Vind je het goed dat ik je niet meer volg?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:19 schreef Cairon het volgende:
natuurlijk is dat leuke informatie.
Strawberry Shortcake vind dat very berry leuke informatie zelfs. En Strawberry shortcake woont in strawberry land, waar je voor 1 aardbei al en kruiwagen moet gebruiken en als het regent je uit moet kijken dat je niet onder aardbeien bedolven word!
't Is te proberen natuurlijk. Heb je m'n MSN al gevonden?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:26 schreef Cairon het volgende:
dat weet ik niet. Wat heb jij veel homo-reacties in je fotoboek staan trouwens
Hoe is het mogelijk. De techniek staat voor niets...quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:29 schreef Cairon het volgende:
ik heb je msn al gevonden en toegevoegd
Je lijkt Tolkien wel... die riep dat ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:32 schreef Cairon het volgende:
het is mogelijk, waarlijk den technologische vooruitgang is een niet te stoppen gigant, een schrikbarende kracht die voortdendert naar den afgrond!
Ze hebben een tijdje geleden toch allerlei wijzigingen doorgevoerd in hun website? Sindsdien kom ik er nooit meer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:34 schreef Cairon het volgende:
waarom bestaat er geen goed nederlands on-line woordenboek.
De Dikke van Dale online is een falend gedrocht. Als je kijkt naar de functionaliteit en veelzijdigheid van een online woordenboek als Merriam-Webster ( www.m-w.com ) is de Nederlandse taal weer het doodgeboren misbaksel van de internationale gemeenschap
nog nooit van gehoord maar veel plezierquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben ontbijten en dan naar de PLUNDRA
Opruiming bij IKEAquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord maar veel plezier
Ja alsof je dus alle losse overtollige onderdelen gaan verkopenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:38 schreef Sunjammer het volgende:
Klinkt behoorlijk Eng... opruiming bij de IKEA
Past daar niet beter de zwijmel/juich mode bij ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:39 schreef Waxxer het volgende:
[Poėtisch moment]
Ik heb de schriftelijke bevestiging van de woningstichting binnen.
[/poėtisch moment]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |