Dat spul staat nooit meteen de volgende dag online, homo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Pas een link Maikuuul !
Kijk naar jezelf.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat spul staat nooit meteen de volgende dag online, homo.![]()
Wel als iemand het eruit heeft geknipt zoals bij mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat spul staat nooit meteen de volgende dag online, homo.![]()
Ik zit nu met een vriend te bellen, al 45 minuten lang ofzo. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef Zwansen het volgende:
Ik al 2 keer ofzo. En nog steeds vind ik het niks en deïnstalleer het dan altijd weer na een uur.
Ophoere, vieze Limbo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf.
Ik heb tenminste geen Skype.
Skype heeft een goede search.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef Koewam het volgende:
Heb niemand om mee te bellen.
Op Skype zullen vast wel negroïde homofielen rondhuppelenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef Koewam het volgende:
Heb niemand om mee te bellen.
Search for "Negroe"quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op Skype zullen vast wel negroïde homofielen rondhuppelen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wel als iemand het eruit heeft geknipt zoals bij mij
Om jullie de goede kwaliteit van Skype te laten horen zet ik mijn stukje op Fok! Radio hierzo neer, maarja ik heb me een beetje ingehouden want me ouders waren ook aant meeluisteren
http://rapidshare.de/file(...)09_21_19_37.mp3.html
En dat jodenaccentquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:28 schreef stefmans het volgende:
Maikuuul op de radio.Ook dat mario soundje eronder.
![]()
niet te vergeten SJETT.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
'Waar kunnen wij je vinden op het forum?'
'Klaaaaagbaaak.'
Even verder luisteren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik begreep je eerst niet.Nu wel.
Heeft prupke je webcam weggemuffeld?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef blackbully het volgende:
ik sinds een week niet meer
Ben je weer aant janken voor aandacht neger van me ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij moet met z'n jodenneus van mijn Jett afblijven.
sjiekquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:17 schreef Maikuuul het volgende:
Ikke, sinds ik gister naar Fok! Radio had gebeld
Maarja ik ga nu slapen want ik heb vannacht niet geslapen like a n00b
Mag ook eens gezegd worden, zo slecht is ie nog niet !quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:04 schreef stefmans het volgende:
Hoe komt het trrouwens dat ieder topic, een maikuul topic word de laatste tijd.![]()
je kan wel altijd om hem lachen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:24 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Mag ook eens gezegd worden, zo slecht is ie nog niet !
niet?
This file has been downloaded 88 times already.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wel als iemand het eruit heeft geknipt zoals bij mij
Om jullie de goede kwaliteit van Skype te laten horen zet ik mijn stukje op Fok! Radio hierzo neer, maarja ik heb me een beetje ingehouden want me ouders waren ook aant meeluisteren
http://rapidshare.de/file(...)09_21_19_37.mp3.html
Dat is toch niet zo heel vaak ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
This file has been downloaded 88 times already.
lol!
Moet je je status niet op 'skype me' zettenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
Ik had eerst ook Skype maar toen werd ik gebeld door van die Mohammed-figuren.
Yoquote:
Kheb die uninstalledquote:
Jeh jong, als je het uitspreekt moet het wel goed zijn. Jeweetquote:
jah dat zou wel hendig zijn... kan gelijk die msn weg... wilde ik al doen maarja...quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:12 schreef mcDavid het volgende:
ik wil een skype-icon naast mijn msn-icon hier op fok!
Jij weet niet hoe je de * Maikuuul moet gebruikenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:41 schreef Developersrus het volgende:
Ikke!!
*vraagt zich nu af wat ie gewonnen heeft...
* skiczukie zegt inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe je de * Maikuuul moet gebruikenlollers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |