Dan dit:quote:Laatste seizoen Vonk bij Ajax
Hans Vonk gaat Ajax definitief verlaten. De Zuid-Afrikaanse doelman zal volgend seizoen, net als op dit moment, geen eerste doelman zijn.
De sluitpost heeft technisch directeur Martin van Geel aangegeven nog een andere wending aan zijn loopbaan te willen geven. "Dit respecteren wij van Hans Vonk, hij is in zijn periode erg waardevol geweest voor Ajax."
Vonk gaat waarschijnlijk zijn laatste jaar in Zuid-Afrika spelen. De geruchten gaan dat hij voor Ajax Cape Town zal gaan uitkomen.
Maar ja, de bron is Voetbalzone.nlquote:Ajax houdt oog op Perez
Eerder dit seizoen toonde Ajax al interesse in Kenneth Perez. Een transfer van de Deense linksbuiten werd nooit concreet door toedoen van AZ-voorzitter Dirk Sheringa. De preses verklaarde toen dat Perez voor geen enkele prijs mocht vertrekken uit Alkmaar. Volgens Playbal blijven de Amsterdammers zijn situatie nauwlettend volgen.
Omdat op de langere termijn weer het 4-3-3-systeem in de Arena moet worden gehanteerd, is de club hard op zoek naar een geschikte linksbuiten. Ryan Babel, Nourdin Boukhari en Nicolae Mitea voldoen om uiteenlopende redenen niet aan de normen die Ajax eraan stelt.
Perez speelt inmiddels al zeven seizoenen in de hoofdmacht van de Alkmaarders. Zeker het afgelopen jaar verbaasde hij de voetbalwereld met fantastisch voetbal in de Nederlandse competitie en UEFA Cup. Hij heeft zijn contract nog niet verlengd, omdat hij naar eigen zeggen hoopt op een buitenlands avontuur.
Denk zelf ook niet dat Perez de benodigde aanvulling is op de huidige selectie. Hij trekt te veel naar binnen terwijl wij meer een speler nodig hebben die de flanken breed houd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:15 schreef S-Two het volgende:
Ook al zijn de berichten niet betrouwbaar maar wat zouden we in vredesnaam moeten met Perez? Hij speelt dan wel linksbuiten, maar is van nature ook geen buitenspeler en zal dan ook niet datgene brengen wat we bij Ajax verwachten van een buitenspeler.
er is toch wel een voorbeschouwing hequote:Op woensdag 11 januari 2006 16:52 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd hoe Huntelaar het vanavond gaat doen.
Maar we zullen het zien, op ned 2![]()
.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:59 schreef jna het volgende:
[..]
er is toch wel een voorbeschouwing he![]()
Denk het wel. Heb al gehoord dat de uitzendrechten aan 16 landen zijn verkocht, dus de NOS zal wel groots uitpakken. Kletsen met Johan, statistiekjes, misschien een sfeerreportage, impressies van de voorafgaande trainingsstage. Hoorde net dat zelfs Lennart Johansson deze wedstrijd niet wilde missen en dus een skybox gehuurd heeft.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:59 schreef jna het volgende:
[..]
er is toch wel een voorbeschouwing he![]()
quote:Sevilla wil Escude huren, Ajax wil transfer
Woensdag 11 januari, door SV, Amsterdam, 16.06u GMT+01.00, Marca
Het Spaanse Marca weet te melden dat Ajax en Sevilla FC inmiddels aan het onderhandelen zijn over Fransman Julien Escude. Ajax wil achter alleen verkopen en Sevilla wil de verdediger huren.
Hierdoor dreigt de onderhandelingen vast te lopen en zoeken de Spanjaarden naar een alternatief, genaamd Walter García.
quote:11/1/2006 - Jaakke wil tweede termijn als voorzitter
Op Highlow.nl meldt John Jaakke dat hij zich komende zomer na zijn eerste periode van drie jaar herkiesbaar wil stellen, ondanks de moeilijke relatie die hij heeft gehad met de fans. Hij vindt de baan nog erg leuk. "Heel dankbaar ook. Hoe lang ik hier nog als voorzitter zit? Nog tot 30 juni en dan stel ik me herkiesbaar. Absoluut! Ajax is een hartstikke mooie club en het is een ongelooflijk leuke en interessante functie."
Ze hadden er ook nog een leuk fotootje bijquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:10 schreef Black-Death het volgende:
Dit was al bekend, maar meldt toch wel even:
[..]
Dan dit:
[..]
Maar ja, de bron is Voetbalzone.nl
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:06 schreef El_Bassie het volgende:
Ik vind Perez een beetje een overschatte speler. Ik hoef hem dan ook niet bij Ajax.
Tja, wat moet je als ze elk halfjaar een nieuwe spits kopen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat kan het snel gaan met Babel, nu wil iedereen dat hij verhuurd wordt terwijl hij eind vorig seizoen/ begin dit seizoen de hoop in bange dagen was. Ik ben overigens ook voor verhuur, even weg uit Amsterdam lijkt me goed voor Ryan.
Tja, als ik moest kiezen tussen Boukhari en Piet van hier op de hoek die in de oorlog zijn been heeft verloren, dan wist ik het ook nog wel, oftewel, dat is natuurlijk niet echt een keuze.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen Perez en Boukhari, weet ik het wel hoor! Van de andere opties voor linksbuiten moeten we eerst maar eens afwachten of dat niet de Tweeling met Kristallen Spieren gaat worden
Dus als Perez kan komen (niet dat Shittinga dat laat gebeuren), graag!
En wie steun je nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |