abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39922802
voor de liefhebber:

Eckhart Tolle - Timeless Freedom, kun je nu ook downloaden: klik

Omschrijving
The purpose of these words is to point to liberation. Every life story has elements of u
nhappiness. Dissatisfaction, unease and fear are all built into the mind structure. You are free! It's the mind that tells you otherwise. To see this is liberation.This audio recording contains the wisdom of timeless teachings. Eckhart refers to this talk as his most profound.

Lessons contained in this series:
* The common thread in all religions
* Philosophy Vs Spiritual Teaching
* Psychological time and the need for future
* How to get out of the cycle of the human pain body?
* Allowing the universal intelligence to move through you
* Making your life a work of art
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:25:09 #62
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39926658
Oo-blackgirl-oO, excellent! Thanks!
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:50:28 #63
133017 Ni0
Infinity is straight ahead
pi_39927233
Goeie kek blackgirl! Ik heb zelf hier ook nog wat leuke audio books liggen.
Mischien kan je ze online zetten?

Jose Silve - UltraMind ESP system (http://www.silvaultramindsystem.com/)
Shapeshifter - DNA Activation music (http://activateyourdna.com/faq.html)

Heb de ESP al regelmatig geprobeerd met erg positief resultaat. Dus laat me ff weten of jer iets mee kan doen!
pi_39931637
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:50 schreef Ni0 het volgende:
Goeie kek blackgirl! Ik heb zelf hier ook nog wat leuke audio books liggen.
Mischien kan je ze online zetten?

Jose Silve - UltraMind ESP system (http://www.silvaultramindsystem.com/)
Shapeshifter - DNA Activation music (http://activateyourdna.com/faq.html)

Heb de ESP al regelmatig geprobeerd met erg positief resultaat. Dus laat me ff weten of jer iets mee kan doen!
coool. ehh stuur ze naar mn hotmail > strange-emily@hotmail.com

Ik heb de websites bekeken en ziet er zeer interessant uit vooral activateyourdna. Dus zou heel welkom zijn als je deze luisterboeken wil delen met de community. Heb evt. een alternatief email-adres als hotmail niet mocht lukken.

[ Bericht 19% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 18-07-2006 12:08:16 ]
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:39:22 #65
133017 Ni0
pi_39938204
Hai! Ja he de boeken zijn beide ongeveer 500+ mb... K ga ff kijken of ik ze op een andere manier kan sharen.. K hou je op de hoogte!
pi_39940285
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:39 schreef Ni0 het volgende:
Hai! Ja he de boeken zijn beide ongeveer 500+ mb... K ga ff kijken of ik ze op een andere manier kan sharen.. K hou je op de hoogte!
kun je het niet opdelen in een aantal bestanden en dan in *.zip format verpakken?

kan eigenlijk bijna nie wachten...
pi_39961070
Ik heb het een tijdje bekeken, maar ik geloof niet dat dit gaat werken in onze samenleving. Het verzwakt je ego die je zo hard nodig hebt.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_39968173
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 01:29 schreef diep-in-de-war het volgende:
Ik heb het een tijdje bekeken, maar ik geloof niet dat dit gaat werken in onze samenleving. Het verzwakt je ego die je zo hard nodig hebt.
ehhh dat is ook de bedoeling.

who needs ego anywayz, when you've got infinite power
pi_39976307
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 11:11 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

ehhh dat is ook de bedoeling.

who needs ego anywayz, when you've got infinite power
Ego heb je nodig voor interactie met mensen, als je wil "infitten" in deze maatschappij/samenleving heb je een ego nodig...anders word je een outcast.

Zie je het alvoor dat je als een Eckhart Tolle op een feestje zit? beetje "yes, I see" niet oordelend gesprekken aanluisteren?

Denk het niet, dat werkt niet... misschien wel in de Bosjes of in een klooster maar niet hier.

Mensen waarderen het als je een mening hebt. En zonder een ego heb je geen mening.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_39976564
ach, wat jij wil
pi_39977639
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:17 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
ach, wat jij wil
Jij bent al van je ego af zie ik

Toch is het zo, I've been there... Als ik een zwakker ego krijg ga ik me ook zwakker en meer kwetsbaar voelen

[ Bericht 13% gewijzigd door diep-in-de-war op 19-07-2006 19:33:30 ]
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  woensdag 19 juli 2006 @ 22:05:41 #72
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39989685
Oo-blackgirl-oO, wat is er met The Power Of Not Knowing aan de hand, ik zie alleen deel 2 in de .zip, en de geluidskwaliteit is om te janken (staat erg zacht), what about it?
pi_39992093
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef Hallulama het volgende:
Oo-blackgirl-oO, wat is er met The Power Of Not Knowing aan de hand, ik zie alleen deel 2 in de .zip, en de geluidskwaliteit is om te janken (staat erg zacht), what about it?
sorry lieve schat maar de power of not knowing is gedownload. als je je geluid op de boxen vol aanzet kun je gewoon horen wat ie te zeggen heeft en dat is 't belangrijkste. de goede kwaliteit van bijv. timeless freedom komt doordat ik deze zelf via WMediaPl heb omgezet naar mp3.

power of not knowing zoals ik 'm aanbiedt op de site heeft geen deel 2.
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:32:06 #74
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40005444
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:00 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

power of not knowing zoals ik 'm aanbiedt op de site heeft geen deel 2.
Alrighty, thanks for elaborating !
pi_40017001
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:47 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

Jij bent al van je ego af zie ik

Toch is het zo, I've been there... Als ik een zwakker ego krijg ga ik me ook zwakker en meer kwetsbaar voelen
sorry, geen last van

luister nou ff naar die luisterboeken, tis echt leuk hoor om te horen wat Eckhart te vertellen heeft
  zaterdag 22 juli 2006 @ 18:33:38 #76
133017 Ni0
pi_40081947
Blackgirl, heb je mn emailtje nog gehad?
pi_40086242
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 18:33 schreef Ni0 het volgende:
Blackgirl, heb je mn emailtje nog gehad?
Ni0 ik heb 'm nu pas gezien, Dank! rete cool, ben 'm nu aan het afspelen en morgen zet ik 'm online. gezipt komt ie op een grootte van 100 mb.

Had je nog iets dat je online wilde hebben?

[ Bericht 3% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 22-07-2006 22:04:18 ]
pi_40143197
Het is net yoda van star wars
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_40241417
tvp
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_42033254
Dankzij Ni0, de overige DNA Activation cd's:
spelen: klik link
opslaan: rechtermuisknop 'save as'

1. DNA Activation Guide

2. Odyssey, kan je beter mee beginnen voordat je begint met cd 1

3. ook van odyssey!

4. (CD3)

5. (CD4)

wilde t eerst zelf allemaal testen en uitzoeken alvorens alles aan jullie te geven
  donderdag 21 september 2006 @ 23:31:58 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42033775
Volgens mij past de 'een ongewoon gesprek met god' trilogie hier ook goed bij, ik zal ze eens luisteren .

Deel één en twee
Deel drie
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zondag 25 mei 2008 @ 13:59:55 #83
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_58897511
Aangezien ik dit topic al een tijdje geleden heb geopend en er nog steeds mensen zijn die de luisterboeken downloaden; een schopje naar boven voor de nieuwe Fokkers onder ons, sinds dat dit topic geopend is.
pi_58913591
Klinkt interessant Toch maar es kijken/luisteren straks wat het allemaal inhoud!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 26 mei 2008 @ 18:58:13 #85
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_58924406
quote:
Op maandag 26 mei 2008 10:00 schreef DjinN het volgende:
Klinkt interessant Toch maar es kijken/luisteren straks wat het allemaal inhoud!
Niet dat ik je wat wil voorschrijven, maar een advies is om te beginnen met Stuart Wilde....dan begrijp je Eckhart Tolle nog beterder
pi_58933402
blackgirl, ik ben heel erg benieuwd naar die werken!

maar ik heb zelf geen pc en kan door omstandigheden alleen van zshare en dat soort pagina's downloaden, niet van soulseek of kazaa ofzo. is er iets mogelijk?

denk dat het voor veel mensen misschien makkelijk zou zijn ook trouwens?
pi_58969870
Hugo, ik heb nog al wat files ter download aangeboden, welke wil je hebben? Is het echt zoveel gemakkelijker om van die website te downloaden ipv mijn website? Tis toch allebei een directe link dat je krijgt?
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:05:25 #88
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58980938
Hey Blackgirl.
Dit is toch wel de meest nuttige topic kick ooit hier op FOK voor mij persoonlijk tot nu toe!
Het grappige is dat mijn moeder voor mijn verjaardag het boek "De kracht van het Nu" van Eckhard aan mij wilde geven.
Ze had het al gekocht en ik las het even en vertelde haar dat ik toch liever wat anders wilde.
Ben zeer slecht met boeken lezen en ben blijkbaar meer van het luisteren en het kijken.
Daarnaast sta ik op een erg laag pitje qua spiritualiteit betreft. Dat heb je wel eens.
Dit topic heeft toch wel wat interesse gewekt daar ik me toch wel een beetje verdwaald voel, maar er niet aan toe wil geven en maar gewoon mijn dagelijkse routines doe en leef.

Die DNA activation CD 1 en CD 2 doen het prima, maar de linkjes van de DNA Activation Guide (PDF) ect. en de rest van de CD's zijn harstikke dood helaas.

Aan en voor iedereen!!!!
Echter staat hier een hele waslijst van coole stuff!
http://www.website-shop.nl/spiri/
Deze link komt van Blackgirl die ze een flink aantal posts hierboven had geplaatst betreft het downloaden van Eckhart Tolle - Timeless Freedom.
Maar er staat (ondertussen) nog veel en veel meer dan alleen deze!

Reclaiming Your Infinite Power – Stuart Wilde
(*.zip) 49 mb | Reclaiming Your Infinite Power - (1 To 6) (Full Album) (Share Me) (Mp3'S) (Self Help Audio Book)

Practicing the Power of Now – Eckhart Tolle
(*.zip) 60 mb | Practicing The Power Of Now

The Power of not Knowing – Eckhart Tolle
(*.zip) 70 mb | Power of not Knowing

Timeless Freedom - Eckhart Tolle
(*.zip) 78 mb | Timeless Freedom CD 1
(*.zip) 73 mb | Timeless Freedom CD 2
(*.zip) 78 mb | Timeless Freedom CD 3

DIENAREN VAN HET GODDELIJK PLAN - de bestemming der tijden is nabij(wordpad) 625 kb | dgp.rtf
pi_58998786
Thnx, vind het cool om te horen dat degene die dit nog niet gezien hadden het interessant stuff vinden
  vrijdag 30 mei 2008 @ 07:41:35 #90
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_59005007
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 21:58 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Thnx, vind het cool om te horen dat degene die dit nog niet gezien hadden het interessant stuff vinden
Hoeveel heb jij ondertussen al toegepast?
Voer jij ook echt een aantal disceplines (dagelijks) uit van al dit self help audio materiaal?
Zo ja, wat doe jij dan precies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')