Ja, dat heb ik ook. En soms hoor ik mijn naam roepen...heel gek..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Interessant.....hebben jullie ook weleens het gevoel te \\\'vallen\\\'? Je wordt dan met een raar geluid uit je eigen mond wakkerals er iemand in de buurt is schaam ik me dood!
Maar daar zal vast wel weer 1 of andere rationele verklaring voor zijn....ik heb dit echter al vanaf mijn prille jeugd. En nee, ik ben NIET lichamelijk of geestelijk gehandicapt, noch heb ik Gilles de la Tourette oid![]()
Hm, mijn moeder heet Marie Therese, vroeger Trees genoemd. Maar dit terzijde.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Sten ik heb een vraagje aan je![]()
Misschien weet jij wat het is.....
Van de week sliep ik half....tot ik 'wakker' schrok en me herinnerde dat ik vanalles 'door' kreeg leek het wel. Iets met de maand mei, teleurstelling en de naam TREES in dikke zwarte letters. De rest ben ik vergeten....
Ik ging nadenken, Trees, wie is Trees nou ook alweer? En kwam tot de ontdekking dat Trees de overleden bazin van mijn opa is. Ik denk nooit aan dat arme mens, dat dacht ik aan kanker gestorven is. En het is al jaaaaaaren geleden.....Vreemd he? Ik denk niet dat ik het antwoord krijg in het dromen topic (ik weet niet of het een droom was dus ook), vandaar.....
Jammerquote:Op maandag 6 februari 2006 16:01 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hm, mijn moeder heet Marie Therese, vroeger Trees genoemd. Maar dit terzijde.
Nee ik kan je niet helpen, ik heb te weinig details...
Ze werd door iedereen lange tijd Trees genoemd, tot ze er zelf genoeg van kreeg en haar volle naam weer opeiste: Marie Therese. Ik noem haar Therese.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
JammerWel opmerkelijk dat je ma Trees werd genoemd inderdaad
![]()
Geen 'mam'?quote:Op maandag 6 februari 2006 17:16 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ze werd door iedereen lange tijd Trees genoemd, tot ze er zelf genoeg van kreeg en haar volle naam weer opeiste: Marie Therese. Ik noem haar Therese.
Nee dat heb ik allang afgezworen...klinkt zo ongelijkwaardig. Ik noem mijn pa en ma Joris en Therese. De rest van mijn zussen/broer noemt ze wel: papa/mama, dat vind ik écht niet klinken. Ik doe alles anders dan mijn zussen en broer.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:04 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Geen 'mam'?Ik noem mijn moeder nog steeds mam of mama. Ook al hadden we in vorig(e) leven(s) denk ik een hele andere verhouding....soms denk ik weleens dat ik haar moeder ben
met sommige dingen dan......ze was een echte moeder voor me hoor in mijn jeugd, liefdevol, zorgzaam.
Er zijn er wel meer die hun ouders bij de naam noemen...neem nou het buurjongetje, die noemt zijn ouders ook vaak bij naam, hij is 9 jaarquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nee dat heb ik allang afgezworen...klinkt zo ongelijkwaardig. Ik noem mijn pa en ma Joris en Therese. De rest van mijn zussen/broer noemt ze wel: papa/mama, dat vind ik écht niet klinken. Ik doe alles anders dan mijn zussen en broer.![]()
Het is gevoelsmatig. Ik vind het een prestatie van mijn moeder dat ze de poort opende voor mij, maar ik noem haar toch liever Therese, als een soort vriendin...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:30 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die hun ouders bij de naam noemen...neem nou het buurjongetje, die noemt zijn ouders ook vaak bij naam, hij is 9 jaar
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Mijn vriend en ik lijden de laatste tijd een beetje heel erg onder de stress, ik heb even geen zin om daar diep op in te gaan, maar het loopt dus even niet lekker. We zijn nog steeds gek op elkaar, daar ligt het niet aan![]()
Ik sneakte even naar jouw website www.doorhetraam.nl en typte bij 'kosmische kracht' de vraag in: 'Barbara Komt het goed met mij en Michael?'
Antwoord: 'Hooiberg'
Nou Mike, je weet wat ons te doen staat![]()
![]()
![]()
Je bent ook een heel bijzonder iemandquote:Op maandag 6 februari 2006 19:27 schreef Stenny het volgende:
Ik doe alles anders dan mijn zussen en broer.![]()
Jij zegt het.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Je bent ook een heel bijzonder iemand
Ik vind jou anders ook toppie, zeer verfrissend.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:15 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Jij en Nokwanda zijn speciaal beiden op een eigen manier![]()
Dat zei je al eerder jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:19 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik vind jou anders ook toppie, zeer verfrissend.![]()
Uittreden is een universeel proces naar ik weet. Niet voorbehouden aan mensen ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Goede vraag.....geen idee? Sten?
JJJJJJJJJJJJJJJJoeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeee.....wakker worden.......quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:37 schreef CarDani het volgende:
En.... soms slaap ik half en dan hoor ik ineens van ver weg hard mijn naam roepen. Wat betekent dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |