Ik noem het altijd 'zo'n Warner Bros-doosje"quote:Op maandag 27 februari 2006 10:37 schreef wyccie het volgende:
Trouwens...ik was vergeten te vermelden dat A Clockwork Orange in een kartonnen doosje met plastic sluiting zit, een snapper heet dat?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:55 schreef Sheridana het volgende:verkapte "ik ben jarig en wil gefeliciteerd worden post"
![]()
In het 23-tallig stelsel zeker.quote:
ik denk dat ik t wel weer kan oppikken vanaf t weekendquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef Sokolsky het volgende:
Doe jij het deze maand weer?
Die hebben we stuk gemaakt. Nieuwe maken dus.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef Sheridana het volgende:
Hey, waar is mijn foto??
Sorry.quote:
Ja!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Sorry.Wil je de stukjes terug, dat je hem weer kan lijmen?
Sorry, ik heb maar gegeven wat er nog over was van een andere avatar...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:29 schreef Sokolsky het volgende:
Óf dit waren de verkeerde stukjes, óf Sheri heeft ze verkeerd weer in elkaar gezet.
Ik heb hem weer gemaakt:quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Avatar kwijt... topic kwijt... gaat lekker hè?
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Patch... zijn de films al weg?
Heej, dat ben ik!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind dat degene die de vraag open heeft staan een nieuw topic moet openen.
De oorspronkelijke titel weet ik niet precies meer; Die xue shang shong ofzo.
Hij staat er zelfs al, wat ben ik toch een aardige jongen he.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:29 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Heej, dat ben ik!
Maar RuneRose doet het nu?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:33 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Hij staat er zelfs al, wat ben ik toch een aardige jongen he.![]()
vooruit een weekje later dan...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Ah jammer, maar An ideal husband is er dus nog. Is het goed als we daar morgen mee verder gaan, ik ga nu slapen.
Welke had je ook alweer?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:03 schreef wyccie het volgende:
Oeps sorry
Je hebt An Ideal Husband dus nog. Welke film wil je ervoor terug hebben?
owh ja, klopt.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:06 schreef wyccie het volgende:
FMT slowchattopic deel 5555: 5ecret of the lo5t que5tion5
ok dan, tegen Reservoir Dogs dan maar?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:09 schreef wyccie het volgende:
Niets wat ik kwijt wil.
hmmm trage postbodequote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Gewoon even afwachten. Hopelijk is het er morgen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |