joh!quote:Als Ajax laat weten dat ik transfervrij ben heb ik morgen een grote nieuwe club, maar waarschijnlijk zal er betaald moeten worden.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
schijnt op ned 2 te komen...
Ze hebben hem dan wel doodgemaaktquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Joden hebben juist een messias....
De romeinen hebben hem doodgemaakt...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben hem dan wel doodgemaakt
Klopt ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
De romeinen hebben hem doodgemaakt...
ze waren opgestook door de farize-ers...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klopt ja.
Maar de joden hebben er wel schuld aan
Beetje liegen tegen de Romeinen.
TLK heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:37 schreef devv05 het volgende:
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.
Dat jij z'n mening deelt zegt niets over gelijk. Momenteel hou ik ze het liefst allebei en Babel verhuren. Dan zien we verder wel.quote:
Precies.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:41 schreef rompompom het volgende:
Babel en Ananas weg, Harry, Roos en KJH blijven? Drie spitsen is niet overdreven veel ofzo.
Okee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat jij z'n mening deelt zegt niets over gelijk. Momenteel hou ik ze het liefst allebei en Babel verhuren. Dan zien we verder wel.
Laten we Babel idd maar snel gaan verkopen, dan kan ook hij weer ergens anders opbloeienquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:49 schreef DeTolk het volgende:
babel naar RBC, Als ie er dan voor zorgt dat ze niet degraderen is ie meer geld waard om volgend seizoen te verkopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |