Je bent gewoon jaloers op die leerlingenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef petre86 het volgende:
binnen proporties is het geen probleem toch?
( alleen die voorbeelden van leraressen die het met leerlingen doen -USA- die gaan me wel wat ver)
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef milagro het volgende:
gadverdamme, zeg, mogen de nietszeggende smileyposts terug ajb![]()
ieuwquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op die leerlingen
Zijn dat niet de 'moederskindjes'?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:13 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk wordt er veel liberaler en ook leuker aangekeken tegen dit soort relaties ..
voor jonge vrouwen met oud emannen is een term.. lolitaquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:13 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk wordt er veel liberaler en ook leuker aangekeken tegen dit soort relaties dan jonge vrouw - ouwe man-relaties, omdat de relaties veel gelijkwaardiger zijn. Jonge vrouw - ouwe man relaties zijn zelden gelijkwaardig, omdat de jonge vrouw vrijwel overal afhankelijk van is van de man. En dat de man het alleen voor de seks doet. Andersom is het niet zo. En zo wordt dat door de meesten ook wel gezien, en wordt er in wezen op wat flauwe reacties na veel leuker op gereageerd dan jonge vrouw - ouwe man relaties.
gigolo? boytoy?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
voor jonge vrouwen met oud emannen is een term.. lolita
maar andersom?
het is lekker, maar je loopt er voor lul mee op straat netzoals met een te jong meisje, maar op de lange termijn is een jongere vrouw natuurlijk beter.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Het schijnt al een tijdje "in" te zijn, maar hoe denken jullie over een vrouw met een jongere vriend?
Wat zijn de voordelen en nadelen?
Hoe denken jullie erover?
Brandt los
![]()
Holy fok, inderdaad!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ongewoon voorval op Fok.Men is het eens.
Eindelijk! Een kortzichtige ezel met een post zonder argumenten...Dan de logische vraag...Kun je je meningen ook staven met argumenten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
het is lekker, maar je loopt er voor lul mee op straat netzoals met een te jong meisje, maar op de lange termijn is een jongere vrouw natuurlijk beter.
Met een meisje die 10 jaar ouder is kan het niks worden(leuk voor even).
Ik weet het uit de praktijk ouwe pik(dude, n00b, l33t, whatever).quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:56 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Eindelijk! Een kortzichtige ezel met een post zonder argumenten...Dan de logische vraag...Kun je je meningen ook staven met argumenten?
Of blijft t bij onzinnig geblaat?
Om te beginnen ben je 3 jaar ouder als mij, dus lul niet zo dom. Daarbij kan ik er niks aan doen dat jij met een verschrompeld mormel voor lul liep over straat. Dat wil echter niet gelijk zeggen dat alle relaties zo ongelijk verdeeld zijn. Dat t bij voorbaat door het leeftijdsverschil gedoemt is te mislukken vind ik (en waarschijnlijk velen met mij in dit topic) een erg kortzichtige blik..quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet het uit de praktijk ouwe pik(dude, n00b, l33t, whatever).
Verschrompeld mormel? Het was een meisje uit de upperclass, ze kwam in zekere zin van boven mijn stand.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Om te beginnen ben je 3 jaar ouder als mij, dus lul niet zo dom. Daarbij kan ik er niks aan doen dat jij met een verschrompeld mormel voor lul liep over straat. Dat wil echter niet gelijk zeggen dat alle relaties zo ongelijk verdeeld zijn. Dat t bij voorbaat door het leeftijdsverschil gedoemt is te mislukken vind ik (en waarschijnlijk velen met mij in dit topic) een erg kortzichtige blik..
Als je vriendin vreemd geweest is zijn waarschijnlijk ook ALLE vrouwen niet te vertrouwen in jouw ogen?
Heeft weinig kans klinkt al anders dan kan niks worden...De kans van slagen bepaal je alsnog met zijn 2en..Zoals ik al eerder zei kijkt de maatschappij er anders tegenaan, maar het is maar in hoeverre je je dit aantrekt. En als het een vrouw uit de upperclas was, waarom liep je dan voor lul?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Verschrompeld mormel? Het was een meisje uit de upperclass, ze kwam in zekere zin van boven mijn stand.
Maargoed te groot leeftijdsverschil heeft op de lange termijn weinig kans.
Kerel als ik je signature zie; sex is wat anders dan een lange relatie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Heeft weinig kans klinkt al anders dan kan niks worden...De kans van slagen bepaal je alsnog met zijn 2en..Zoals ik al eerder zei kijkt de maatschappij er anders tegenaan, maar het is maar in hoeverre je je dit aantrekt. En als het een vrouw uit de upperclas was, waarom liep je dan voor lul?
Ik snap je standpunt wel, maar in je eerste post was je zo ultiem tegen zonder gegronde reden...Nogmaals, dat t bij jou niet werkt wil niet zeggen dat t per defenitie niet functioneert.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:18 schreef JohnDope het volgende:
nee wist ik niet, beter dat het bij jou wel werkt, misschien zit ik anders in elkaar of misschien was het wel wat anders.....
Wel apart dat je eerste interesse naar vrouwen uit gaat terwijl je 2 jaar een relatie hebt?
mwaw misschien ben ik wat conservatief, maar als ik een relatie zou hebben met een meisje en die zou in haar internet profiel bij interesse "mannen" hebben staan, dan is de kans erg groot dat de relatie over is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:21 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik snap je standpunt wel, maar in je eerste post was je zo ultiem tegen zonder gegronde reden...Nogmaals, dat t bij jou niet werkt wil niet zeggen dat t per defenitie niet functioneert.
Daarbij ben ik een echte vrouwenliefhebber. Dat uit ik in mijn relatie, maar ook daarbuiten. Dat wil verder niet zeggen dat ik vreemd ga bij t leven, absoluut niet. Maar ik praat wel graag met vrouwen, en kijk er net zo graag naar....
30-21=10?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:25 schreef Apekoek het volgende:
mn (ex)vriendin is 10 jaar ouder dan ik
het ging heel goed, helaas heeft het leeftijds verschil ons toch opgebroken, ik 21 zei 30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |