abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33970475
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:42 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dus was het geen dief En geen crimineel
Dat staat er niet, er staat alleen dat ie slim genoeg was om tot nu toe niet gepakt te worden
stupidity has become as common as common sense was before
pi_33970490
Misschien kunnen we hier wel de conclusie uit trekken dat Marokkanen niet op scooters mogen rijden behalve bij een baantje als shoarma/pizza bezorger.
JJ72 - Heat
pi_33970492
"het een en ander"
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:44:32 #229
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_33970601
sorry hoor, maar dit wordt een rel genoemd? er is een jongen tragisch verongelukt, en de bekende groep kutkoters uit de buurt van het AA plein vindt weer een reden om even de buurt te treiteren.
vervolgens duiken alle media er bovenop om het dusdanig op te kloppen dat ze een eigen soort Parijs gaan creeeren.
krijg je hetzelfde als bij het Mercatorplein destijds: een batterij camera's die ervoor zorgen dat de reljongens, die het slachtoffer misschien niet eens kennen, zich eens lekker gaan uitleven.

die gasten mogen zich van mij om een paal vouwen. en tot nu toe heb ik nog geen reden om aan te nemen dat de jongen waar het hier over gaat bij deze groep hoort, dus ik vind het gewoon een tragisch en dom ongeluk.

en nou ga ik weer aan het werk.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_33970882
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:44 schreef Againzender het volgende:
sorry hoor, maar dit wordt een rel genoemd? er is een jongen tragisch verongelukt, en de bekende groep kutkoters uit de buurt van het AA plein vindt weer een reden om even de buurt te treiteren.
vervolgens duiken alle media er bovenop om het dusdanig op te kloppen dat ze een eigen soort Parijs gaan creeeren.
krijg je hetzelfde als bij het Mercatorplein destijds: een batterij camera's die ervoor zorgen dat de reljongens, die het slachtoffer misschien niet eens kennen, zich eens lekker gaan uitleven.

die gasten mogen zich van mij om een paal vouwen. en tot nu toe heb ik nog geen reden om aan te nemen dat de jongen waar het hier over gaat bij deze groep hoort, dus ik vind het gewoon een tragisch en dom ongeluk.

en nou ga ik weer aan het werk.
Werk ze.
JJ72 - Heat
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:57:27 #231
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_33970943
Blanke waarschijnlijke dief gaat dood omdat ie vlucht voor de politie. Ik juig dit toe omdat ik geen medelijde heb met criminelen. Ik krijg bijna geen kritiek.

Een marrokaan gaat dood omdat ie vlucht voor de politie. Ik krijg tonnen kritiek en de jongen was een goede gozer. ect ect.

Wat is het verschil ?

Juist ja zelfkritiek is er niet bij bepaalde bevolkingsgroepen.
mai pen rai
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:00:26 #232
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_33971020
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:57 schreef niet_links het volgende:
Blanke waarschijnlijke dief gaat dood omdat ie vlucht voor de politie. Ik juig dit toe omdat ik geen medelijde heb met criminelen. Ik krijg bijna geen kritiek.

Een marrokaan gaat dood omdat ie vlucht voor de politie. Ik krijg tonnen kritiek en de jongen was een goede gozer. ect ect.

Wat is het verschil ?

Juist ja zelfkritiek is er niet bij bepaalde bevolkingsgroepen.
je vergelijkt nu wel een dief met iemand waarvan tot nu toe alleen lijkt vast te staan dat zijn grootste overtreding het opvoeren van een scooter is.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_33971150
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:00 schreef Againzender het volgende:

[..]

je vergelijkt nu wel een dief met iemand waarvan tot nu toe alleen lijkt vast te staan dat zijn grootste overtreding het opvoeren van een scooter is.
Ach, dit is vast het topje van de ijsberg, men.
JJ72 - Heat
pi_33971195
pi_33971370
Deze jongen heeft het offerfeest iets te letterlijk genomen.Wat een verlies.
Triest voor de ouders.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:13:47 #236
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_33971394
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:14:28 #237
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_33971420
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:13 schreef Clairvaux het volgende:
Deze jongen heeft het offerfeest iets te letterlijk genomen.Wat een verlies.
Triest voor de ouders.
Ja wat een verlies inderdaad. Ik mis hem nu al
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_33971462
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:00 schreef Againzender het volgende:

[..]

Een dief neemt alleen maar spullen mee die niet van hem zijn, iemand met een dergelijke opgevoerde scooter neemt willens en wetens het risico dat ie medeweggebruikers morsdood rijdt. Wat is erger kun je je afvragen?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33971649
-Geen rijbewijs
-Opgevoerde scooter
-Wegrijden voor de politie
-Gevaar voor mede weggebruikers
-Beschadigen van een paal
JJ72 - Heat
pi_33971675
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:15 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Een dief neemt alleen maar spullen mee die niet van hem zijn, iemand met een dergelijke opgevoerde scooter neemt willens en wetens het risico dat ie medeweggebruikers morsdood rijdt. Wat is erger kun je je afvragen?
Kerel, hou alsjeblieft je mond dicht. Als een scooter 130 kan betekent dat NIET dat je ook daadwerkelijk zo hard gaat rijden. Als ik iemand in een astra gsi zie rijden, denk ik toch ook niet bij mezelf van oh, die zou best wel eens iemand dood kunnen rijden. Dat kan namelijk iedereen overkomen, met een standaard scooter kun je ook iemand doodrijden, hoe ongeloofwaardig dat ook mag klinken.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33971745
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:22 schreef t0y het volgende:

[..]

Kerel, hou alsjeblieft je mond dicht. Als een scooter 130 kan betekent dat NIET dat je ook daadwerkelijk zo hard gaat rijden. Als ik iemand in een astra gsi zie rijden, denk ik toch ook niet bij mezelf van oh, die zou best wel eens iemand dood kunnen rijden. Dat kan namelijk iedereen overkomen, met een standaard scooter kun je ook iemand doodrijden, hoe ongeloofwaardig dat ook mag klinken.
Waarom wil je dan een opgevoerde scooter? Om rustig op te trekken en je netjes aan de snelheid te houden? Bovendien MAG het gewoon niet.
Volgens jou redenering zou ik ook rustig met een geladen pistool over straat kunnen rondlopen. Ik gebruik hem namelijk toch niet.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:25:36 #242
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_33971752
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:15 schreef American_Nightmare het volgende:
De dief, daar hoef ik niet over na te denken.
Opvoeren heeft iedereen ooit eens gedaan met zijn brommer,scooter (me included). De vraag is echter of het wel of niet verantwoord is. Nou met een 180 cc blok onder een fiets gaan hangen zie ik niet als verantwoordelijk gedrag, maar ik geloof niet dat het zijn intentie is geweest om zichzelf kapot te rijden. Alleen maar om *big* fun te hebben.
Een dief weet vanaf seconde 1 dat hij fout bezig is, en alleen uit is op persoonlijk gewin.

[ Bericht 1% gewijzigd door Drugshond op 12-01-2006 13:30:45 ]
pi_33971762
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:25 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Waarom wil je dan een opgevoerde scooter? Om rustig op te trekken en je netjes aan de snelheid te houden? Bovendien MAG het gewoon niet.
Volgens jou redenering zou ik ook rustig met een geladen pistool over straat kunnen rondlopen. Ik gebruik hem namelijk toch niet.
Om op een landweggetje het gas vol open te trekken, als eerste hard wegtrekken bij een stoplicht of om gewoon om net iets beter met het verkeer mee te kunnen komen.

Je hebt nog verschillende klasses qua opvoeren. Je hebt mensen die rustig een begrenzertje eruit halen, mensen die andere uitlaat eronder gooien. Mensen die met hun overbrenging gaat kloten, mensen die een 70cc eronder kwakken en je hebt ook nog mensen die er gewoon een 180cc blok onder gooien.

Daarom vind ik dat je opvoeren niet over één kam mag scheren.

Snap je

[ Bericht 17% gewijzigd door t0y op 12-01-2006 13:31:55 ]
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33971854
Goede redding, T0y. Ik wou je net quoten.
JJ72 - Heat
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:29:43 #245
89730 Drugshond
pi_33971867
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:25 schreef American_Nightmare het volgende:
- De moraalridder heeft gesproken -

Wat een larie opeens.
pi_33971880
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:25 schreef Drugshond het volgende:

[..]

De dief, daar hoef ik niet over na te denken.
Opvoeren heeft iedereen ooit eens gedaan met zijn brommer,scooter (me included). De vraag is echter of het wel of niet verantwoord is. Nou met een 180 cc blok onder een fiets gaan hangen niet ik niet verantwoordelijk, maar ik geloof niet dat het zijn intentie is geweest om zichzelf kapot te rijden. Alleen maar om *big* fun te hebben.
Een dief weet vanaf seconde 1 dat hij fout bezig is, en alleen uit is op persoonlijk gewin.
Het is zijn eigen lomp fout dat hij niet besefte dat wegrijden voor de politie verkeerd is. De prijs is hoog, maar so be it.

Op opgevoerde scooters mag best eens wat strenger gecontroleerd worden als het echt zo vaak voorkomt. En wat mij betreft mag er inbeslagname en een levenslang rijverbod voor die dingen op volgen. Verder hoeft de verzekering ook niks uit te keren in geval dat een scooter opgevoerd is. Dan laat iedereen het wel uit z'n kop om scooters op te voeren.
pi_33971911
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:29 schreef KoudeVrouw het volgende:
Goede redding, T0y. Ik wou je net quoten.
Ik zag zelf al in dat het nergens op sloeg
pi_33971921
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:29 schreef Drugshond het volgende:

[..]

- De moraalridder heeft gesproken -

Wat een larie opeens.
Larie? Die dingen rijden op fietspaden buiten de bebouwde kom. En ik zie regelmatig brommers die dat met snelheden > 80 km/u doen. Levensgevaarlijk dus. Ik zie niet in waarom ik nou meteen een moraalridder zou zijn.
pi_33971959
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef t0y het volgende:

[..]

Ik zag zelf al in dat het nergens op sloeg
Verassend staaltje introspectie van jou.
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:32:48 #250
89730 Drugshond
pi_33971975
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is zijn eigen lomp fout dat hij niet besefte dat wegrijden voor de politie verkeerd is. De prijs is hoog, maar so be it.
Vandaar mijn nobele reaktie eerder dit topic.
Rest in Peace.
quote:
Op opgevoerde scooters mag best eens wat strenger gecontroleerd worden als het echt zo vaak voorkomt. En wat mij betreft mag er inbeslagname en een levenslang rijverbod voor die dingen op volgen. Dan laat iedereen het wel uit z'n kop om scooters op te voeren.
Eens
quote:
Verder hoeft de verzekering ook niks uit te keren in geval dat een scooter opgevoerd is.
Volgens mij is deze maatregel allang van kracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')