Het zou pas leuk worden als het topic zou heten; Fokkers stoppen met ademen! [Deel31]quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Fokkers stoppen met roken! [Deel 31]
De groeten.
Begin maar weer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef nvido het volgende:
Ik eet nu meer lolly's op een dag dan dat ik sigaretten rookte , maar dat is op zich geen probleem.
Ik adem namelijk alleen wanneer ik door een sigaret inhaleer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het zou pas leuk worden als het topic zou heten; Fokkers stoppen met ademen! [Deel31]
pech van je project. je zou wel iemand kunnen vragen ff langs te komen om te evalueren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:20 schreef nvido het volgende:
Ja , ik eet ook veel fruit . vooral vitamine bommetjes zoals kiwi's.
En rust heb ik vandaag maar genomen.
Lichte rusteloosheid en een licht gevoel in mijn hoofd heb ik de eerste dagen wel gehad, maar dat je er echt ziek van wordt kan ik me moeilijk voorstellen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat Alicey zegt, er zijn toch geen ontwenningsverschijnselen door stoppen met roken?
Tja, dan merk je eens hoe mensen die moeten meeroken zich voelen, he.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef nvido het volgende:
En ik heb ook hoofdpijn en ben nog steeds uitgeput.
Maargoed , één ding is wel beter : Ik hoest nu mijn longen niet meer uit mijn lichaam.
Meer mensen dit meegemaakt ? en hoe laat gaat dit nog duren voor de mensen die dit al hebben meegemaakt ? Ik begin er namelijk vrij moe van te worden.
Met een beetje bieslook is dat best te doen, denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:25 schreef jpg97 het volgende:
ben je liever een beetje zwak/ziek of misselijk of heb je liever dit:
[afbeelding]
Je hebt absoluut, zeker te weten afkick verschijnselen, reken sowieso maar op een week niet slapen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat Alicey zegt, er zijn toch geen ontwenningsverschijnselen door stoppen met roken?
Anders slik je gewoon 400 mg Ubiprovén en ga je weer door.
Veel kauwgom en Lolly's eten. En niet aanstellen!
Goed dat je bent gestopt btw!
Als iemand verstand heeft van afkicken ben jij het wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt absoluut, zeker te weten afkick verschijnselen, reken sowieso maar op een week niet slapen.
Anders heb ik nog wel wat kekke pilletjes voor je. Wedden dat je springt van de energie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef nvido het volgende:
Oké , ongeveer een weekje. Valt nog mee.
En gelukkig heb ik de eerste 2 weken nog geen toetsen , tegen die tijd ben ik wel weer uitgerust. Hoop ik althans.
Hij had ook door kunnen blijven rokenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef alwaysleft het volgende:
Aan de TS het volgende: Eigen schuld dikke bult, had je maar nooit moeten gaan roken![]()
quote:
Ik vind het een heel meelevende vraag.quote:
Ik vind het een kutkick.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een heel meelevende vraag.
Jawel hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:19 schreef boem-dikkie het volgende:
poep in je hoofd?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Ziek door stoppen met roken.![]()
TS werd ziek toen hij begon met roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:WaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |