Ik heb 3 computers en ik kook electrisch. Dus je hoort mij echt niet klagen over 10kwh per dag...
Met Essent contact gehad. Een flow van 500l/h is volgens hun normaal.
Vandaag iemand van Essent gehad, en die heeft alle buizen in de meterkast vervangen. ZIe ook het bericht op nu.nl...
Gisteren nog een laatste test gedaan:
Alle kachels dicht, stadsverwarming aan.
Dan loopt er TOCH 500l/h door het systeem! Het verbruik is dan 2.2kw (wat nog best veel is), en ongeveer 0.01GJ per uur. Da's best veel voor helemaal niets. Wat mij daarbij opvalt is dat de buizen voor beneden koud blijven. En de buizen voor boven heet worden. Toch blijven alle kachels boven koud. Je ziet wel dat de buizen naar die kachels toe heet worden.
Vraag1: Zou iemand met stadsverwarming deze test ook kunnen doen? Blijft er bij jullie ook water rondlopen als alle kachels dichtzitten. Ter informatie: ik heb een electrische boiler.
Vraag2: Ik heb een foto gemaakt van de manier waarop de buizen aan mijn kachels bevestigd zijn. Zou iemand kunnen zeggen hoe dat stuk heet, wat je ermee kan, en wat de schroef aan de zijkant op de 2e foto is.
Bedankt!
De linkerbuis komt het warme water binnen, de rechterbuis loopt het water weer terug.
De dunnere buis aan de bovenkant loopt naar de radiatorknop, en dus uiteindelijk naar de kachel. Wat is dit?
Ik zie een schroef met een platte kop zitten, wat kan ik hiermee?
It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen:
Fotoboek van Super Snackman