sorry, ik waardeer het zeer dat je de 106 op de foto hebt gezet, maar ik vind je post gedrag niet acceptabelquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom?heb ik speciala voor jou me tussen auto's gewurmd om een 106 op de foto te zetten, zeg je zoiets tegen me
Whehehehequote:41. (40) 46938 0005 002 29.80 -Sum-
42. (41) 46907 ____ ___ 30.46 neh
43. (43) 46578 0074 003 20.61 Knut
44. (45) 46219 0525 095 29.82 ook_gek
45. (44) 46176 0013 002 30.18 miss_bleu
46. (46) 46091 0235 040 27.34 Roonaan
47. (47) 46028 0063 004 28.24 DarkElf
Je zit 3 keer per uur op de pot?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik slik straks per ongeluk een knoop in
nee, ik zit altijd te pielen met iest als ik achter de computer zit en zenuwachtig ben, of gestressedquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zit 3 keer per uur op de pot?
je had liever dat ik vandaag 79 post minder had gemaakt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
sorry, ik waardeer het zeer dat je de 106 op de foto hebt gezet, maar ik vind je post gedrag niet acceptabel![]()
Ik stopte op de basisschool wel eens van die kralen in mn neus die je er dan zo lastig weer uit kreegquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik zit altijd te pielen met iest als ik achter de computer zit en zenuwachtig ben, of gestresseden nu is dat een knoop, die telkens in mn mond verdwijnt. er komt een moment dat ik hem per ongluek inlsik.
Net als die pennendop toen ik 11 was
Waarom ben je nu zenuwachtig dan? IVM je werk? En die pennendop, was dat een L'amy pennendop?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik zit altijd te pielen met iest als ik achter de computer zit en zenuwachtig ben, of gestresseden nu is dat een knoop, die telkens in mn mond verdwijnt. er komt een moment dat ik hem per ongluek inlsik.
Net als die pennendop toen ik 11 was
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je had liever dat ik vandaag 79 post minder had gemaakt?
Morgen naar mn ouders en boodschappen doen, donderdag naar CWI en rijschool (rijschool hik ik al 4,5 jaar tegen aanquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom ben je nu zenuwachtig dan? IVM je werk? En die pennendop, was dat een L'amy pennendop?Die dingen zijn huge gek
En anders moet je gaan rokenWerkt ontspannend
Ik denk dat hij:quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Wer Bisto, freon Kooistra?
ja, lul, nu ga ik dwangmatig die knoop in mn neus stopppenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik stopte op de basisschool wel eens van die kralen in mn neus die je er dan zo lastig weer uit kreeg
Damn... jij een rijbewijsquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Morgen naar mn ouders en boodschappen doen, donderdag naar CWI en rijschool (rijschool hik ik al 4,5 jaar tegen aan)
Dat heb je wel eensquote:En ik voel me gewoon kut vandaag
Verstandigquote:En ik ga niet roken.
Ik denk: huis opknappen + paper schrijven = te druk voor zn vriendjesquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij:
1. In de bak zit vanwege mishandeling van huisgenoot
2. Hij niet meer thuis durft te komen en tot 1 februari een zwerversbestaan gaat leiden
Weet jij nog iemand die Friese vlaggen op daken van Lada Niva's spuit?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn... jij een rijbewijs![]()
![]()
![]()
![]()
Kan hij al in z'n huis dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk: huis opknappen + paper schrijven = te druk voor zn vriendjes
hij welquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan hij al in z'n huis dan?
1 paper was af en de andere bijna dacht ik
En hij heeft nog wel meer vriendjes dan in PTA
Als je dat doet ben je m'n eeuwige heldquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet jij nog iemand die Friese vlaggen op daken van Lada Niva's spuit?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je m'n eeuwige held![]()
![]()
!
Maar zo uit het hoofd even niet... Zoek naar de mensen die de Engelse vlag op het dak van de Mini spuiten zou ik zo zeggen
mn 4 beste vrienden hebben afgelopen weekend ruzie gekregen.. 2 tegen 2quote:
bier en champagne staan koud, heb je een auto tot je beschikking?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
Heb ik zin in een lekker glas wiskey of bier of iig IETS met alcohol, is het enige wat ik godver nog in huis heb BESSENJENEVER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn 4 beste vrienden hebben afgelopen weekend ruzie gekregen.. 2 tegen 2en Sandra en ik er tussen in
![]()
heeft 'ie het verteld?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij:
1. In de bak zit vanwege mishandeling van huisgenoot
2. Hij niet meer thuis durft te komen en tot 1 februari een zwerversbestaan gaat leiden
JAquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bier en champagne staan koud, heb je een auto tot je beschikking?
nee, ze kunnen elkaar gewoon niet uitstaan, maar drufden dat nooit tegen elkaar te zeggen, om ons. enafgelopen weekend kwam het er ineens uitquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Dat is GOED gaar
![]()
Toch niet over geld of vrouwen he...?
We hebben een logeerbedquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JA!
Maar dan moet ik ook blijven slapen want anders mag ik niet meer terug rijden
Damnquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ze kunnen elkaar gewoon niet uitstaan, maar drufden dat nooit tegen elkaar te zeggen, om ons. enafgelopen weekend kwam het er ineens uit
maar wonder boven wonder zijn wij nog met alle 4 vrienden
toch nog IETS positiefs dan.. 't blijft natuurlijk goed kut.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ze kunnen elkaar gewoon niet uitstaan, maar drufden dat nooit tegen elkaar te zeggen, om ons. enafgelopen weekend kwam het er ineens uit
maar wonder boven wonder zijn wij nog met alle 4 vrienden
Ik word dat zo snel zat...quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
In de categorie Herman van Veen: een ander muzikaal genie.
Eigenlijk zou ie gewoon die huismaat van hem een dagje weg moeten sturen, en dan het hele huis leeg halen en een briefje op de kale vloer achterlaten: "ik heb een ander huis gevonden, kom eens langs!"quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet ik niet eens eigenlijk... Geloof het niet trouwens
jadi.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik word dat zo snel zat...
Wibi Soerdinges is btw wel chill
Dat "kom eens langs" komt er ZEKER niet op te staan, dat kan ik je verzekerenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ie gewoon die huismaat van hem een dagje weg moeten sturen, en dan het hele huis leeg halen en een briefje op de kale vloer achterlaten: "ik heb een ander huis gevonden, kom eens langs!"
het was dan ook niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat "kom eens langs" komt er ZEKER niet op te staan, dat kan ik je verzekeren![]()
![]()
Johquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
het was dan ook niet serieus bedoeld.
quote:
WEL!quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik word dat zo snel zat...
Wibi Soerdinges is btw wel chill
Daar zat ik ook aan te denken jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:39 schreef BazzoS het volgende:
Alexx zit de vorige pagina te refreshen?![]()
de verkering is uit en dr vriend heeft alweer een ander?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zit weer amateurpsycholoog te spelen op MSN met een hopeloos meisje
Nog even en ik tyf dat hele programma van m'n lappie af![]()
?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Als de kat in januari in de zon ligt,
ligt ze in februari achter de kachel.
Nee, ik was even beneden kijken, Sandra een zoentje gevenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:39 schreef BazzoS het volgende:
Alexx zit de vorige pagina te refreshen?![]()
en je briefje van 500 dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:45 schreef Hugster het volgende:
Ik verveel me
Apple heeft weer iets uitgracht waardoor ik weer verplicht ben om te gaan sparen![]()
lief manquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik was even beneden kijken, Sandra een zoentje geven
Goddomme wat ben jij een goedequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
de verkering is uit en dr vriend heeft alweer een ander?
Daar moest ik ook aan denken toen ik die post daarvoor las jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als de dagen lengen,
begint de winter te strengen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:45 schreef Hugster het volgende:
Ik verveel me
Apple heeft weer iets uitgracht waardoor ik weer verplicht ben om te gaan sparen![]()
het is idd in het geheel niet voor paupersquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das 13 maanden bijstandsuitkering
Draagt Januari een sneeuwit kleed,quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken toen ik die post daarvoor las ja
en bedanktquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
het is idd in het geheel niet voor paupers [afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
het is idd in het geheel niet voor paupers [afbeelding][afbeelding]
Teeeeeeeeringquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.apple.com/macbookpro/
ik dacht dat het een Kruidvat DVD speler van 44,95 wasquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.apple.com/macbookpro/
Die camera heb je natuurlijk niets aanquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:54 schreef Hugster het volgende:
4x sneller
ietsje dunner dan die van mij
IR oogje, incl remote
camera in de klep
Maar verder vrijwel hetzelfde.
Je oude schenk je aan mij?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:54 schreef Hugster het volgende:
4x sneller
ietsje dunner dan die van mij
IR oogje, incl remote
camera in de klep
Maar verder vrijwel hetzelfde.
1200 euro?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor een half jaar bijstandsuitkering ja
Ik ben niet zo'n BrEeZaH neequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die camera heb je natuurlijk niets aan
Niet zo pesten ehquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:56 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Hugo, zag vandaag bij mij op school een dude lopen met een PowerBook, ga morgen vragen hoe AutoCad en Rhino draaien![]()
Ja heb je zo'n apparaat ga je Windows draaienquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet zo pesten eh
Met deze kan hij het overgens perfect, het is gewoon Intel dus Windows kan er nu ook op
¤1200 mag je de mijne nog niet eens voor hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
1200 euro?![]()
Mwah, das ook een maand werken, dus wat dat betreft
Jah eigenlijk best wel ja... Alleen jammer dat er niet zo veel van het zoentje terecht is gekomen...quote:
het KAN iigquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja heb je zo'n apparaat ga je Windows draaienDa's lekker
De lulquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:01 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Jah eigenlijk best wel ja... Alleen jammer dat er niet zo veel van het zoentje terecht is gekomen...![]()
Als dat een beetje gaat werken denk ik dat er VEEL Macjes verkocht gaan wordenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
het KAN iig
Maar er komt ook software zodat je zoals hier gewoon je losse Windows programma's binnen OS X kan draaien.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als dat een beetje gaat werken denk ik dat er VEEL Macjes verkocht gaan worden
Maar eerst moeten ze een fatsoenlijke MSN fabrieken die jou niet iedere minuut offline en online knaltquote:
Beide volledig het probleem van mijn rotte etech router, beneden op de win laptop precies hetzelfde probleemquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar eerst moeten ze een fatsoenlijke MSN fabrieken die jou niet iedere minuut offline en online knaltEN 1 die gewone filetransfers doorlaat
Nachtelijk zolderkamerwerkquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:07 schreef Hugster het volgende:
Microsoft maakt zelf de software daar voor btw. Dus over dat het een beetje gaat lopen hoef je niet echt lang na te denkenGeen nachtelijk zolderkamer werk
En daarmee kutten ze toch niet in hun eigen markt, omdat je er officieel gewoon nog steeds een Win licentie voor nodig hebt.
Of een nieuwe halenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Beide volledig het probleem van mijn rotte etech router, beneden op de win laptop precies hetzelfde probleem![]()
Die router is echt van voor de oorlog, ik zal morgen maar eens een firmware update doen.
Ja ze zeggen hetquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nachtelijk zolderkamerwerk![]()
En zijn er mensen die Windows officieel draaien dan?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:01 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Jah eigenlijk best wel ja... Alleen jammer dat er niet zo veel van het zoentje terecht is gekomen...![]()
Ik ben er 1 van op m'n laptopquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ze zeggen het
Je hoort af en toe nog vage geruchten dat er toch echt nog mensen zijn met licentie
Inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja meer dan ¤40 zal het ook niet kosten
Neinquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:11 schreef Hugster het volgende:
Maar wat een nerd praat allemaal
Vink, nog geneukt?
Oooh lullo!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NeinLafjestegenaangehangenman!
Jij dan?
Vandaag nog 3 mokkeltjes ingewerktquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oooh lullo!!
Ik wel, maar loopt er bij jou op school niet wat moois rond dan? Of werk?
Ik heb Sandra een vibrator gegevenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:26 schreef hermandeperman het volgende:
Verjaardags cadeau vriendin Geeft even een maandsalarisje weg aan't vrouwtje van 19
Van 1500 euro?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb Sandra een vibrator gegeven
30. Inclusief opberdoos en massageoliequote:
Als je gewoon zegt dat je een vibrator hebt gegeven vinden ze dat niet cool?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
30. Inclusief opberdoos en massageolieexclusief batterijen.
En ook nog een boek, zodat ik ook aan mn moeder kan vertellen wat ik aan Sandra voor haar verjaardag heb gegeven(ik kan niet liegen tegen mn ouders, verzwijgen gaat al wat makkelijker
)
mn ouders praten niet over sex. Sandra moet als ze haags praat zelfs opletten dat ze het woord 'geel'niet in de mond neemtquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je gewoon zegt dat je een vibrator hebt gegeven vinden ze dat niet cool?
Jouw ouders doen net zoals de koningin niet aan sex?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn ouders praten niet over sex. Sandra moet als ze haags praat zelfs opletten dat ze het woord 'geel'niet in de mond neemt
welk verhaal? En waar is ie? heeft ie een sigaret van 40 cm lang of zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
oke...
Ik moet gelijk weer denken aan Hugo's verhaal![]()
!
Hij heeft net 1 post geplaatstquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
welk verhaal? En waar is ie? heeft ie een sigaret van 40 cm lang of zo
que?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij heeft net 1 post geplaatst
dezequote:Op woensdag 11 januari 2006 01:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oooh lullo!!
Ik wel, maar loopt er bij jou op school niet wat moois rond dan? Of werk?
MSN of zo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:51 schreef hermandeperman het volgende:
Verhaal ging over Hugo's pa die aan tafel een mooi cadeau aan Hugo's ma gaf
En nu ben ik echt weg
Kloon van karbo jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer? Vast weer zo'n slap aftreksel van BuzzyBee
Tegenwoordig wel ja, vroegah nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee man, karbo is vaker online!
Alsof je al gaat slapen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
goed dat je het zegt btw, nog even een karbonaatje veroveren
Jaaa! Vetrle me de detailsquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
je gaat de search maar gebruiken
Ik heb het in details verteld..
Nee het ging om het cadeau wat m'n pa gaf aan m'n ma op haar verjaardag..quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaaa! Vetrle me de detailsik wil alles weten? Heb jeje shaggie linksom of rechtsom gedraaid?
Hoeveel trekjes heb je genomen?
dat was mijn ideequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ie gewoon die huismaat van hem een dagje weg moeten sturen, en dan het hele huis leeg halen en een briefje op de kale vloer achterlaten: "ik heb een ander huis gevonden, kom eens langs!"
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Telt een MS licentie op een gejatte laptop ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Theoretisch gezien niet, in de praktijk wel, tis immers een legal licentiequote:Op woensdag 11 januari 2006 08:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Telt een MS licentie op een gejatte laptop ook![]()
Das MS idd ten voeten uitquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:26 schreef ook_gek het volgende:
Van MS krijg je altijd wel leuke speeltjes moet ik zeggen op die relase party's![]()
En eten en drinken kost je ook niks. Echt niet verkeerd. En nog lekker eten ook
De laatste keer dat ik er was is geweest met de releas van media center in de lichtfabriek.
Als een balletje zo lam whehehe
Eerst overheerlijk eten en toen zuipen bij het leven
't zit ook niet mee hequote:Op woensdag 11 januari 2006 11:14 schreef Fugie het volgende:
fijn, net wakker komt mijn overbuurman, ja ik heb vanmorgen even tegen je auto aangereden
gelukkig valt het wel mee, beetje lakoverdracht. Maar denk dat ik hem nog wel een paar honderd euro ga uitknijpen
Heb je al links achter de meest rechtse stoel die aan de woonkamertafel staat gekeken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:12 schreef BazzoS het volgende:
Hugo
Ik kan niks vinden over het cadeau van je vader aan je moeder
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je al links achter de meest rechtse stoel die aan de woonkamertafel staat gekeken?
nee mijn vectra heeft schade, ik ben nog kerngezondquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:19 schreef Xtreem het volgende:
Heeft Fugie nou alweer schade?
Verhuizen kost best wat tijd
Is ook geregeld. Ben nu alleen aan het verven en inpakken, zaterdag komen een paar man helpen sjouwen (en mama komt schoonmakenquote:
das echt mama's werkquote:
ze wilde best helpen, maar niet sjouwen.quote:
eigen schuld dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ze wilde best helpen, maar niet sjouwen.
Nou, dan mag ze schrobben
halfjaartje terug had ik er nog een te koopquote:
Haal 'm 'ns terug danquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:57 schreef lipje het volgende:
[..]
halfjaartje terug had ik er nog een te koop
quoten maakt het wel duidelijker
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:04 schreef lipje het volgende:
ik weet er zat te koop, maar dan betaal je het volle pond
slechte ervaringen mee (al komt m'n tafel er wel vandaanquote:Heb je trouwens al eens bij de kringloopwinkel gekeken?
Nouja, hij is eigenaar van een bedrijf wat 80miljoen waard is, was hij 30 jaar geleden met 2 ton (in guldens) mee begonnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:05 schreef lipje het volgende:
alles bij elkaar niet eens 10% LEZEN![]()
80 miljoen voor een vent![]()
quote:
Je kringloop wasmachine? Of je nieuwe?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:07 schreef lipje het volgende:
ze gaan wel jaaaaaaren mee..
ik heb de mijne al 8 jaar
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:04 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
tering, die gast die ik gisteren reed had een 750Li, 740i, XC90 V8 (de eerste in NL), E 430 Combi en een Chevrolet Caprice Classic uit '89![]()
zegt hij doodleuk dat hij 80miljoen waard is
![]()
![]()
Nee helaas alleen Academici werken bij hemquote:
patserquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:37 schreef Hugster het volgende:![]()
Ik ga de nieuwe MacBook Pro kopen in de US
![]()
hapquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:41 schreef Hugster het volgende:
en for your information, dat is pas over 6 en een halve maand, zelfs jij spaart dat ding dan nog bij elkaar![]()
lulquote:
Na de eerste ronde gister zit het op:quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
lul
Blijf je wel binnen de lijntjes?
Ik heb laatst ook een vriend geholpen met het verven van z'n appartement![]()
Ik heb echt alles onder de verf gekregen
Verf van het plafond op de vloer, verf van de muur op de kozijnen. deurposten en lampen.
Verf van de deurposten op de muur enz
Vraag mij NIET voor verfwerkjes
Als hij het echt was dan had hij het niet gezegdquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:04 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
tering, die gast die ik gisteren reed had een 750Li, 740i, XC90 V8 (de eerste in NL), E 430 Combi en een Chevrolet Caprice Classic uit '89![]()
zegt hij doodleuk dat hij 80miljoen waard is
![]()
![]()
Ik zie het wel helemaal voor me jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
lul
Verf van het plafond op de vloer, verf van de muur op de kozijnen. deurposten en lampen.
Vrouwen met goede muzieksmaakquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Op mn werk
Ow en je hebt dezelfde muzieksmaak als ik
afplaktapequote:Op woensdag 11 januari 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
lul
Kon nietquote:
Nutellaquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb net een broodje nutella op, moet er niet aan denken
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:bas
herman
hugo
M5 (ben je echte naam even kwijt
)
Sandra was al eerder wakker, met haar nieuwe avatarquote:
voor de bakkerquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:16 schreef BazzoS het volgende:
Lex, moet jij ook ff editten natuurlijk
mja. dat heeft nu ook niet veel zin meerquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:19 schreef Hugster het volgende:
Waarom wil Joost anoniem blijven dan?
Niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:22 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. dat heeft nu ook niet veel zin meer
Ik heb het gechecktquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als hij het echt was dan had hij het niet gezegd
japan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef Mukie het volgende:
doe eens een voorstel voor een land om naar vakantie te gaan
Met mij mee naar de USA?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef Mukie het volgende:
Chinaquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef Mukie het volgende:
Quote er even bijgepakt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het gechecktbedrijf is zeker wel goed voor dat bedrag
![]()
quote:
Josje Bunnikquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
Idd, behalve deXC90 V8
natuurlijk
Ik vond t maar niks, stuiterbakquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
Idd, behalve deXC90 V8
natuurlijk
Vanaf de " ** " boeit het niemand ene flikker meerquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t maar niks, stuiterbak![]()
**
hij was zelf ook liever met de 750Li gegaan, maar die had z'n vaste chauffeur mee naar huis. De 740i is voor in t weekend en de Merc is voor z'n vrouw, de XC90 is voor het gezin, hij heeft nl 2 zoons en zijn vrouw 3 dochters.
Sjoewe zn oude huis, zn kamergenoot krijg je er gratis bijquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:17 schreef PeuRac het volgende:
Ok, ik wil voor mn verjaardag (eind Februari) t huis uit zijn en in de buurt van Utrecht wonen![]()
Ja, Peu doet dan gewoon meequote:Op woensdag 11 januari 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sjoewe zn oude huis, zn kamergenoot krijg je er gratis bij
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
Nou, dan ga ik maar weer aan het bier![]()
'k heb niet voor niets die OP in elkaar geflanst!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:31 schreef Hugster het volgende:
heb je haast?
*meehelpt*quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:27 schreef M5 het volgende:
dan moet deze natuurlijk wel vol, anders komt deeltje 742 er niet
kutstudentquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
Nou, dan ga ik maar weer aan het bier![]()
quote:
23 sites? dat je ze nog ff voor me getelt hebtquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ja hoi, ik zat even op 23 andere sites
ruwe schattingquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef M5 het volgende:
[..]
[..]
23 sites? dat je ze nog ff voor me getelt hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |