Mannen net zo goed mits ze "echt" geleefd hebben...Ik persoonlijk vind vrouwen in de 30 meer uitstraling hebben en dus mooier dan meiden van in de 20...quote:
Kim Catrall is ook al zoiets. Ik als 20ér zou d'r niet weigeren hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 04:06 schreef cultheld het volgende:
Dus je hebt met een vrouw van 47 liggen krikken op je 32e? Jij liever dan ik
Om het even duidelijk te maken voor iedereen:quote:Op woensdag 11 januari 2006 04:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kim Catrall is ook al zoiets. Ik als 20ér zou d'r niet weigeren hoor![]()
Probeer het eens en we spreken elkaar dan weerquote:Op woensdag 11 januari 2006 04:06 schreef cultheld het volgende:
Dus je hebt met een vrouw van 47 liggen krikken op je 32e? Jij liever dan ik
Tot over 30 jaar danquote:Op woensdag 11 januari 2006 04:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Probeer het eens en we spreken elkaar dan weer![]()
Waarom dat? Omdat ie een oudere vrouw gehad heeft? Hoe weet jij hoe die vrouw eruit gezien heeft? Wie weet was t wel de perfecte belichaming van een MILF?quote:Op woensdag 11 januari 2006 04:30 schreef cultheld het volgende:
Je bent echt dom![]()
Ik zou dat alleen met Julia Samuel proberen.
Want?quote:Op woensdag 11 januari 2006 04:52 schreef Gladys het volgende:
ben zelf 30 (net he!!!) en had vriend van net 18... maar dacht dat ie 20 was,zei hij ook tegen mij...maar nooit weer
![]()
de sex was kutquote:
Omdat ie mijn post niet eens normaal kan interpreteren. Ik bedoel daar mee dat ik niet van plan ben om vóór m'n 50e een vrouw van 47 te neukenquote:Op woensdag 11 januari 2006 04:42 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Waarom dat? Omdat ie een oudere vrouw gehad heeft? Hoe weet jij hoe die vrouw eruit gezien heeft? Wie weet was t wel de perfecte belichaming van een MILF?
Quinty is heus nog geen 45+quote:Op woensdag 11 januari 2006 04:40 schreef PLAE@ het volgende:
cultheld. Ik vind Quinty trustfull hotter dan julia samuel. Samuel lijkt je gewoon wel wat door die stem bij rtl lovesongs hehe![]()
And if not, who cares eigenlijk? Ja, als je 18 bent dan wil je alleen maar lekere wijven scoren naturlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 04:42 schreef DeeCruise het volgende:
Wie weet was t wel de perfecte belichaming van een MILF?
quote:Dus je hebt met een vrouw van 47 liggen krikken op je 32e? Jij liever dan ik
quote:Probeer het eens en we spreken elkaar dan weer
quote:Tot over 30 jaar dan
quote:Je bent pas 2? Kan je al goed typen zeg
Maar dat schreef je nietquote:Omdat ie mijn post niet eens normaal kan interpreteren. Ik bedoel daar mee dat ik niet van plan ben om vóór m'n 50e een vrouw van 47 te neuken
Julia is 46 hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 05:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
julia ook nog niet. En dat komt vanzlef goed. Hoeven wij niks voor te doen.
Das idd duidelijk, maar kon je em dan niet duidelijk maken (lees: leren) hoe t WEL moest?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind oudere vrouwen over het algemeen wel aantrekkelijker dan de jongere varianten. Oudere vrouwen hebben meestal ook een bepaalde air over zich heen wat ze voor mij aantrekkelijker maakt.
Mijn ervaring met ouder is toch wel een jaartje of 10 ging prima. In de omgang met elkaar merkte ik iig weinig van het leeftijdsverschil.
quote:Een groot Amerikaans wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat steeds meer vrouwen voor een jongere partner kiezen. Bovendien lijkt er een culturele trend waarneembaar. Te denken valt aan Zoë Hellers Notes of a Scandal, Monica Ali's Brick Lane, de film Y tu Mama Tambien, en we zien ook filmsterren als Demi Moore (40 jaar) met de 25 jarige Aston Kutcher, Madonna (45) met Guy Ritchie (35) en Cameron Diaz (31) met Justin Timberlake (22 jaar).
Is er volgens Greer inderdaad sprake van een toyboy trend? ,,Dat zou mooi zijn, want het betekent dat mijn uitstekende gevoel voor timing me niet in de steek heeft gelaten. Maar drie stellen maken nog geen trend. Ik zie nog steeds veel vrouwen om me heen die zich uitsloven voor lelijke mannen en alles doen om zijn aandacht te trekken, en hij vindt dat volstrekt vanzelfsprekend. Misschien zijn oudere vrouwen daarvan iets meer los gekomen en zoeken ze iets anders – iemand die mooi is om naar te kijken bijvoorbeeld. Vrouwen vinden net als mannen het uiterlijk, belangrijk, maar gooien als het om de grote beslissingen gaat het uiterlijk als eerste overboord en compenseren het verlangen naar schoonheid door bijvoorbeeld zijn 'leuke gevoel voor humor'.
Meer lol
En andersom, waarom voelen jongens zich tot oudere vrouwen aangetrokken?
,,Ik werd onlangs gebeld door een 21-jarige jongen die naar aanleiding van mijn boek heeft geschreven over zijn relatie met een 39-jarige vrouw. Hij vertelde me dat hij meer lol had met oudere vrouwen. Meisjes willen altijd iets van hem: commitment, aandacht, zorg, geld, en dat kan hij ze niet geven, en daarom is er altijd maar huilen en ruzie. De oudere vrouw is zelfstandiger: zij kiest de restaurantjes, geeft hem kleding en betaalt zijn rekeningen.'
Een soort moeder met geld dus? ,,Wat is daar mis mee? Het Freudiaanse cliché wil dat mannen hun moeder zoeken en meisjes hun vader. In feite zijn we door en door narcistisch: we zoeken natuurlijk onszelf.'
Neuh. Een groot verschil maakt de kans op een echte klik gewoon kleiner, ook al omdat je interesses voor een deel samenvallen met je levensfase en je levensfase weer voor een deel met je leeftijd samenhangt. 5 jaar valt trouwens best mee, ik had meer een jaar of 10 in gedachten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar als je nou met iemand in gesprek raakt waar het volledig mee klikt, alleen ze is een jaar of vijf ouder danwel jonger. Dan maakt dat toch geen flikker uit als je elkander leuk vindt?
Is zeker waar. Zo'n onzeker ding die je alles moet voorkauwen "omdat dat zo hoort", daar ben ik dus helemaal niet van. Oudere vrouwen weten beter wat ze willen en durven dat ook te zeggen. Dat communiceert heel prettig en wat mij betreft valt of staat een relatie toch d.m.v. wel of geen communicatie. Keuze snel gemaakt.quote:Hij vertelde me dat hij meer lol had met oudere vrouwen. Meisjes willen altijd iets van hem: commitment, aandacht, zorg, geld, en dat kan hij ze niet geven, en daarom is er altijd maar huilen en ruzie. De oudere vrouw is zelfstandiger
*prijs overhandigt voor grootste BSquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik moet er niet aan denken.. oudere vrouwen zijn ook meer voor mannen die geen jongere vrouw kunnen krijgen. Het is bovendien ook nog onnatuurlijk.
Lees je eerst in over de evolutietheorie voordat je begint te blaten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
*prijs overhandigt voor grootste BS
Gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:25 schreef AgLarrr het volgende:
Is zeker waar. Zo'n onzeker ding die je alles moet voorkauwen "omdat dat zo hoort", daar ben ik dus helemaal niet van. Oudere vrouwen weten beter wat ze willen en durven dat ook te zeggen. Dat communiceert heel prettig en wat mij betreft valt of staat een relatie toch d.m.v. wel of geen communicatie. Keuze snel gemaakt.
En iedereen móet daar aan voldoen inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Lees je eerst in over de evolutietheorie voordat je begint te blaten.
Mja. Mijn vriendje krijgt anders aan d elopende band voorstellen van jongere vrouwen, maar hij prefereert mij. Niet alles is te verklaren door theorieen en de evolutieleer. De mens is juist zo leuk omdat emoties niet altijd te vatten zijn in schema's.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wederom bullshit. Maar dat zijn we van jou zo onderhand wel gewend.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom is dat bullshit?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Wederom bullshit. Maar dat zijn we van jou zo onderhand wel gewend.
Wat een bullsthit!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik moet er niet aan denken.. oudere vrouwen zijn ook meer voor mannen die geen jongere vrouw kunnen krijgen. Het is bovendien ook nog onnatuurlijk.
Wat heeft dat hiermee te maken? Analyseer jij altijd alles op deze manier, dan ben je wel erg simple mindedquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee mensen die uitgaan van hun eigen ervaring, DIE zijn pas simple minded.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat heeft dat hiermee te maken? Analyseer jij altijd alles op deze manier, dan ben je wel erg simple minded
Omdat veranderingen gebaseerd op de evolutietheorie niet binnen enkele tientallen jaren waarneembaar zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:11 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom is dat bullshit?
Het is dan ook erg makkelijk lullen als je een erg prettige samenwoon relatie hebt met een oudere vrouw.... Het tabboe blijft wel ja. Ik merk het zelf ook. Ik heb een erg leuke vrouw ontmoet, we vinden elkaar leuk en we zien wel waar het schip strand. Ze is 12 jaar ouder dan ik. En ik heb er schijt aan, zij inmiddels ook, maar in de omgeving wordt er soms lacherig op gereageerd. een quote van mijn zusje: " kijk, ik val op oudere mannen, maar jij doet het met oma." en woorden van gelijke strekking.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:50 schreef Marty26 het volgende:
OMG ik vind het niet gek dat half R&P met problemen rond loopt als je je relatie en verliefdheid gaat baseren op Evolutietheorien etc...
Damm je leeft 1keer en dat is al kort genoeg en dan ga je bij al die onzin still staan of het wel correct is etc.. Tja best triest eigenlijk.
Dit ben ik met je eens .... dit bemerk ik ook wel (niet vaak moet ik zeggen) toch wordt er vaak wel gereageerd wanneer ik vertel dat mijn vriend drie jaar jonger isquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:59 schreef zwaaibaai het volgende:
Het is sociaal gezien nog niet helemaal geaccepteerd. Sommigen hebben een debiele theorie over de evolutie leer, anderen vinden het gewoon een onaantrekkelijk idee. Elkaar in de waarde laten is soms ver te zoeken..
Naar de evolutietheorie behoren mannen zoveel mogelijk gaten te bevruchten, en dat doen ze toch ook niet meer allemaal?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Niet allemaal neequote:Op woensdag 11 januari 2006 13:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Naar de evolutietheorie behoren mannen zoveel mogelijk gaten te bevruchten, en dat doen ze toch ook niet meer allemaal?
Er worden niet veel opmerkingen gemaakt hoor, dat valt mee. En zij ziet er een stuk jonger uit, maar qua uiterlijk zie je wel dat ze ouder is dan ik. En dan komen soms, in de kroeg met drank, de opmerkingen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:04 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Dit ben ik met je eens .... dit bemerk ik ook wel (niet vaak moet ik zeggen) toch wordt er vaak wel gereageerd wanneer ik vertel dat mijn vriend drie jaar jonger isterwijl dat toch bij ons een minimaa verschil is. Laat staan hoe dat moet zijn wanneer het meer is.
De enige opmerkingen qua leeftijd die ik heb gekregen moest ik erg om lachen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:11 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Er worden niet veel opmerkingen gemaakt hoor, dat valt mee. En zij ziet er een stuk jonger uit, maar qua uiterlijk zie je wel dat ze ouder is dan ik. En dan komen soms, in de kroeg met drank, de opmerkingen.
ze zouden wel willen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:08 schreef Alicey het volgende:
Naar de evolutietheorie behoren mannen zoveel mogelijk gaten te bevruchten, en dat doen ze toch ook niet meer allemaal?
het is maar dat je het weet konijntjequote:Op woensdag 11 januari 2006 13:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ze zouden wel willen hoor, geen probleem.
Voor ripley woonde ik samen met een vrouw die nu 35is dus dat is 10 a 11 jaar verschill met een kind ook nog.... Appart ja zeker wel. Veel van geleert en ook van wie je echte vrienden zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:59 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Het is dan ook erg makkelijk lullen als je een erg prettige samenwoon relatie hebt met een oudere vrouw.... Het tabboe blijft wel ja. Ik merk het zelf ook. Ik heb een erg leuke vrouw ontmoet, we vinden elkaar leuk en we zien wel waar het schip strand. Ze is 12 jaar ouder dan ik. En ik heb er schijt aan, zij inmiddels ook, maar in de omgeving wordt er soms lacherig op gereageerd. een quote van mijn zusje: " kijk, ik val op oudere mannen, maar jij doet het met oma." en woorden van gelijke strekking.
Het is sociaal gezien nog niet helemaal geaccepteerd. Sommigen hebben een debiele theorie over de evolutie leer, anderen vinden het gewoon een onaantrekkelijk idee. Elkaar in de waarde laten is soms ver te zoeken..
Dat is wel heel kort door de bocht. Naar de evolutietheorie proberen mannen weliswaar hun genen zoveel mogelijk te verspreiden maar zij beschermen wel degelijk hun kroost na de geboorte en de beste manier daarvoor is trouw te blijven aan de vrouw (voorlopig althans).quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
apen leven in groepen... en de opperaap mag ze allemaal neuken. een jong apie moet snel neuken als de chief niet kijkt...quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht. Naar de evolutietheorie proberen mannen weliswaar hun genen zoveel mogelijk te verspreiden maar zij beschermen wel degelijk hun kroost na de geboorte en de beste manier daarvoor is trouw te blijven aan de vrouw (voorlopig althans).
Dat zeg ik niet. Elke diersoort heeft weer zijn eigen strategieen ontwikkeld. Een mens is geen aap. Een aap is ook geen mens en zal dit nooit worden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:25 schreef Aarde het volgende:
[..]
apen leven in groepen... en de opperaap mag ze allemaal neuken. een jong apie moet snel neuken als de chief niet kijkt...
denk je dat het zo ook zo werken als mensen weer in het wild worden gezet![]()
tja, dat is toch ook jouw stijl, jij maakt je bochten meestal nog een stuk korterquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat is wel heel kort door de bocht...
Mensen zijn echter minder gebonden aan hun instincten. Laat staan dat je mensen wilt dwingen om aan hun instincten te voldoen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Bijzonder grappig overigens dat veel mensen hier de evolutietheorie afdoen als een soort sprookje dat niets met deze 'problematiek' te maken zou hebben, terwijl de theorie succesvol miljoenen jaren aan gedrag van mens en dier weet te voorspellen en verklaren.
Het grote ding aan de evolutieleer is toch evolutie en dus verandering? Misschien is ook dit aan het evolueren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Elke diersoort heeft weer zijn eigen strategieen ontwikkeld. Een mens is geen aap. Een aap is ook geen mens en zal dit nooit worden.
Ik zeg niet dat het niet MOGELIJK is dat mannen een succesvolle relatie met een oudere vrouw hebben, ik zag alleen dat het uitzonderingsgevallen zijn.
Tot nu toe heb ik geen hinder of what so ever gevonden mbt tot het leeftijdsverschil. Wellicht ook omdat het ook geen relatie ( nog ) is, maar we hebben elkaar wel eens verwondert aangekeken omdat we op 1 golflengte zitten. En tot nu toe merken we er allebei helemaal niks van dat we lichtelijk verschillen van leeftijd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:21 schreef Marty26 het volgende:
Het is ook wel moeilijk soms als er echt 10jaar + verschill in zit maar als jij verliefd bent moet je er voor gaan
jeps daarom ben ik een toy boyquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het grote ding aan de evolutieleer is toch evolutie en dus verandering? Misschien is ook dit aan het evolueren.
Ik dnek dat het ook te maken heeft met een andere situatie: vrouwen werken zelf ook vaak en zijn onafhankelijk en hebben dus geen man meer nodig om voor ze te zorgen. Dus kiezen ze steeds meer hun partner op andere criteria dan voorheen.
hear hear, u vat de keutel bij het schone eind.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:29 schreef Ripley het volgende:
Ik dnek dat het ook te maken heeft met een andere situatie: vrouwen werken zelf ook vaak en zijn onafhankelijk en hebben dus geen man meer nodig om voor ze te zorgen. Dus kiezen ze steeds meer hun partner op andere criteria dan voorheen.
Keep talking! Keep talking!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:49 schreef Wacka het volgende:
Op de een of andere manier vind ik oudere vrouwen vaak sexier en vaak zijn ze ook vrouwlijker dan de jongere varianten.. T zit m in de uitstraling, zekerheid ,zelfkennis...
Ja shit... dan ben ik dus ook niet sexy...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij bedoelt ze echt 6 tot 8 jaar idd
2,5 jaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Keep talking! Keep talking!![]()
Ik ben inmiddels aan mijn 2e relatie met een 'jongere' man. De eerste keer was hij 3 jaar jonger en dat duurde 5 jaar. Toen dat uit was zei ik 'nooit meer een jongere vent' maar dat had voornamelijk te maken met dat mijn ex nog studeerde. Maar goed, naar mate de tijd verstrijkt word ook ik ouder en studeren echt niet alle jongere mannen nog.
En dus heb ik nu weer een jongere man. Wel helemaal 2 1/2 jaar jonger dan ik. En dat gaat prima.
Of bedoelt de TS echt relaties van mensen met echt 10 jaar verschil of zo ertussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |