Heb antwoord gegeven op je vraagquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een Jeunnet?
Hotaru no Haka! Die heb ik in Japan gekocht, was daar tenminste gelukkig niet zo duur, in tegenstelling tot de meeste films....quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Totoro vond ik de leukste. Hotaru no Haka (Grave of the Fireflies) de beste. Maar dat is natuurlijk geen Myizaki. Op de voet gevolgd door Spirited Away and Mononoke Hime. Waarna op wat afstand Kiki's Delivery Service, Lupata en Nausciaa volgen. De rest vond ik wat minder.
Howl's Moving Castle heb ik nog steeds niet gezien.
ontopic: de film is vast Frans. Dus gok l'appartment.
Die werkte voor mij niet. Ik kan mij moeilijk emotioneel betrokken voelen bij animatiefiguren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:52 schreef Asap het volgende:
[..]
Hotaru no Haka! Die heb ik in Japan gekocht, was daar tenminste gelukkig niet zo duur, in tegenstelling tot de meeste films....
Sheridana +1quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:55 schreef Sheridana het volgende:
of Pierre le fou?
Heeej!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:17 schreef Jolan het volgende:
en... Roger Vadim.
Barbarella.![]()
hi, overigens.
ltns indeed, ik zal beloven mijn kop weer wat vaker te laten zien, goed?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Heeej!!LTNS!!!
Jolan +1
De film hoefde niet eens, uitslover![]()
Ik zie alleen maar heren...quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:40 schreef Sokolsky het volgende:
Voor het grootste deel lijkt 'ie me wel goed.
Jep! zie je wel....quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Intacto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |