Ohnee! niet nóg één..quote:Op woensdag 11 januari 2006 06:49 schreef xim0tje het volgende:
Mogguhhhh.. tis koud gek. Die wind.. Straks work zo nog van me scooter geblazen![]()
coffeequote:Op woensdag 11 januari 2006 06:56 schreef Hellenn het volgende:
Goeiemorgee, koffie of thee?
koffie, zwart sterkquote:Op woensdag 11 januari 2006 06:56 schreef Hellenn het volgende:
Maar alleen om m'n "ritme" weer ff een wending te geven naar het dag gebeurenquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:07 schreef Hellenn het volgende:
Nog meer mensen die wakker zijn gebleven hier?
Deuh... die staat er al sinds.... [/join]quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:38 schreef Slarioux het volgende:
wimmel_1, je verdient overigens een Award voor meest oude grap in signature ooit.
Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:39 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Deuh... die staat er al sinds.... [/join]
Jammer voor je...GOEIEMORGENquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:17 schreef phunkk het volgende:
Niks goeiemorgen, ophoeren.
Gisteravond niet kunnen slapen, uiteindelijk maar 3 uur geslapen, 7 x wakker geworden tijdens slapen vanwege kutdingen denken / dromen, een huisgenoot's deur die non-stop piept (en een huisgenoot die 10000x ze kamer in en uitloopt), en een douche die de hele warmer en dan weer kouder wordt omdat de wasmachine is aangezet nadat ik eronder ben gaan staan.
bier?quote:Op woensdag 11 januari 2006 06:56 schreef Hellenn het volgende:
Haha, niet zo huilen joh gekke kutnewbie!quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:17 schreef phunkk het volgende:
Niks goeiemorgen, ophoeren.
Gisteravond niet kunnen slapen, uiteindelijk maar 3 uur geslapen, 7 x wakker geworden tijdens slapen vanwege kutdingen denken / dromen, een huisgenoot's deur die non-stop piept (en een huisgenoot die 10000x ze kamer in en uitloopt), en een douche die de hele warmer en dan weer kouder wordt omdat de wasmachine is aangezet nadat ik eronder ben gaan staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |