oh oke !quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:18 schreef DeTolk het volgende:
25
Ja, het programma is omgegooid. Komt nog wel online.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hmm, zie het niet terug komen op internet dat vanavond... Bron?
Klaas Henk Juntelaar?!quote:
Kleine Handige Jongenquote:
Oke, wat heeft dit met Ajax te maken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Wont you take me to funky town, wont you take me to funky town
tutututuututututu
Word altijd in de rust gespeeld als die kinders op doel schietenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Oke, wat heeft dit met Ajax te maken?![]()
nope, alleen inhaal wedstrijden...quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Ook goed.
Heeft versatel de wedstrijd niet?.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, het programma is omgegooid. Komt nog wel online.
quote:John Jaake complimenteus: 'PSV al tien jaar de beste'
Anders verander je even zijn woordenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:05 schreef PyTh het volgende:
Die voorzitter van jullie heeft toch nog wel enig verstand in die bovenkamer van 'm![]()
[..]
![]()
bron
Feit is dat jullie het beter gedaan hebben. Punt.quote:“Ik heb het niet over een reorganisatie. Ik denk dat het in de kern prima gaat. Alleen zijn er knopjes - hele belangrijke nuances waar we wat mee zouden moeten doen - waar we aan moeten draaien. Ik heb het al meer gezegd, wij moeten ook eens van buiten naar binnen proberen te denken, in plaats van altijd van binnen naar buiten. Het is hier niet alleen maar allemaal beter dan bij andere clubs. We moeten ook kunnen zeggen dat de afgelopen 10 jaar PSV het gewoon beter heeft gedaan dan wij. Daar verdienen ze een compliment voor,
Ik kan jullie voorzitter anders ook zelden op een geslaagde opmerking betrappenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:05 schreef PyTh het volgende:
Die voorzitter van jullie heeft toch nog wel enig verstand in die bovenkamer van 'm![]()
[..]
![]()
bron
Dan moet je bij HighLow.nl zijn en niet bij mij, heb gewoon de header die hun gebruiken overgenomen en meer niet frustyquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Anders verander je even zijn woorden
[..]
Feit is dat jullie het beter gedaan hebben. Punt.
Ah, krantenkoppenjournalistiek dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan moet je bij HighLow.nl zijn en niet bij mij, heb gewoon de header die hun gebruiken overgenomen en meer niet frusty![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |