Juist!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:30 schreef Amstaf het volgende:
Ze zouden die eigenaar een aantal jaartjes moeten opsluiten.
Als hij de verboden hond niet had gehad, was dit nooit gebeurd!
Zijn die niet verboden dan?[quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:34 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een racisten dan eigenlijk, dan kan je net zo goed ook negers verbieden.
Dus als mijn langharige poedel zonder stamboom op een pitbull lijkt dan moet ie het land uit van Verdonk?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef Amstaf het volgende:
Dat weten ze dus niet.
Alle honden die lijken op een pitbull, maar geen stamboom bezitten zijn hier verboden.
Dus wat voor een hond het ook is geweest, hij leek op een pitbull.
Aangezien de eigenaar geen stamboom had en dus niet kon bewijzen wat voor hond het daadwerkelijk was is het beest illegaal.
Nee, want een langharige hond valt nooit onder die wet, een pitbull heeft een zeer korte vacht. Dat is één van de 'ras' kenmerkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dus als mijn langharige poedel zonder stamboom op een pitbull lijkt dan moet ie het land uit van Verdonk?
Gedoogd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zijn die niet verboden dan?[[afbeelding]]
En als ie nou haaruitval heeft?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:40 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Nee, want een langharige hond valt nooit onder die wet, een pitbull heeft een zeer korte vacht.
Ha ha ha, als hij haaruitval heeft en verder precies op een pitbull lijkt heeft ie inderdaad pech ja.quote:
De grootste criminelen zijn het netst gekleed.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:03 schreef Amstaf het volgende:
Oh ja?
Ik heb er twee, en ik ben een vrouw van 23 met nette kleding en een nette licht-roze lange jas.
Gelukkig denken mensen heel anders als ze mij zien, omdat ik dus NIET aan dat beeld voldoe!
En blond haar en een berg makeup op en je man heet zeker Johnny?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:03 schreef Amstaf het volgende:
Oh ja?
Ik heb er twee, en ik ben een vrouw van 23 met nette kleding en een nette licht-roze lange jas.
Pas maar op hoor, straks breek ik nog bij je inquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
De grootste criminelen zijn het netst gekleed.
Ik draag NOOIT make-up.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
En blond haar en een berg makeup op en je man heet zeker Johnny?![]()
Okay, dat je die niet snapte spreekt boekdelen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, straks breek ik nog bij je in![]()
Ja, die mensen zijn er heel veel ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Natuurljk zitten er ook mensen bij die wel met deze beesten overweg kunnen, maar wat ik tot nu toe ben tegenkomen is juist het tegenovergestelde. De meeste mensen bezitten deze honden omdat ze dan stoer overkomen...
Ik reageerde op een grap dacht ik?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Okay, dat je die niet snapte spreekt boekdelen.
Wat is er mis met die naam?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef snoekiesnoek het volgende:
Eh.... alles?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is er mis met die naam?.
Laat maar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:10 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Ik reageerde op een grap dacht ik?
Dus ik dacht, ik maak een grapje terug.
Verkeerd gedacht dan zeker.
Dat is dan weer "schetig".quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:17 schreef snoekiesnoek het volgende:
hondenbezitters moeten niet zo snel op hun pik getrapt zijn, hoe vaak ik hier niet op fok lees dat er users zijn die ze allemaal willen opknopen aan de eerste de beste boom. En dat terwijl ik thuis 6 katten heb.
Ik zie alleen niet in wat er nu leuk aan deze honden is, ze zien er niet eens leuk en vriendelijk uit.
Verzonnen? Wat is er nu verzonnen dan? Komop man, in overdrijven ben je wel heel goed.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:01 schreef Bandji het volgende:
Dat dit een verhaal verzonnen was door de media dat wist ik al, ik woon ook in de omgeving helaas wil niemand je geloven.
kattenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:17 schreef snoekiesnoek het volgende:
hondenbezitters moeten niet zo snel op hun pik getrapt zijn, hoe vaak ik hier niet op fok lees dat er users zijn die ze allemaal willen opknopen aan de eerste de beste boom. En dat terwijl ik thuis 6 katten heb.
Ik zie alleen niet in wat er nu leuk aan deze honden is, ze zien er niet eens leuk en vriendelijk uit.
Hou toch op...Het kan net zo goed een ontzettend lief beest geweest zijn zijn hele leven lang, en zou dan afgemaakt moeten worden omdat t juist dat ras is? Toegegeven, die honden hebben de tic dat als ze vasthebben niet meer loslaten, maar dit voorval kon net zo goed bij een labrador gebeurt zijn. Als een hond het eenmaal in de kop krijgt doe je er niks tegen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:30 schreef Amstaf het volgende:
Ze zouden die eigenaar een aantal jaartjes moeten opsluiten.
Als hij de verboden hond niet had gehad, was dit nooit gebeurd!
Eens...veel mensen kijken niet verder dan hun neus lang is en roepen lekker met de massa mee.."kijk, dat is zon vechthond! Die zijn levensgevaarlijk!" Onzin...Elke hond heeft een bepaald jachtinstinct in zich en het is aan de baas om het beest zodanig op te voeden dat dat totaal niet getolereerd/geaccepteerd wordt...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef Amstaf het volgende:
Het doet me echt zo verschrikkelijk veel verdriet dat mijn honden, waar ik zo ontzettend veel tijd en geld in steek om ze goed op te voeden en ervoor te zorgen dat ze zich netjes gedragen, zo dood worden gewenst.
Jullie zullen wel weer denken. . . . .
Echt hoor, alles wat ik lees op verschillende internet sites, doet zeer!
Het is echt een steek in mijn hart dat mijn schatjes, waar ik echt zielsveel van hou zo door het slijk worden gehaald!
Ja, nu zien jullie eens de zachte kant van een zogenaamde (in jullie ogen) aso.
Ik ben ook maar een normaal mens met gevoel, en ik ben helemaal wezenloos van honden.
Het maakt mij echt niet zo zeer uit wat voor ras ik heb, ik liep dit ras tegen het lijf, heb er veel informatie over opgezocht, en heb de keuze gemaakt.
In eerste instantie wilde ik een Welsh springer Spaniel, maar het werd een ander ras.
En stoer voel ik me helemaal niet met mijn honden op straat.
Nee, eerder nagekeken. Altijd fluisteren er wel mensen achter je rug om als je ergens loopt.
Denk je dat dat fijn is???
Denk je dat ik het leuk vind?
Ik heb echt geen hond genomen om afgezeken te worden hoor.
Godzijdank heb ik hele fijne buurtbewoners die helemaal gek zijn op ze en die zich niet laten beïnvloeden door alle media berichten.
En dat zijn dan zelfs Turken en Marokanen.
Die mensen kijken in hun ogen en zien gewoon hele lieve warme honden oogjes, geen agressieve vechthond.
Of gewoon honden bij kinderen weghouden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:55 schreef StefanP het volgende:
Kinderen moet je gewoon niet bij honden in de buurt laten, daar kan nooit iets goeds van komen.
Maar je vriend heet wel Sjon,...? En je draagt veel goud zekerquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:08 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Ik draag NOOIT make-up.
Dus je zit er werderom naast.
Mijn vriend heet geen Sjon en ik hou niet van goud.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar je vriend heet wel Sjon,...? En je draagt veel goud zeker
Kom op, waarom heb je die lelijke mormels anders? Die beesten stinken en zien er lelijker uit dan een lijk van 3 maanden oud
Wat een ongenuanceerde stereotype bullshit kun jij uitkramen zeg...quote:
Ah, nog zo'n vechthondenfan! Liever ongenuanceerd dan zo'n gefrustreerde freefight pauper met een anger management probleempjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wat een ongenuanceerde stereotype bullshit kun jij uitkramen zeg...![]()
Ha ha ha, leuk zulke reacties!!!quote:
je bent gewoon een ongelovelijke loser met je achterlijke kutreacties.quote:
Donder op man! Jij bent ws. zo'n lafhartige sjonnie die zijn hond meteen op iemand afstuurt als ie zich bedreigt voeltquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:57 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
je bent gewoon een ongelovelijke loser met je achterlijke kutreacties.
waarschijnlijk was je vroeger zo'n rotkind die honden met een stok sloeg en toen een keer is gebeten door een grote hond.
en itt wat veel mensen hier beweren kun je best een hond laten opgroeien samen met je kind. zolang je maar weet wat je doet. als kutkoter speelde ik ook met dobermans en grote duitse herders.
en een hondentong is hygienischer dan een mensentong dus zo'n zoen kan best al vind ik het ook niet zo fijn als die honden van ons dat doen
Dan hoop ik dat jij door je eigen familie wordt neergestoken, ga je daar vast ook anders over denken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Donder op man! Jij bent ws. zo'n lafhartige sjonnie die zijn hond meteen op iemand afstuurt als ie zich bedreigt voelt
Ik hoop dat je eigen kinderen worden gebeten door je "lieverdjes", misschien ga je dan eens anders piepen
Ik hebgelukkig geen laagopgeleide aso's en campers in de familie, dus dat zal niet gebeuren..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij door je eigen familie wordt neergestoken, ga je daar vast ook anders over denken.
Ik begrijp best dat het lelijke mormels zijn die af en toe een kind grijpen... wat is daar moeilijk aan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:06 schreef Amstaf het volgende:
Ik heb nooit geklaagd dat ik me onbegrepen voel.
Alleen maar dat mensen soms dingen niet willen begrijpen.
Dat heeft niets met onbegrip naar mij toe te maken.
labradors, golden retrievers en andere kleine kutkeffers bijten ook mensen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat het lelijke mormels zijn die af en toe een kind grijpen... wat is daar moeilijk aan?
Verder valt er weinig te begrijpen, maar slechts dat feit voor jou te accepteren..
Je moet een mening en een feit niet met elkaar verwarren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat het lelijke mormels zijn die af en toe een kind grijpen... wat is daar moeilijk aan?
Verder valt er weinig te begrijpen, maar slechts dat feit voor jou te accepteren..
Het mooie is dat je je onzin blijft plaatsen...Om het ook even voor jouw bekrompen geestje duidelijk te maken: Ik heb er zelf geen, en hoef er ook geen. Ik persoonlijk vind ze niet mooi. Een duitse herder is meer mijn type hond. En wat voor hond je hebt heeft totaal niks te maken met je levensstijl....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ah, nog zo'n vechthondenfan! Liever ongenuanceerd dan zo'n gefrustreerde freefight pauper met een anger management probleempje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |