quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Githa, hoe gaat het bij jou?
hihi leuk die feedback achteraf. doet me denken aan reacties van m'n ouders vroeger als 't weer eens uit was met een vriendje.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik wou niet negatief doen want je was zelf zo enthousiast, maar eerlijk gezegd vond ik het nou ook niet zo'n geweldig bedrijf.
Ja dat je zelf wel kan huilen en dan tegen dat brullende koppie fluisteren dat we later ook echt wel een auto gaan hebben hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:29 schreef dutchie het volgende:
Dan wens je dat je gewoon in bed was blijven liggen.
o dat heb ik nooit gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:44 schreef bixister het volgende:
[..]
hihi leuk die feedback achteraf. doet me denken aan reacties van m'n ouders vroeger als 't weer eens uit was met een vriendje.
nou daar ben je ook klaar meequote:Op woensdag 11 januari 2006 10:49 schreef texelonia het volgende:
Mijn ouders vinden mijn vriendjes beter/liever dan mijzelf
is dat die roze met aardbeiengeur?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:26 schreef moussy het volgende:
Ik meld het even hier, kindershampoo van de lidl is volgens ons testpanel NIET prik-oogjes-vrij te noemen. Cas ziet er uit alsof ie drankogen heeft, en René had na het haren wassen helemaal opgezwollen oogleden
agossie, dat is wel rigoreus, groene zeepquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:58 schreef moussy het volgende:
kippen worden hier gewassen met ouderwetse (vloeibare) groene zeep, das meteen goed tegen mijten en luis.
Babyshampoo wast sowieso niet schoon, tis iets psychisch. tis roze antiklit, of het naar aardbeien moet ruiken weet ik niet, ik vind het raar ruiken
gelukkig niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:38 schreef jessie het volgende:
Weet iemand die link met kinderen voor kinderen muziek nog?
ik ben erg, ik weet het, maar ik was echt alles.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:52 schreef Rewimo het volgende:
lady-wrb is zo dol op huishouden dat ze zelfs haar kippen stralend schoon wast
ik heb tot op heden ook alleen maar de witte gewassen hoor. bij de zwarte zie ik toch niet dat ze vuil zijn. maar heep verdenk ik er stiekem van dat ze het warme water, het kammer en het fohnen wel lekker vind en ik vind het wel leuk om lekker te tutten op die manier.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:59 schreef moussy het volgende:
Ik heb zelfs onze hanen vies en wel afgeleverd bij de kinderboerderijIk ga die dingen echt niet voor de lol wassen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:05 schreef lady-wrb het volgende:
zou dat komen omdat ik geen dochter heb om mee te tutten ?
http://kvk.t-g-i.nl/site/index.aspquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:38 schreef jessie het volgende:
Weet iemand die link met kinderen voor kinderen muziek nog?
In meiquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:10 schreef lady-wrb het volgende:
even heel wat anders....rewimo, wanneer ging jij ook alweer naar duitsland ?
sorry kreeg ineens onverwacht een goede vriendin van me op visite.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:35 schreef moussy het volgende:
Die komt normaal uit Amerika
[afbeelding]
Mn moeder ging de haagse markt nog afstruinen en anders moet ik toch echt een keer naar die afrokapper hiero (ik stel het steeds uit)
Je bent in de war met Portugalquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:24 schreef lady-wrb het volgende:
shit, ik dacht februari.
nu al dingen af laten leveren is wel wat asociaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |