dan rook je toch even niet.....zielig wijf dat je bentquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:14 schreef Bayer het volgende:
Nu moet ik onder de douche, me aankleden en naar buiten om peuken te halen.
Wat heb ik toch een kutleven!
Om te kankeren over dat teringweer natuurlijk!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:36 schreef Magistic het volgende:
En de reden dat je hier speciaal een topic voor opent is...?
Eerste keer regen dit jaar!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:38 schreef Bayer het volgende:
[..]
Om te kankeren over dat teringweer natuurlijk!
Weet je, van mij mag je jezelf de tyfus rokenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:38 schreef Bayer het volgende:
[..]
Om te kankeren over dat teringweer natuurlijk!
hahahaquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:45 schreef sr_firewire het volgende:
Op mijn 15e ofzo rookten we altijd peukies van afgescheurd a4 papier en naalden uit het bos en ander biologisch bosspul. Achteraf gezien voel ik me best een groenfronter...
Op mijn 15e had ik al enigzins een besef dat dat niet `cool` wasquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:45 schreef sr_firewire het volgende:
Op mijn 15e ofzo rookten we altijd peukies van afgescheurd a4 papier en naalden uit het bos en ander biologisch bosspul. Achteraf gezien voel ik me best een groenfronter...
Je kan er wel wat aan doen.....quote:
En wij van een user die niet echt op z'n woorden kan letten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:50 schreef bob_marley het volgende:
[..]
Je kan er wel wat aan doen.....
Kill your self ben je meteen van t probleem af.
Ik snap het ook niet.. 't tutje stinkt TOCH wel naar sigaretten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:55 schreef gateway het volgende:
Douchen om sigaretten te gaan halen??? Why?
Op welke woorden heb ik niet gelet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:54 schreef Odulla het volgende:
En wij van een user die niet echt op z'n woorden kan letten.![]()
die vat ik ook niet iddquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:55 schreef gateway het volgende:
Douchen om sigaretten te gaan halen??? Why?
Ik rookte op mn 12e kranten. Rolletje papier stevig oprollen en aansteken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:45 schreef sr_firewire het volgende:
gewoon stoppenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:14 schreef Bayer het volgende:
Nu moet ik onder de douche, me aankleden en naar buiten om peuken te halen.
Wat heb ik toch een kutleven!
PVC-buizen deden het ook altijd lekker, was je instant high.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:15 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ik rookte op mn 12e kranten. Rolletje papier stevig oprollen en aansteken.
je gaat toch alleen maar peuken halen, niet op sollicitatiegesprek oidquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:20 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo 1 die ongewassen de straat op gaat?
Kutleven, kankeren en teringweer... om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:59 schreef Bayer het volgende:
[..]
Op welke woorden heb ik niet gelet?
Maar ik héb toch op die woorden gelet? Ik heb ze zelfs gepost!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:54 schreef Odulla het volgende:
Kutleven, kankeren en teringweer... om maar wat te noemen.![]()
Dank je.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:58 schreef mrkanarie het volgende:
ik hoop dat je erg ziek wordt van de teer in je longen.
Welkom bij de Frequently Asked Questions (F.A.Q.) van het Klaagbaak forumquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:04 schreef Bayer het volgende:
Maar ik héb toch op die woorden gelet? Ik heb ze zelfs gepost!
Zit er een spelfout in of zo?
Zijn keurige Nederlandsche woorden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef Odulla het volgende:
- Probeer het taalgebruik een beetje beschaafd te houden
Daar gaat het mis. Proberen geeft geen garantie dat het ook lukt he.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef Odulla het volgende:
[..]
Welkom bij de Frequently Asked Questions (F.A.Q.) van het Klaagbaak forum
In dit topic vind je informatie over en regeltjes met betrekking tot gebruik van het Klaagbaak forum. Algemene vragen met betrekking tot het gebruik van Fok! kan je vinden in de algemene FAQ
- Probeer het taalgebruik een beetje beschaafd te houden
Ken dat ding helemaal niet uit mijn hoofd en heb al helemaal geen zin om extra werk voor jou te gaan moeten verzetten in de vorm van een klacht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:11 schreef Bayer het volgende:
[..]
Zijn keurige Nederlandsche woorden.![]()
Als je de faq zo goed uit je hoofd kent als je zegt, weet je ook dat je klachten omtrent topiques in KLB hier moet deponeren.
Maikuuul, lelijke inteelt-Limbo, hendig sjieke slip.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die rokenwtf hebje daar aan gek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |