abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33957752
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef petre86 het volgende:
binnen proporties is het geen probleem toch?
( alleen die voorbeelden van leraressen die het met leerlingen doen -USA- die gaan me wel wat ver )
Je bent gewoon jaloers op die leerlingen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33958648
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef milagro het volgende:
gadverdamme, zeg, mogen de nietszeggende smileyposts terug ajb
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33959584
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers op die leerlingen
ieuw vrouwen
ik heb een oudere BF nu.. naj aouder
ik 19, hij 23
dag
pi_33960551
Eigenlijk wordt er veel liberaler en ook leuker aangekeken tegen dit soort relaties dan jonge vrouw - ouwe man-relaties, omdat de relaties veel gelijkwaardiger zijn. Jonge vrouw - ouwe man relaties zijn zelden gelijkwaardig, omdat de jonge vrouw vrijwel overal afhankelijk van is van de man. En dat de man het alleen voor de seks doet. Andersom is het niet zo. En zo wordt dat door de meesten ook wel gezien, en wordt er in wezen op wat flauwe reacties na veel leuker op gereageerd dan jonge vrouw - ouwe man relaties.
pi_33960698
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:13 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk wordt er veel liberaler en ook leuker aangekeken tegen dit soort relaties ..
Zijn dat niet de 'moederskindjes'?
Ik heb zelf liever iemand van m'n eigen leeftijd. Niks pensioen, school of andere bullshit.
Dezelfde interesses, dezelfde situatie.
pi_33960705
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:13 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk wordt er veel liberaler en ook leuker aangekeken tegen dit soort relaties dan jonge vrouw - ouwe man-relaties, omdat de relaties veel gelijkwaardiger zijn. Jonge vrouw - ouwe man relaties zijn zelden gelijkwaardig, omdat de jonge vrouw vrijwel overal afhankelijk van is van de man. En dat de man het alleen voor de seks doet. Andersom is het niet zo. En zo wordt dat door de meesten ook wel gezien, en wordt er in wezen op wat flauwe reacties na veel leuker op gereageerd dan jonge vrouw - ouwe man relaties.
voor jonge vrouwen met oud emannen is een term.. lolita
maar andersom?
dag
pi_33960764
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:17 schreef petre86 het volgende:

[..]

voor jonge vrouwen met oud emannen is een term.. lolita
maar andersom?
gigolo? boytoy?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33960790
Doet me trouwens denken aan Demi Moore. Die Bruce Willis opzij heeft gezet voor Ashton Kutcher.
pi_33961340
Het heeft wel wat, een jongere man... Sommigen zijn zeker niet te versmaden
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_33961802
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Het schijnt al een tijdje "in" te zijn, maar hoe denken jullie over een vrouw met een jongere vriend?
Wat zijn de voordelen en nadelen?
Hoe denken jullie erover?

Brandt los

het is lekker, maar je loopt er voor lul mee op straat netzoals met een te jong meisje, maar op de lange termijn is een jongere vrouw natuurlijk beter.
Met een meisje die 10 jaar ouder is kan het niks worden(leuk voor even).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33961806
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ongewoon voorval op Fok. Men is het eens.
Holy fok, inderdaad!

(wel grappig, eindelijk eens een post neergezet die ergens over gaat )
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_33961848
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

het is lekker, maar je loopt er voor lul mee op straat netzoals met een te jong meisje, maar op de lange termijn is een jongere vrouw natuurlijk beter.
Met een meisje die 10 jaar ouder is kan het niks worden(leuk voor even).
Eindelijk! Een kortzichtige ezel met een post zonder argumenten...Dan de logische vraag...Kun je je meningen ook staven met argumenten?

Of blijft t bij onzinnig geblaat?
pi_33961880
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:56 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Eindelijk! Een kortzichtige ezel met een post zonder argumenten...Dan de logische vraag...Kun je je meningen ook staven met argumenten?

Of blijft t bij onzinnig geblaat?
Ik weet het uit de praktijk ouwe pik(dude, n00b, l33t, whatever).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33961975
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik weet het uit de praktijk ouwe pik(dude, n00b, l33t, whatever).
Om te beginnen ben je 3 jaar ouder als mij, dus lul niet zo dom. Daarbij kan ik er niks aan doen dat jij met een verschrompeld mormel voor lul liep over straat. Dat wil echter niet gelijk zeggen dat alle relaties zo ongelijk verdeeld zijn. Dat t bij voorbaat door het leeftijdsverschil gedoemt is te mislukken vind ik (en waarschijnlijk velen met mij in dit topic) een erg kortzichtige blik..

Als je vriendin vreemd geweest is zijn waarschijnlijk ook ALLE vrouwen niet te vertrouwen in jouw ogen?
pi_33961997
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:01 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Om te beginnen ben je 3 jaar ouder als mij, dus lul niet zo dom. Daarbij kan ik er niks aan doen dat jij met een verschrompeld mormel voor lul liep over straat. Dat wil echter niet gelijk zeggen dat alle relaties zo ongelijk verdeeld zijn. Dat t bij voorbaat door het leeftijdsverschil gedoemt is te mislukken vind ik (en waarschijnlijk velen met mij in dit topic) een erg kortzichtige blik..

Als je vriendin vreemd geweest is zijn waarschijnlijk ook ALLE vrouwen niet te vertrouwen in jouw ogen?
Verschrompeld mormel? Het was een meisje uit de upperclass, ze kwam in zekere zin van boven mijn stand.
Maargoed te groot leeftijdsverschil heeft op de lange termijn weinig kans.
pi_33962046
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Verschrompeld mormel? Het was een meisje uit de upperclass, ze kwam in zekere zin van boven mijn stand.
Maargoed te groot leeftijdsverschil heeft op de lange termijn weinig kans.
Heeft weinig kans klinkt al anders dan kan niks worden...De kans van slagen bepaal je alsnog met zijn 2en..Zoals ik al eerder zei kijkt de maatschappij er anders tegenaan, maar het is maar in hoeverre je je dit aantrekt. En als het een vrouw uit de upperclas was, waarom liep je dan voor lul?
pi_33962185
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:05 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Heeft weinig kans klinkt al anders dan kan niks worden...De kans van slagen bepaal je alsnog met zijn 2en..Zoals ik al eerder zei kijkt de maatschappij er anders tegenaan, maar het is maar in hoeverre je je dit aantrekt. En als het een vrouw uit de upperclas was, waarom liep je dan voor lul?
Kerel als ik je signature zie; sex is wat anders dan een lange relatie.

gewoon omdat iedereen dan naar je kijkt wat zij moet met dat sukkeltje.
pi_33962249
Als je buiten mijn onderschrift ook mijn posts had gelezen dan wist je dat ik al 2 jaar een vaste relatie heb met iemand die 11 jaar ouder is dan mij....Daarbij heeft t dan denk ik meer te maken met t verschil in sociale klasse zoals je zelf al zei dan met leeftijd...Dat kan je ook gebeuren met de docher van [insert name] de miljonair in je eigen leeftijd..En zoals ik nu al 3x gepost heb, de maatschappij moet je je niks van aantrekken, jij hebt er toch een relatie mee?
pi_33962307
nee wist ik niet, beter dat het bij jou wel werkt, misschien zit ik anders in elkaar of misschien was het wel wat anders.....
Wel apart dat je eerste interesse naar vrouwen uit gaat terwijl je 2 jaar een relatie hebt?
pi_33962349
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:18 schreef JohnDope het volgende:
nee wist ik niet, beter dat het bij jou wel werkt, misschien zit ik anders in elkaar of misschien was het wel wat anders.....
Wel apart dat je eerste interesse naar vrouwen uit gaat terwijl je 2 jaar een relatie hebt?
Ik snap je standpunt wel, maar in je eerste post was je zo ultiem tegen zonder gegronde reden...Nogmaals, dat t bij jou niet werkt wil niet zeggen dat t per defenitie niet functioneert.
Daarbij ben ik een echte vrouwenliefhebber. Dat uit ik in mijn relatie, maar ook daarbuiten. Dat wil verder niet zeggen dat ik vreemd ga bij t leven, absoluut niet. Maar ik praat wel graag met vrouwen, en kijk er net zo graag naar....
pi_33962419
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:21 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ik snap je standpunt wel, maar in je eerste post was je zo ultiem tegen zonder gegronde reden...Nogmaals, dat t bij jou niet werkt wil niet zeggen dat t per defenitie niet functioneert.
Daarbij ben ik een echte vrouwenliefhebber. Dat uit ik in mijn relatie, maar ook daarbuiten. Dat wil verder niet zeggen dat ik vreemd ga bij t leven, absoluut niet. Maar ik praat wel graag met vrouwen, en kijk er net zo graag naar....
mwaw misschien ben ik wat conservatief, maar als ik een relatie zou hebben met een meisje en die zou in haar internet profiel bij interesse "mannen" hebben staan, dan is de kans erg groot dat de relatie over is.
pi_33962421
mn (ex)vriendin is 10 jaar ouder dan ik
het ging heel goed, helaas heeft het leeftijds verschil ons toch opgebroken, ik 21 zei 30.
  donderdag 12 januari 2006 @ 01:26:01 #248
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_33962428
Als het allemaal meezit heb ik aan het einde van de maand ook een vrouwtje die 7 jaar ouder is, maar ik kan er niet wakker van liggen
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_33962441
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:25 schreef Apekoek het volgende:
mn (ex)vriendin is 10 jaar ouder dan ik
het ging heel goed, helaas heeft het leeftijds verschil ons toch opgebroken, ik 21 zei 30.
30-21=10?
pi_33962941
* Meldt

Misschien komt het omdat ik soms zelf nog zo'n koter ben/blijf
Al zijn ze soms volwassener dan dat ik kan zijn .

Noem(de) hem (idd) weleens mijn toyboy..
Opzich kan leeftijd weinig zeggen, soms zijn ze wat volwassener qua gedrag, maar in bed nog lekker jolig en fit

En vrouwen schijnen toch later in hun seksuele piek te zijn , terwijl die van mannen al weer snel of dan voorbij is .

goh, ik klink wel als een pedo nu , maar ik ga niet onder de 18!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')