Motor rijders die de motor uit de schuur halen als het éigenlijk niet kan....quote:En dan ook nog van die #*)$ automobilisten die beslist moeten gaan inhalen als dat éigenlijk niet kan....
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:28 schreef sr_firewire het volgende:
Ben jij de Ghostrider ???
Ik héb een auto. Maar als ik daarmee naar mijn werk ga (en zéker als het regent), dan kom ik drie keer gruwelijk in de file...quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
koop een auto
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:29 schreef Rekkie het volgende:
Klaag je nu over het feit dat jij zo stom bent om nu op een motor te stappen ?
quote:
vluchtstrook?quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:37 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik héb een auto. Maar als ik daarmee naar mijn werk ga (en zéker als het regent), dan kom ik drie keer gruwelijk in de file...
Wat moet je met je fiets in het park ? Toevallig Anne Frank Plantsoen in Eindhoven en ken jij ene F. Spooren ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:37 schreef Againzender het volgende:
Ik vind het op de fiets met een bril al erg
En dan die eikels die zonder licht in het park fietsen, sterf
fietsen. nee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:39 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Wat moet je met je fiets in het park ? Toevallig Anne Frank Plantsoen in Eindhoven en ken jij ene F. Spooren ?
lijkt toch meer op een gsxr1000 vind je ook niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:37 schreef sr_firewire het volgende:
???
[afbeelding]
Hayabusa Turbo van Ghostrider![]()
![]()
Klopt jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:43 schreef indy_aan het volgende:
[..]
lijkt toch meer op een gsxr1000 vind je ook niet?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:07 schreef Maikuuul het volgende:
Daar heb ik nou geen last van he, een dichtgeregend vizier
Is er eigenlijk geen spul dat de druppels er zo snel mogelijk aflopen ?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |