Hey Blackgirl.
Dit is toch wel de meest nuttige topic kick ooit hier op FOK voor mij persoonlijk tot nu toe!
Het grappige is dat mijn moeder voor mijn verjaardag het boek "De kracht van het Nu" van Eckhard aan mij wilde geven.
Ze had het al gekocht en ik las het even en vertelde haar dat ik toch liever wat anders wilde.
Ben zeer slecht met boeken lezen en ben blijkbaar meer van het luisteren en het kijken.
Daarnaast sta ik op een erg laag pitje qua spiritualiteit betreft. Dat heb je wel eens.
Dit topic heeft toch wel wat interesse gewekt daar ik me toch wel een beetje verdwaald voel, maar er niet aan toe wil geven en maar gewoon mijn dagelijkse routines doe en leef.
Die DNA activation CD 1 en CD 2 doen het prima, maar de linkjes van de DNA Activation Guide (PDF) ect. en de rest van de CD's zijn harstikke dood helaas.
Aan en voor iedereen!!!!Echter staat hier een hele waslijst van coole stuff!
http://www.website-shop.nl/spiri/Deze link komt van Blackgirl die ze een flink aantal posts hierboven had geplaatst betreft het downloaden van
Eckhart Tolle - Timeless Freedom.
Maar er staat (ondertussen) nog veel en veel meer dan alleen deze!
Reclaiming Your Infinite Power – Stuart Wilde
(*.zip) 49 mb | Reclaiming Your Infinite Power - (1 To 6) (Full Album) (Share Me) (Mp3'S) (Self Help Audio Book)
Practicing the Power of Now – Eckhart Tolle
(*.zip) 60 mb | Practicing The Power Of Now
The Power of not Knowing – Eckhart Tolle
(*.zip) 70 mb | Power of not Knowing
Timeless Freedom - Eckhart Tolle
(*.zip) 78 mb | Timeless Freedom CD 1
(*.zip) 73 mb | Timeless Freedom CD 2
(*.zip) 78 mb | Timeless Freedom CD 3
DIENAREN VAN HET GODDELIJK PLAN - de bestemming der tijden is nabij(wordpad) 625 kb | dgp.rtf