uh dan altijd nog het inschattingsvermogen van diegene die haar benadert, hè, slimpiequote:Op woensdag 11 januari 2006 18:30 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik denk alleen maar dat er iets mis met je inschattingsvermogen.
You cant fight what I see.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:37 schreef Moonah het volgende:
Waarom?
En hoe zou jij dat kunnen beoordelen?
Toch een verschil ten opzicht van de man, die is gewoon geil.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:08 schreef Brunette het volgende:
En jaa tuurlijk vindt iedere vrouw aandacht wel leuk dus wat dat betreft zijn we toch wel een beetje aandachtsgeil![]()
Nah...je hebt ook van die jongetjes (lees: hetero modepopjesquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Toch een verschil ten opzicht van de man, die is gewoon geil.
Ik wil er gewoon leuk uitzien. Dat ik daarmee vrouwelijke aandacht krijg is bijzaak.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:21 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nah...je hebt ook van die jongetjes (lees: hetero modepopjes) die er alles aan doen om een beetje vrouwlijk aandacht te krijgen, een daarvoor gaan ze zelfs dansen aan een paal tijdens het gala
Maar jij bent niet zo'n overdreven mannelijk modequote:Op woensdag 11 januari 2006 19:23 schreef GF het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon leuk uitzien. Dat ik daarmee vrouwelijke aandacht krijg is bijzaak.
verkapt kijk in mijn fotoboek reactiequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:24 schreef Karina het volgende:
Ik ben geen lekker wijf - dus ik heb er helemaal geen last van.
Inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:24 schreef Brunette het volgende:
[..]
Maar jij bent niet zo'n overdreven mannelijk modepopje, en dat is maar goed ook
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:27 schreef frankium het volgende:
[..]
verkapt kijk in mijn fotoboek reactie
Jij zegt dat je als lekker wijf beschouwd wordt, en dat je beledigd bent als dit niet zo is. Dat komt nogal arrogant over.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:53 schreef Moonah het volgende:
Het is ook nooit goed he?![]()
Ik zeg dat ik als lekker wijf word beschouwd, Karina zegt dat ze het niet is.
Wat moet een vrouw dan? Mooi wezen en haar mond houden? Of niet mooi wezen en maar raak kletsen?
Tismewat.![]()
*Mompelt iets over calvinisme...
Volgens mij een verkapt kijk in m'n fotoboek topic! Ze zal wel lelijk zijn.. Neem niet de moeite om te kijken...quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:27 schreef frankium het volgende:
[..]
verkapt kijk in mijn fotoboek reactie
Nou, dat van dat beledigd zijn is met een kwinkslag bedoeld...quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:54 schreef Valid het volgende:
[..]
Jij zegt dat je als lekker wijf beschouwd wordt, en dat je beledigd bent als dit niet zo is. Dat komt nogal arrogant over.
Je vergeet de optie meer foto's in fotoboek plaatsenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:53 schreef Moonah het volgende:
Het is ook nooit goed he?![]()
Ik zeg dat ik als lekker wijf word beschouwd, Karina zegt dat ze het niet is.
Wat moet een vrouw dan? Mooi wezen en haar mond houden? Of niet mooi wezen en maar raak kletsen?
Degene die er staan zeggen al genoeg ... zelfkennis niet de sterkste kant van ...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:08 schreef Litpho het volgende:
Je vergeet de optie meer foto's in fotoboek plaatsen.
ik kan überhaupt dr hele foto-boek niet vindenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Degene die er staan zeggen al genoeg ... zelfkennis niet de sterkste kant van ...
Zeg mop, ik ben idd geen 17 meer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Degene die er staan zeggen al genoeg ... zelfkennis niet de sterkste kant van ...
Wie niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:13 schreef Roellio het volgende:
Ik ga toch voor de combi van looks & persoonlijkheid!
Klopt, de kansen wel. Gelukkig heb je daar altijd uitzonderingen op zoals Moonah.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:14 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Toch zeg je dat je aantrekkelijk bent, de kansen zijn echter al lang tegen je gekeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |