Ik heb het idee de onderste persoon wel eens gezien te hebben in een film. Als acteur dus. Geen idee echter waarin. Iets ouderwetsigs. Hm.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee en nee en nee.
Het heeft niet meteen iets met een film te maken.
Min of meer. Maar meer min dan meer. Dus niet juist genoeg.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:53 schreef ArtyShock het volgende:
Geen broer, want andere achternamen. Wacht. De bovenste had wel iets met mevrouw Winger. Meer ingangen kan ik niet verzinnen. De onderste is dan eh... de broer van Debra?
Ah, Debra is wel de link? Da's mazzel, want zoveel weet ik niet over bovenste meneer. Ik verwarde 'm altijd met John Cusack die door de jaren heen zichzelf toch iets meer in de kijker heeft gespeeld. Oude foto, oude kop. Tja. Onderste persoon is de vader van Debra?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Min of meer. Maar meer min dan meer. Dus niet juist genoeg.
Definieer "wat gehad".quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:01 schreef JelleS het volgende:
Gewoon alle mogelijke relaties op noeme,dan komen we er wel. Die onderste heeft ook wat met Debra Winger gehad?
Of nog steeds getrouwd. Tenminste, één van beide dan hè.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:08 schreef Sheridana het volgende:
Allebei getrouwd geweest met Debra?
Dan gok ik 'm andersom. Die onderste ziet er tenslotte een stuk ouder uit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:14 schreef Sheridana het volgende:
oke, dan zeg ik Timothy Hutton is de ex, die onderste is haar huidige echtgenoot...
Dat is de eerste die dicht genoeg zat. Beiden getrouwd met Winger (niet tegelijkertijd weliswaar).quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:08 schreef JelleS het volgende:
De details zal je aan ze zelf moeten vragen. Maar ik denk dan getrouwd.
Hauru no igoku shiro (Howl's moving Castle) heb ik net gezien. Echt weer fantastisch!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:28 schreef Sokolsky het volgende:
Mononoke-hime
Hayao Miyazaki
Sen to Chihiro no Kaminokushi
Hauru no igoku shiro
Tonari to Totoro
Tenko to shiro Rapyuta
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:28 schreef Sokolsky het volgende:
Mononoke-hime
Hayao Miyazaki
Sen to Chihiro no Kaminokushi
Hauru no igoku shiro
Tonari to Totoro
Tenko to shiro Rapyuta
Idd einde was wat abrupt, maar die bijfiguren waren wel geniaal.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:34 schreef JelleS het volgende:
Mononoke-hime blijft imo de beste, alhoewel ik Kaze no tani no Naushika ( Nausicaä of the Valley of the Winds ) nog niet gezien heb.
Howl's moving Castle viel me wat tegen, slecht einde.
Dan ken ik hem tot mijn spijt niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:40 schreef Sokolsky het volgende:
De naam die zij steeds voor hem gebruikt staat in de titel.
Heb antwoord gegeven op je vraagquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een Jeunnet?
Hotaru no Haka! Die heb ik in Japan gekocht, was daar tenminste gelukkig niet zo duur, in tegenstelling tot de meeste films....quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Totoro vond ik de leukste. Hotaru no Haka (Grave of the Fireflies) de beste. Maar dat is natuurlijk geen Myizaki. Op de voet gevolgd door Spirited Away and Mononoke Hime. Waarna op wat afstand Kiki's Delivery Service, Lupata en Nausciaa volgen. De rest vond ik wat minder.
Howl's Moving Castle heb ik nog steeds niet gezien.
ontopic: de film is vast Frans. Dus gok l'appartment.
Die werkte voor mij niet. Ik kan mij moeilijk emotioneel betrokken voelen bij animatiefiguren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:52 schreef Asap het volgende:
[..]
Hotaru no Haka! Die heb ik in Japan gekocht, was daar tenminste gelukkig niet zo duur, in tegenstelling tot de meeste films....
Sheridana +1quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:55 schreef Sheridana het volgende:
of Pierre le fou?
Heeej!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:17 schreef Jolan het volgende:
en... Roger Vadim.
Barbarella.![]()
hi, overigens.
ltns indeed, ik zal beloven mijn kop weer wat vaker te laten zien, goed?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Heeej!!LTNS!!!
Jolan +1
De film hoefde niet eens, uitslover![]()
Ik zie alleen maar heren...quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:40 schreef Sokolsky het volgende:
Voor het grootste deel lijkt 'ie me wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |