Hoi Barb,quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik wilde gisteren in het topic nog mijn mening geven en kwam er ook achter dat het gesloten was. Sten: je bent absoluut geen aandachttrekker en je lijkt me een hele leuke, grappige meid
Ik sta iig achter je![]()
Ja dat had ik ook al gezegd, maar dat is nog geen reden om van die onzin te posten, toch? Er was al een waarschuwing uitgedaan van de mod, en dan kun je op je vingers natellen dat het topic op slot gaat als je er blowjobopmerkingen in gaat zetten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:20 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat een onzin om het op ons te schuiven. Ik had ZELF nota bene al geopperd het topic dicht te gooien omdat we niet verder komen en het geheel een herhaling van zetten was.
Ehhh.. jullie kennen elkaar toch al?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoi Barb,
jij lijkt me ook een hele leuke, grappige meid. Een frisse wind die hier door Truth blaast!![]()
Sten
Nee we kennen elkaar alleen via een paar mailtjes omtrent het inloggen van Barb op Fok en nu is Barb dus hier op Truth verschenen. Ze lijkt op Taylor van The Bold en The Beautiful en laat dat nou jaren lang mijn favoriet in de serie geweest zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ehhh.. jullie kennen elkaar toch al?Ik meen dat Barb zichzelf voorstelde als een vriendin van Stenny?
![]()
Zal ik dan maar even heel meisjesachtig doen? hihihiquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoi Barb,
jij lijkt me ook een hele leuke, grappige meid. Een frisse wind die hier door Truth blaast!![]()
Sten
Okay dan, op de foto die je toont, lijk je op Taylor, en dat vind ik een hele mooie vrouw.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zal ik dan maar even heel meisjesachtig doen? hihihi![]()
En lijk ik op Taylor van The Bol & The beautiful? Dat vind ik een compliment, maar ik denk dat het slechts de foto is hoor
Okquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:39 schreef Stenny het volgende:
[..]
Okay dan, op de foto die je toont, lijk je op Taylor, en dat vind ik een hele mooie vrouw.
Wil je daarmee zeggen dat Sten ook op Taylor uit The Bold lijkt en dat ze zichzelf hier lekker complimentjes zit te geven?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:47 schreef BaajGuardian het volgende:
leuk he , klonen
Daar gaan we weer, bezoeken mensen een forum om van gedachten met anderen te wisselen of om iemand die een topic lanceerd even lekker dwars te zitten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:59 schreef SCH het volgende:
Het is eerder Stenny zelf, door haar was ik al veel eerder afgehaakt.
24,5 Ik moest lachenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:11 schreef nokwanda het volgende:
Dus eigenlijk is dit gewoon # 24,5?
Jullie zijn echt te erg.
Stenny was één van degenen die zinvolle bijdragen had aan de discussie!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:14 schreef Marietje_34 het volgende:
Klopt, laten we eens ophouden met het gezijk over Stenny!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |