De insteek van dit topic is zeer serieus hoor, ik zie geen enkele reden tot een sarcastisch lachje.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
* Ha- Ha *.
Toch een goeie post hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:40 schreef TC03 het volgende:
Oh, daar gaat de openingspost niet over zie ik nu.
Idd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:49 schreef wunderbaum het volgende:
Dat is gewoon goed. Beiers dialect.
Nou dat is grappigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:02 schreef BrauN het volgende:
Dat laatste is grappig, want dat kunnen ze toch niet lezen! Staan ze met z'n allen op de neus te kijken!:D
![]()
![]()
;d
![]()
![]()
Kom jij trouwens eens rap op de proppen met een bron waarin staat dat "Jetzt geht loss" Beiers is...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:05 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Nou dat is grappigDe Duitse versie is bijna hetzelfde als de Nederlandse versie.
Met één 's', josti.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
loss is toch maar met 2 ssen?
Of:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:02 schreef BrauN het volgende:
Sowieso hadden die teksten wel wat 'grappiger' gemogen. Ik denk aan een "Ich will mein Opa's Fahrrad zurück!", of iets als "Duitsland stinkt! Mehehe!".
Dat laatste is grappig, want dat kunnen ze toch niet lezen! Staan ze met z'n allen op de neus te kijken!:D
![]()
![]()
;d
![]()
![]()
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAA HAHAHAHAHAAHHAHAHA!!! HAHAHAHAHAHAAquote:Lach hier taalfout-helmjosti's uit
Het was volgens mij niet de bedoeling van de makers om een helm te ontwerpen die "ongeveer gelijk van vorm is met een hedendaagse legerhelm", maar wel degelijk om een associatie op te roepen met WO2.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:46 schreef Lariekoek het volgende:
Buiten dat het triest is, vind ik de vergelijking met Nazi helm nergens op slaan.
De hedendaagse helm die gebruikt wordt in het leger is ongeveer gelijk kwa vorm.
Jehts?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:16 schreef JAM het volgende:
[afbeelding].
YOU'RE EITHER WITH US, OR AGAINST US. JEHTS GEHT'S LOS!!!
Toch knap dan van een Oostenrijker.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zijn Duitse helm zit achter z'n gulp.
Scherp..quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:47 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Toch knap dan van een Oostenrijker.
![]()
![]()
![]()
"Nee, das niet waar! IK HEB GEEN OMA!"quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha jah... genoeg gelachen"
'je bent niet grappig'
"ik ben niet alleen een komiek, ik ben ook je oma, JE OMA JA!!!"
Hebben de duitsers d'r vermoord? In de Oorlog van '74 ?quote:
Kan het niet zo snel terugvindenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kom jij trouwens eens rap op de proppen met een bron waarin staat dat "Jetzt geht loss" Beiers is...![]()
ik denk niet dat de makers van die helm het prettig vinden dat die helm in verband met 'nazi's' gebracht wordt, ze vermeden juist heel bewust en terecht die betiteling, maar als Michiel Smit ermee gaat rondlopen mag het duidelijk zijn, die mag je zelfs van de rechter als 'nazi' betitelenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef wunderbaum het volgende:
Michiel Smit heeft z'n helm aan klaarliggen![]()
[afbeelding]
mwah duitse helm is een algemene benaming en niet alleen van toepassing op duitsers, vorm enzo...quote:
http://www.helmpje.nl/N_frame.html?http://www.helmpje.nl/quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:27 schreef KeessieK het volgende:
weet nou niemand waar ik zo'n gave helm kan krijgen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |