Ha ha ha, leuk zulke reacties!!!quote:
je bent gewoon een ongelovelijke loser met je achterlijke kutreacties.quote:
Donder op man! Jij bent ws. zo'n lafhartige sjonnie die zijn hond meteen op iemand afstuurt als ie zich bedreigt voeltquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:57 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
je bent gewoon een ongelovelijke loser met je achterlijke kutreacties.
waarschijnlijk was je vroeger zo'n rotkind die honden met een stok sloeg en toen een keer is gebeten door een grote hond.
en itt wat veel mensen hier beweren kun je best een hond laten opgroeien samen met je kind. zolang je maar weet wat je doet. als kutkoter speelde ik ook met dobermans en grote duitse herders.
en een hondentong is hygienischer dan een mensentong dus zo'n zoen kan best al vind ik het ook niet zo fijn als die honden van ons dat doen
Dan hoop ik dat jij door je eigen familie wordt neergestoken, ga je daar vast ook anders over denken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Donder op man! Jij bent ws. zo'n lafhartige sjonnie die zijn hond meteen op iemand afstuurt als ie zich bedreigt voelt
Ik hoop dat je eigen kinderen worden gebeten door je "lieverdjes", misschien ga je dan eens anders piepen
Ik hebgelukkig geen laagopgeleide aso's en campers in de familie, dus dat zal niet gebeuren..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij door je eigen familie wordt neergestoken, ga je daar vast ook anders over denken.
Ik begrijp best dat het lelijke mormels zijn die af en toe een kind grijpen... wat is daar moeilijk aan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:06 schreef Amstaf het volgende:
Ik heb nooit geklaagd dat ik me onbegrepen voel.
Alleen maar dat mensen soms dingen niet willen begrijpen.
Dat heeft niets met onbegrip naar mij toe te maken.
labradors, golden retrievers en andere kleine kutkeffers bijten ook mensen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat het lelijke mormels zijn die af en toe een kind grijpen... wat is daar moeilijk aan?
Verder valt er weinig te begrijpen, maar slechts dat feit voor jou te accepteren..
Je moet een mening en een feit niet met elkaar verwarren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat het lelijke mormels zijn die af en toe een kind grijpen... wat is daar moeilijk aan?
Verder valt er weinig te begrijpen, maar slechts dat feit voor jou te accepteren..
Het mooie is dat je je onzin blijft plaatsen...Om het ook even voor jouw bekrompen geestje duidelijk te maken: Ik heb er zelf geen, en hoef er ook geen. Ik persoonlijk vind ze niet mooi. Een duitse herder is meer mijn type hond. En wat voor hond je hebt heeft totaal niks te maken met je levensstijl....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ah, nog zo'n vechthondenfan! Liever ongenuanceerd dan zo'n gefrustreerde freefight pauper met een anger management probleempje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |