Voor een ware vriend zou hij aan zijn kant moeten staan.. En zijn ex een "no go area" moeten zijn toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:30 schreef Tobbes het volgende:
Waarom, gun je je vriend niet gewoon het beste trouwens? Hij moet rekening houden met jouw tere zieltje, maar jij hoeft geen rekening te houden met zijn heftige gevoelens voor jouw ex?
Brrr, akelig woord....quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:30 schreef Tobbes het volgende:
Waarom, gun je je vriend niet gewoon het beste trouwens? Hij moet rekening houden met jouw tere zieltje, maar jij hoeft geen rekening te houden met zijn heftige gevoelens voor jouw ex?
Och voor hetzelfde geld is het gewoon een of ander sletje dat er van houdt om je gehele vriendengroep af te gaan. Na twee maanden is het dan weer tijd voor de volgende. De vrienden die nu om het hardst roepen wat voor klotestreek het is doen straks misschien wel exact hetzelfde.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tja het probleem is ook wel dat we een hecht vriendegroep hebben van een 6 man (meer dan 8 jaar al) en tja daar hoort hij ook bij de andere 4 man keuren het trouwen ook niet goed...
de ongeschreven regel acht ik zeer belangrijk.
there is a logic explanation?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:32 schreef Tobbes het volgende:
Wat voor bekromen ego-ist ben jij eigenlijk?
Kijk naar jezelf Ivo!
Kijk in de spiegel in kijk jezelf aan!
Wie is hier de verrader?
Wie naait zijn vriend?
Wie heeft geen respect voor de gevoelens van de ander?
Wie zet de ander buitenspel?
Wie is hier de botte lul?
Ja, Jij IVO!
JIJZELF!
Kijk en besef.
Ik zou dat werkelijk nooit doen... ookal zou het een bloedmooi en lief meisje zijn...quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Och voor hetzelfde geldt is het gewoon een of ander sletje dat er van houdt om je gehele vriendengroep af te gaan. Na twee maanden is het dan weer tijd voor de volgende. De vrienden die nu om het hardst roepen wat voor klotestreek het is doen straks misschien wel exact hetzelfde.
Wtf gast! Ga jij ff praten met je ex.. Links laten liggen in de goot die slet!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Mja ik heb hem gezegd dat ik het totaal niet prettig vind... hij stond me raar aan te kijken...
het gekke is ook nog dat hij nog nooit iets met een meid heeft gehad...
Met mijn ex wil ik nog praten...
tja... ik moet elke week minimaal 1x met haar samen werken...quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:36 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Wtf gast! Ga jij ff praten met je ex.. Links laten liggen in de goot die slet!
Tjsa, Love's a Biatch.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:22 schreef Ivo1986 het volgende:
Tja mijn ex (is net een week uit) wilt met mijn beste vriend ze hebben elkaar via mij leren kennen,
tja en die "goede" vriend wilt volgens mij ook met haar...
Wat zouden jullie doen... ik ben ten einde raad, lulliger kan niet volgens mij
(mijn ex is trouwens naar die vriend van me gestapt...)
Nah ik heb niet gezegd dat ze niet met hem mag nemen ofzo.. Ze kwam er zelf mee..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of ben jij de kutvriendin die een ander z'n geluk niet wenst misschien?
Mee eens! Hoe vaker ik het lees hoe pissiger ik wordt over dat 'gun' woordje! Jij moet hem geluk 'gunnen' en weet ik wat..quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik zou dat werkelijk nooit doen... ookal zou het een bloedmooi en lief meisje zijn...
En ik gun hem zeker een relatie (ook omdat hij er nog nooit 1 heeft gehad) maar met mijn ex (na een week!) is wel erg kru he vind je niet? ik denk nog elke dag aan die meid...
http://home.tiscali.be/waltertje/waltertjes_bestanden/Songtexts/brainpower-tijdloos.htmquote:Kun je me horen, lieverd? want hier is de Brain weer
Ik zag je in de laatste 12 maanden praktisch één keer
En afscheid nemen van jou is wat ik van binnen verleer
'T is al duizend keer gezegd maar ik zeg 't toch weer
Ben allang voorbij het punt van ik leg me er maar bij neer
Ben van buiten wel chill maar ga van binnen tekeer
En m'n verstand wordt opnieuw door m'n hart uitgedaagd
En de eenzaamheid bijt toe en wordt door vragen belaagd
Is je verlangen naar mij nu in de verte vervaagd?
Misschien omhels je wel je nieuwe vriend terwijl ik dit vraag
Twijfel als ik denk: lig je nou in bed met die vent?
Of ik alleen m'n handen vouw in dit gebed zonder end...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:26 schreef l3laster het volgende:
mwa beste vrienden flikken elkaar dat niet simpel...
Nee, maar ik heb wel eens meegemaakt dat ik gevoelens kreeg voor de ex van een vriend. En dat voelt kut, maar het is nou eenmaal niet anders.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:39 schreef Ivo1986 het volgende:
Tobbes lul alsjeblieft niet zo dom, ik weet niet of jij zoiets ooit meegemaakt hebt maar zo denk je echt niet of je moet totaal geen gevoelens meer voor 'die maid' hebben...
En wat is nu je punt dan? Ga door man, geen hand vol maar een land vol! Laat die twee zielepoten en neem een nieuw chickiequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:38 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
tja... ik moet elke week minimaal 1x met haar samen werken...
Kan me volledig vinden in het liedjequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:41 schreef Triggershot het volgende:
BRAINPOWER TIJDLOOS
[..]
http://home.tiscali.be/wa(...)inpower-tijdloos.htm
dat lijkt mij ook niet meer dan logisch, maar kennelijk denkt niet iedereen daar hetzelfde overquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef phunkk het volgende:
M'n vrienden en ik hebben de simpele regel dat je niks begint met de ex van een ander. Ik zie het als een kwestie van respect.
En vergeet vooral de topic-verkloot-notes niet...quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:06 schreef Tobbes het volgende:
Ik denk, dat als de modjes weer wakker zijn. Dat dit topic het eerste is dat dit gaat, of dat er 100 posts verwijderd worden.
Hmmm, dat is inderdaad niet zomaar een vriendschap....jullie kennen elkaar waarschijnlijk door en door....lastig man.....maakt de streek van hem wel erger om eerlijk te zijn.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:14 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben al ruim 8 jaar bevriend met hem, kon alles met hem bespreken enzo, je kent het waarschijnlijk wel.
Een hechte vriend dus. ik heb hem al duidelijk gemaakt dat als hij een relatie krijgt met mijn ex dat dat heel slecht is voor de vriendschap, hij heeft onze andere vrienden uit de hechte groep al verteld dat hij me niet kwijt wilt als vriend...
Hij heeft nog nooit een vriendin gehad?? Vreemd....gaat hij dus over jouw rug zijn desperate gevoelens te lijf....quote:De dief heeft zelf nog nooit een vriendin gehad, dus ik zou totaal niet weten wat hij gaan doen (ik had trouwens nooit verwacht dat hij achter een meid zou aan gaan maar dat ter zijde..)
Je had twee maanden wat met haar, jij maakt het uit, een dag later leert ze je beste vriend kennen (na twee maanden pas?) en jij vindt dat dat niet mag omdat je haar niet uit je kop kan krijgen. Na een week. Terwijl je het zelf uitmaakte.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nop ze leerde elkaar kennen een dag nadat ik het uit had...
Waarschijnlijk omdat ze ook wat in hem ziet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:01 schreef Ivo1986 het volgende:
Tjaa voor de sex zal ze het niet doen ze is nog maagd... maargoed zij heeft het uit gemaakt ja en haar reden was dat ze niet meer zoveel voor me voelde als ik het begin, maar ze zij erbij dat ze wel nog iets in me zag...![]()
Haar reden om op hem af te stappen weet ik niet..
nav deze post kreeg ik het idee dat jij het zelf had uitgemaakt. Maar goed het doet er niet toe.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nop ze leerde elkaar kennen een dag nadat ik het uit had...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je van ze houdt, gun je hen hun liefde. Misschen hadden ze jou wel nodig om hun voorbestemde partner te vinden.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:13 schreef syzo het volgende:
[..]
Afspraken maken om niet met elkaars ex'en te daten is heel nobel, maar als je echte liefde om de hoek komt kijken.......
Over een paar weken ben jij haar alweer helemaal vergeten en doet het je geen flikker meer.
precies dat bedoel ik dus....hij is haar voglende week alweer vergeten en misschien heeft zijn vriend dan nog wel eeuwig spijt als hij nu nee tegen haar zegt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Liefde van je leven... 1986... Ik zou er niet op gokken![]()
Ja we hadden gister nog wat slaapliedjes voor je opgezocht man!quote:
Jammer dat Copycat al deze moeite ongedaan gemaakt heeftquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Ja we hadden gister nog wat slaapliedjes voor je opgezocht man!![]()
Weet je wat ik denk? Die beste vriend zegt gewoon nee, over een maand neukt ie met een ander... 2 maanden later weer met een ander. En na 15 anderen vindt hij op zn 26e de warequote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef syzo het volgende:
[..]
precies dat bedoel ik dus....hij is haar voglende week alweer vergeten en misschien heeft zijn vriend dan nog wel eeuwig spijt als hij nu nee tegen haar zegt.
En dan hebben we over 30 jaar nog steeds dat kutprogramma memories op de tv![]()
Zit daar zo'n zielige 50'er die op zoek is naar het meisje waar hij ooit zo verliefd op was maar niets mee mocht van zn beste vriend die er 5 jaar later met zijn vrouw vandoor is gegaan..
ofzo![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |