Ook geen krentebolquote:
Hoe wil je deze ietwat moeilijke situatie schetsen dmv een tekening gek ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:29 schreef twisteddlogic het volgende:
En het is ook tijd voor een tekening hoor!!
Op de lolleromfg Maikuuul way schat ik?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe wil je deze ietwat moeilijke situatie schetsen dmv een tekening gek ?
Ik snap het niet, dus dan kan ik het toch ook niet uitleggen, gekquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe wil je deze ietwat moeilijke situatie schetsen dmv een tekening gek ?
Ok, hier komt hij dan:quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:08 schreef Vipers het volgende:
Life is a bitch deal with it.
pssst @sr_firewire ik denk dat het tijd is voor jouw gratis tip![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:34 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik snap het niet, dus dan kan ik het toch ook niet uitleggen, gek
De TS maakt een onduidelijke openingspost, dan verduidelijkt hij em ook maar.![]()
ksnap er geen fuck vanquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat is hier nou onduidelijk aan ?
De gast had gister geen zin om een brief te posten, vandaag MOET hij op de post maar het regent. Dus in principe is hij pwned like a n00b
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De gast had gister geen zin om een brief te posten, vandaag MOET hij op de post maar het regent. Dus in principe is hij pwned like a n00b
Dit is nog onduidelijkerquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want een strip maken is voor ons veel leuker dan dat jij gaat leren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hetgene wat ik ga doen is natuurlijk leren, kheb niet voor niets proefwerk week
Ga eens van FOK! af danquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hetgene wat ik ga doen is natuurlijk leren, kheb niet voor niets proefwerk week
Omdat je het zo aardig vraagt blijf ik nog een jaar of 5 hangenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ga eens van FOK! af dan
voor altijd
das prima, want je zorgt voor de nodige aantrekkelijke posts, maar heb je al een strip of tekening, want ik snap het nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat je het zo aardig vraagt blijf ik nog een jaar of 5 hangen
Vanavond misschien, want jeh me broer is dalijk op de pc ( de andere pc heeft een kapotte HD daar zijn we op aant wachten )quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:58 schreef Geesoes het volgende:
[..]
das prima, want je zorgt voor de nodige aantrekkelijke posts, maar heb je al een strip of tekening, want ik snap het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |