Zo zo, jullie laten er geen gras over groeien. Nieuwe relatie, samenwonen én in verwachting in 1 weekendquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:31 schreef Sokolsky het volgende:
[afbeelding]
Heel makkelijk.
En dan nog een paar keer doen.
Maar dit topic is voor de FMT-ers.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:30 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, er is ergens een Usericon Paint-topic!
Waarom niet?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef Sokolsky het volgende:
Maar zo zie je niet dat het een Japanner is...
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef victorinox het volgende:
[..]
Maar dit topic is voor de FMT-ers.
[afbeelding]
Klopt, die naam hadden we ook al laten vallen, alleen denken we dan aan een nogal wazig personage uit de laatste Harry Potter boeken...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:22 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vond "Luna" uit Lucia y el sexo een erg mooie naam.
Moaning Myrtle?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:16 schreef Patch het volgende:
Klopt, die naam hadden we ook al laten vallen, alleen denken we dan aan een nogal wazig personage uit de laatste Harry Potter boeken...
Ah bij jou doen ze het ook niet. Dacht dat het aan mijn pc lag.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:01 schreef Sokolsky het volgende:
Patch zit allemaal FMT-topics te maken, maar ik kan ze niet openen
Geen idee, gevolgen van de downtime waarschijnlijk. Er werkt wel meer niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Patch het volgende:
En hoe komt dat?
Shit, je hebt mijn geheim ontdektquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:32 schreef victorinox het volgende:
Wyccie is een jongetje...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |