Lucide dromen - da's gewoon bewust dromen - dus lekker alles kunnen doen wat je wilt aangezien je beseft dat je aan het dromen bent.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef Freethinker het volgende:
Ik zie het verschil nog niet echt in die definitie, maar is het een bewustzijnsverschil dan? Van een droom ben je je niet bewust, van een uittreding wel? Ik vind het een interessant onderwerp maar moeilijk te doorgronden eerlijk gezegd. Die termen zijn ook zo verwarrend![]()
Beschermengelen lopen met je mee, voor je, achter je, naast je. Ieder heeft een doel in/met het leven, beschermengelen zijn dus geen garantie op een heel veilig leven, maar ze doen wat in hun vermogen ligt om je te helpen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De mijne moeten wel overuren draaien![]()
Gewoon omdat de traptreden net ietsje verder of dichterbij waren of omdat die paal toch net iets dichterbij was, omdat de hoek waar ik om wilde net iets ruimer genomen had moeten worden, dat glas net een centimeter verder stond dan ik inschatte....... ik loop af en toe als een dronken kerel.
Hoezo moet ik dat verklaren?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:56 schreef DonnaNonna het volgende:
Op de site van Sten staat een radiointerview met Def P. Ze praat er zelf over ontmoetingen met aliens!
Hoe verklaar je dat dan Stenny?
Bewondering hoeft niet, maar lief van je.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:00 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Sten ik bewonder je
Ik ga toch echt eens op zoek naar je boek 'Door het Raam'. Als hij net zo fijn wegleest als je posts op Fok!, kan er weinig misgaan
Succes met alles![]()
Nee, precies. Maar het gegeven van bewust dromen is al vrij opmerkelijk. Bij mij gaat een droom zoals 'ie gaat, en niet zoals ik 'm wil laten gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Lucide dromen - da's gewoon bewust dromen - dus lekker alles kunnen doen wat je wilt aangezien je beseft dat je aan het dromen bent.
Uiteindelijk blijft het maar een droom, dus je moet niet denken dat het allemaal echt is natuurlijk
Voor, tijdens en na een uittreding merk je dondersgoed dat er wat anders aan de hand is als een droom. Je hebt fysieke en astrale sensaties in beide lichamen (fysiek-astraal). Je voelt dat je wegglijdt uit je lichaam, je bekijkt je astraal lichaam bewust, je kunt nadenken zoals overdag...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef Freethinker het volgende:
Ik zie het verschil nog niet echt in die definitie, maar is het een bewustzijnsverschil dan? Van een droom ben je je niet bewust, van een uittreding wel? Ik vind het een interessant onderwerp maar moeilijk te doorgronden eerlijk gezegd. Die termen zijn ook zo verwarrend![]()
Tot jijzelf een uittreding meemaakt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Lucide dromen - da's gewoon bewust dromen - dus lekker alles kunnen doen wat je wilt aangezien je beseft dat je aan het dromen bent.
Uiteindelijk blijft het maar een droom, dus je moet niet denken dat het allemaal echt is natuurlijk
een beetje enthousiasme mag wel voor je eerste naamtopicquote:
Ja, je hebt gelijk, het is wel heel grappig:quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:21 schreef Aarde het volgende:
[..]
een beetje enthousiasme mag wel voor je eerste naamtopic![]()
Dus het is ook wel wat anders dan bewust dromen. Op je site geef je dat voorbeeld dat je de buurman kan zien afwassen, maar dat betekent dat je dus in real-time kan gaan reizen. Ik dacht dat het een soort droomtoestand was, maar dit kan toch helemaal niet? Ik bedoel niet de ervaring zelf, maar in real-time.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:09 schreef Stenny het volgende:
[..]
Voor, tijdens en na een uittreding merk je dondersgoed dat er wat anders aan de hand is als een droom. Je hebt fysieke en astrale sensaties in beide lichamen (fysiek-astraal). Je voelt dat je wegglijdt uit je lichaam, je bekijkt je astraal lichaam bewust, je kunt nadenken zoals overdag...
* stoute schoenen aantrekt *quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:23 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, het is wel heel grappig:![]()
Zou lekker handig zijn he, overal kunnen spionerenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:27 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Dus het is ook wel wat anders dan bewust dromen. Op je site geef je dat voorbeeld dat je de buurman kan zien afwassen, maar dat betekent dat je dus in real-time kan gaan reizen. Ik dacht dat het een soort droomtoestand was, maar dit kan toch helemaal niet? Ik bedoel niet de ervaring zelf, maar in real-time.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:31 schreef nokwanda het volgende:
Als ik bewust en gestuurt kon uittreden zou ik echt wel een detectivebureau beginnen
Daar is goed geld mee te verdienen dan inderdaad. En mocht je het niet voor het geld willen doen dan kan je altijd een soort Astrale Robin Hood wordenquote:Zou lekker handig zijn he, overal kunnen spioneren
Dat weet jij, dat weet ik, maar ....quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:41 schreef onemangang het volgende:
Als de geest werkelijk uit het lichaam zou kunnen treden, dan zou het ook weer in een ander lichaam moeten kunnen INtreden, lijkt me. Vooralsnog zijn alle uittredingen echter geheel toe te schrijven aan een ervaring IN je hersenen, vergelijkbaar met dromen. Uittredingen zijn overigens ook op te wekken met het geven van electrische impulsen aan een bepaald deel van de hersenen.
Ben jij van mening dat je bewust kunt dromen dan? Ik persoonlijk heb m'n droom nog nooit kunnen sturen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik wel, is echt gaafquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:46 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Ben jij van mening dat je bewust kunt dromen dan? Ik persoonlijk heb m'n droom nog nooit kunnen sturen.
Real-time kan wel, naar mijn ervaring, maar ik bevind me vaak toch in andere dimensies die niet parallel lopen met de aarde-tijd-lijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:27 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Dus het is ook wel wat anders dan bewust dromen. Op je site geef je dat voorbeeld dat je de buurman kan zien afwassen, maar dat betekent dat je dus in real-time kan gaan reizen. Ik dacht dat het een soort droomtoestand was, maar dit kan toch helemaal niet? Ik bedoel niet de ervaring zelf, maar in real-time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |