Gaat je stoeipoes slapen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
Tweehonderdenachtennegentig
(truste schat )
hij moet werken mogguhquote:
Wizwerk?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij moet werken mogguh
en ik moet morgen voor school aan de slag
eindelijk
*uitstelziekte heeft
maar je had het over worst en honden
Heeee als dįt Blubberzwijn met zijn bugel niet is!quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoempapa
wizzel doet spannend werk in r'daalquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wizwerk?Wat doet Wizzl eigenlijk?
En ja, school en studie joh, dat hoort er ook bij he? Hey en nu je hier toch bent: wat vind je tot dusver van Enschede?
Volgens mij heeft iemand bij CSM cocaine ipv suiker in die zakjes gedaanik ben zoooooo klaarwakker!
![]()
Och, ze wordt toch niet boos.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
oeps ik zou vanavond mijn verslag naar S. mailen..
prima heurquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeee als dįt Blubberzwijn met zijn bugel niet is!
Hey man!Hoe gaat het met jou??
S als in [nagelbijtmodus] S. chool ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
oeps ik zou vanavond mijn verslag naar S. mailen..
Spannend werk? Electromonteur?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
wizzel doet spannend werk in r'daal
Enschede is wel leuk, alleen weinig tijd om iets te gaan doen hier, 's avonds werken enzo..
ren een rondje rond de gracht!
geen vonkjes tussen Wiz en anderen in r'daalquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Spannend werk? Electromonteur?
En er lopen junks rond, 's nachts he?![]()
![]()
S. als in sekreet.. een bepaald iemand uit mijn werkgroepje die achter anderen om lult.. constant. Hoorde nu ook weer via een wel aardig persoon uit mijn werkgroepje dat ze weer over me liep te zeiken dat ik niet naar de lessen kom (ja duh ik heb die meuk al gehad op mijn oude school).quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
S als in [nagelbijtmodus] S. chool ?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
prima heuralleen kon geen pen vinden vanmorgen dus moest m'n presentatie uit mn hoofd doen
en kwam ook nog te laat in de les.. maarja was niet voor een cijfer enzo dus heb maar wat geluld blabla enzo en docent was wel tevreden gelukkig
![]()
heb je vrijstellingen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
S. als in sekreet.. een bepaald iemand uit mijn werkgroepje die achter anderen om lult.. constant. Hoorde nu ook weer via een wel aardig persoon uit mijn werkgroepje dat ze weer over me liep te zeiken dat ik niet naar de lessen kom (ja duh ik heb die meuk al gehad op mijn oude school).
Ja naja, het stoort me niet hoor, maar het komt wel eens voor dat de ene junk die nog op straat leeft, 's nachts gaat staan babbelen met een junk die begeleid woont. En muziek draaien enzo en ik hoor ze naar de plee gaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
geen vonkjes tussen Wiz en anderen in r'daal
junky's?
leuk
joggen die mee? of haan die met je joggen met de broek op de knieėn? wordt je ook moe van hoor.. iemand aanduwen als ie niet vooruit komt ( logisch met broek op enkels)
ik heb ook een huisgenote suzannequote:Op woensdag 11 januari 2006 01:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat goed!!
Dan komt het ook 't meest natuurlijk over he?Maar dan was mevrouw S. zeker lekker geirriteerd?
Als ze Suzanne heet dan kan ik me e.e.a. inbeelden, qua huisgenote en het beeld dat ik daardoor heb bij die naam
Jaaaaa hoor, een Suzanne!quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
S. als in sekreet.. een bepaald iemand uit mijn werkgroepje die achter anderen om lult.. constant. Hoorde nu ook weer via een wel aardig persoon uit mijn werkgroepje dat ze weer over me liep te zeiken dat ik niet naar de lessen kom (ja duh ik heb die meuk al gehad op mijn oude school).
ik durf haar naam niet te noemen, haar spionnen zijn overalquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]Wat goed!!
Dan komt het ook 't meest natuurlijk over he?Maar dan was mevrouw S. zeker lekker geirriteerd?
Als ze Suzanne heet dan kan ik me e.e.a. inbeelden, qua huisgenote en het beeld dat ik daardoor heb bij die naam
jep, een aantalquote:
De afwas van die van mij liep zélf wegquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb ook een huisgenote suzanne
en die ruimt altijd heeeel leuk de keukenlade op
*pakt mandje met bestek uit vaatwasser
*doet lade open
*houdt mandje op zijn kop
*stopt leeg mandje weer in de vaatwasser
*doet lade dicht
en daar heb je rijdens het joggen allemaal last vanquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja, het stoort me niet hoor, maar het komt wel eens voor dat de ene junk die nog op straat leeft, 's nachts gaat staan babbelen met een junk die begeleid woont. En muziek draaien enzo en ik hoor ze naar de plee gaan
Ooohhh nou, maar ik heb er echt geen directe last van hoor! Bovendien verhuis ik zo naar een keeeuuuurrrrige buurt! Met basisschooltjes en een kerk enzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
en daar heb je rijdens het joggen allemaal last van
jij moet in Dinxperdinges gaan wonen!
of in het hoge noorden
lekker tussen de koeien.. weg junks
mijn huisgenoten hadden van de week de complete inhoud van de besteklade vanuit de keuken richting het dartbord gegooid.. ( 10 meter verderop)quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb ook een huisgenote suzanne
en die ruimt altijd heeeel leuk de keukenlade op
*pakt mandje met bestek uit vaatwasser
*doet lade open
*houdt mandje op zijn kop
*stopt leeg mandje weer in de vaatwasser
*doet lade dicht
Toch geen spullen van jou he?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn huisgenoten hadden van de week de complete inhoud van de besteklade vanuit de keuken richting het dartbord gegooid.. ( 10 meter verderop)messen gegooid, en ook de stamppotstamper moest het ontgelden en lepels en vorken etc..
schade: 2 messen gebroken, muur vol gaten ed, glas gebroken en een bord kapot..![]()
oeh.. de geheime dienst van S.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaa hoor, een Suzanne!Overduidelijk!
Maaarrrr dat kun je natuurlijk bevestigen noch ontkennen, en dat begrijp ik
dat zeg ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik durf haar naam niet te noemen, haar spionnen zijn overal![]()
[..]
jep, een aantal![]()
hier staat de koelkas buiten ( het vroorquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De afwas van die van mij liep zélf wegkwam geen bakje meer aan te pas
meligheidquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn huisgenoten hadden van de week de complete inhoud van de besteklade vanuit de keuken richting het dartbord gegooid.. ( 10 meter verderop)messen gegooid, en ook de stamppotstamper moest het ontgelden en lepels en vorken etc..
schade: 2 messen gebroken, muur vol gaten ed, glas gebroken en een bord kapot..![]()
geloof het nietquote:
hebben ze daarna alles laten liggen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
geloof het nietik zat boven en dacht "ah, ik hoor gerommel, volgens mij zijn ze aan het afwassen!".. kon mijn oren al niet geloven eigenlijk.. en achteraf bleek dat ook niet geheel onterecht
![]()
nee hoor was wel weer opgeruimd die nacht.. maar als ik beneden was had ik net zo hard meegedaan hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
hebben ze daarna alles laten liggen?
nog bijna erger dan S.
Nou... het klinkt allemaal wel héél erg lomp.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
geloof het nietik zat boven en dacht "ah, ik hoor gerommel, volgens mij zijn ze aan het afwassen!".. kon mijn oren al niet geloven eigenlijk.. en achteraf bleek dat ook niet geheel onterecht
![]()
moet je een kapotgescheurde dwangbuis bij de voordeur neerhangen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee hoor was wel weer opgeruimd die nacht.. maar als ik beneden was had ik net zo hard meegedaan hoorals een vreemde bij ons is denkt hij/zij echt dat ie in een gekkenhuis is beland
jij nie aan de noodrem?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
en er werd een omaatje geplet door de treindeuren![]()
ik heel hard lachen natuurlijk terwijl zij huilend op het perron lag!!!11!!
:D :!1!!D!!één!:11;d
de treinen in NL mogen nu ook pas gaan rijden nįdat de deuren van de conducteur gesloten zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:07 schreef Waxxer het volgende:
Mja je zal maar met je jas terechtkomen tussen de deuren van een Thalys.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
de treinen in NL mogen nu ook pas gaan rijden nįdat de deuren van de conducteur gesloten zijn
n.a.v. zo'n soort ongeval
eerder reed de trein al voordat de conducteur de deur dicht had.. ziet ie iemand vastzitten/vallen/ etc. dan kan die nł de deur weer openen, vroeger niet..
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
eigenlijk moeten ze oude mensen gewoon vóór de trein gooien.. net doen of daar een trein is (gewoon een voorkant van karton maken) met een trapje enzo.. en dan stapt ze in en valt ze ervooren dan iedereen zo lachen terwijl de trein rijdt gna gna..
ToeToet For Now?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:25 schreef Blubberzwijn het volgende:morgen weer fitnessen
heb me weer voorgenomen 4x per week te gaan enzokijken hoe lang ik het volhoud dus ik ga slapen.. TTFN!
Nou, Petre86, ik wens ook jou een hartstikke goede, welverdiende nachtrust toe!quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:25 schreef petre86 het volgende:
whehehehehe
die trein met zo'n stormram vooraan.. werkt beter, kannie doorrijden
ik ga slapen![]()
truste
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:28 schreef Waxxer het volgende:
Of doen jullie het om van mij af te komen?? He?? HE????!!!!!
Whehehe.
Hey ik ga ook slapen, dus nogmaals slaap lekker!![]()
het luktquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:28 schreef Waxxer het volgende:
Of doen jullie het om van mij af te komen?? He?? HE????!!!!!
Whehehe.
Hey ik ga ook slapen, dus nogmaals slaap lekker!![]()
Idem!quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:30 schreef Stroekie het volgende:
Zo en stap 2 ook al goed gegaan
zat dus al voor 07.30 uur op me werk![]()
Zulke t-shirts vind ik nou niks voor jou!quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:40 schreef Cairon het volgende:
fuck me I'm perfect
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:55 schreef Cairon het volgende:
Natuurlijk wel met strakke broek en een hip kettinkje after all it's your gay attire
Que?quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:57 schreef Cairon het volgende:
swaffelen!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:02 schreef Cairon het volgende:
Swaffel jij of swaffel ik.
Een dag niet geswaffeld is een dag niet geleefd!
Just swaffel it!
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:11 schreef Cairon het volgende:
wil je ook swaffelen Sunjammer?
In principe wel, maar of ik met jouw wil swaffelen, dat is een heel andere kwestie.quote:
Logisch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
In principe wel, maar of ik met jouw wil swaffelen, dat is een heel andere kwestie.
Hoe weet jij wat voor formaat ik heb?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:14 schreef Cairon het volgende:
hardstikke logisch natuurlijk, jouw piemel is trouwens niet groot genoeg om te swaffelen. Dat is wel jammer, je weet niet wat je mist.
Vind je het goed dat ik je niet meer volg?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:19 schreef Cairon het volgende:
natuurlijk is dat leuke informatie.
Strawberry Shortcake vind dat very berry leuke informatie zelfs. En Strawberry shortcake woont in strawberry land, waar je voor 1 aardbei al en kruiwagen moet gebruiken en als het regent je uit moet kijken dat je niet onder aardbeien bedolven word!
't Is te proberen natuurlijk. Heb je m'n MSN al gevonden?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:26 schreef Cairon het volgende:
dat weet ik niet. Wat heb jij veel homo-reacties in je fotoboek staan trouwens
Hoe is het mogelijk. De techniek staat voor niets...quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:29 schreef Cairon het volgende:
ik heb je msn al gevonden en toegevoegd
Je lijkt Tolkien wel... die riep dat ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:32 schreef Cairon het volgende:
het is mogelijk, waarlijk den technologische vooruitgang is een niet te stoppen gigant, een schrikbarende kracht die voortdendert naar den afgrond!
Ze hebben een tijdje geleden toch allerlei wijzigingen doorgevoerd in hun website? Sindsdien kom ik er nooit meer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:34 schreef Cairon het volgende:
waarom bestaat er geen goed nederlands on-line woordenboek.
De Dikke van Dale online is een falend gedrocht. Als je kijkt naar de functionaliteit en veelzijdigheid van een online woordenboek als Merriam-Webster ( www.m-w.com ) is de Nederlandse taal weer het doodgeboren misbaksel van de internationale gemeenschap
nog nooit van gehoord maar veel plezierquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben ontbijten en dan naar de PLUNDRA
Opruiming bij IKEAquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord maar veel plezier
Ja alsof je dus alle losse overtollige onderdelen gaan verkopenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:38 schreef Sunjammer het volgende:
Klinkt behoorlijk Eng... opruiming bij de IKEA
Past daar niet beter de zwijmel/juich mode bij ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:39 schreef Waxxer het volgende:
[Poėtisch moment]
Ik heb de schriftelijke bevestiging van de woningstichting binnen.
[/poėtisch moment]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |