leuke restaurants) ook welkom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |