Ja, de volgende:quote:Op maandag 14 juli 2008 11:59 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, later eens gaan doorlezen.
Wanneer je de primitieve magische elementen wegpeutert bij veel theorieën en religies, lijkt het alsof je veelal op dezelfde soort elementen uitkomt.
Het zijn variaties op hetzelfde thema.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:20 schreef DennisMoore het volgende:
Min of meer. Afhankelijk van je definities.
Wat iets zegt over de mogelijkheid dat dat thema wel 's een boel waarheid zou kunnen bevatten.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het zijn variaties op hetzelfde thema.
Of uit dezelfde leugenachtige bron ontsproten zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat iets zegt over de mogelijkheid dat dat thema wel 's een boel waarheid zou kunnen bevatten.
Mja, dat klinkt als een slappe jij-bak van een primitieve woestijn-godsdienst. Zo eentje met bloedoffers enzoquote:Op maandag 14 juli 2008 12:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Of uit dezelfde leugenachtige bron ontsproten zijn.
Het is wel duidelijk dat jij er ook slachtoffer van bent geworden.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dat klinkt als een slappe jij-bak van een primitieve woestijn-godsdienst. Zo eentje met bloedoffers enzo.
Jouw niveau van discussieren is hierbij ook duidelijk gewordenquote:Op maandag 14 juli 2008 12:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het is wel duidelijk dat jij er ook slachtoffer van bent geworden.
Omdat het in een boek staat kan het?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:06 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Iemand ooit gehoord van Mirin Dajo. Zoek maar op. Spirit over mind & Body en kom me dan nog maar s vertellen dat je met je geest niets kan beinvloeden![]()
Ali
Please, duidelijk niet nagezocht dus. Deze man is al heel lang bekend en door menig Nederlandse arts onderzocht, waar Mirin het aan voordeedquote:
Het kan net zo goed demonisch zijn. Dat het niet jouw gedachten zijn die de boel beïnvloeden, maar hogere machten waar jij je niet bewust van bent zodat je denkt dat je het zelf doet. Over die mogelijkheid wordt nooit nagedacht.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:06 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Iemand ooit gehoord van Mirin Dajo. Zoek maar op. Spirit over mind & Body en kom me dan nog maar s vertellen dat je met je geest niets kan beinvloeden![]()
Ali
Kan ik helemaal inkomen. De truc aan misleiding is dat iets niet lijkt wat het is. Alle misleiding lijkt altijd mooi, goed, liefdevol, heilig, eerlijk, etc., terwijl er stiekem wel een addertje onder het gras zit. Toen ik zelf nog in die dingen geloofde had ik er ook geen benul van dat er weleens iets mis mee kon zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:50 schreef Bastard het volgende:
Ik vind dat demonisch wel erg ver gaan hoor, gaat er bij mij persoonlijk niet in dat als iets goed voelt en liefdevol, of je uitgangspunt juist is dat je dan demonisch bezig bent of lucifer aanhanger bent.
Zelfs als ik er moeite voor doe komt dat er bij mij niet in.
Het klinkt nu net alsof jij het licht hebt gezien en al een station verder bent dan ieder ander die met spiritualiteit bezig is.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Kan ik helemaal inkomen. De truc aan misleiding is dat iets niet lijkt wat het is. Alle misleiding lijkt altijd mooi, goed, liefdevol, heilig, eerlijk, etc., terwijl er stiekem wel een addertje onder het gras zit. Toen ik zelf nog in die dingen geloofde had ik er ook geen benul van dat er weleens iets mis mee kon zijn.
Yup, daarom vind ik het ook zo erg om te zien hoe jij misleid wordt...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Kan ik helemaal inkomen. De truc aan misleiding is dat iets niet lijkt wat het is. Alle misleiding lijkt altijd mooi, goed, liefdevol, heilig, eerlijk, etc., terwijl er stiekem wel een addertje onder het gras zit. Toen ik zelf nog in die dingen geloofde had ik er ook geen benul van dat er weleens iets mis mee kon zijn.
Wat is het goede pad?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:20 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Yup, daarom vind ik het ook zo erg om te zien hoe jij misleid wordt...
Maar je moet er zelf maar achter komen, het is niet aan mij om je eruit te halen.
Ik hoop dat je ooit op het goed pad terecht komt !!!
Nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het klinkt nu net alsof jij het licht hebt gezien en al een station verder bent dan ieder ander die met spiritualiteit bezig is.
Maar dat hoeft niet perse zo te wezen natuurlijk.. toch?
En wat is dat pad?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Uiteraard het pad waar ik op zit !
Daar kan ik je niet mee helpen, Bob wil dat iedereen zelf zijn weg naar het juiste pad vindt !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |