Ik denk dat dat nog vies tegen gaat vallen. Natuurlijk is die MacBook Pro mooi, maar mijn PowerBook is er niet minder op geworden. Ik werk er nog even mee verder hoor. En heb in de winter geen verwarming nodig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:26 schreef Furious het volgende:
Iemand een Powerbook te koop? Uiteraard wel voor een prikke.![]()
Blijkbaar wel. Ik vind het eerlijk gezegd ook ronduit belachelijk hoor. Ik ken maar weinig idiooten die daadwerkelijk 2700 euro er aan uit zullen geven hoor. Doe dan maar een quad-core PowerMac.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die prijzen op de store kunnen toch niet kloppen? Bijna 2700 euro voor een laptop.....?
OWK?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die prijzen op de store kunnen toch niet kloppen? Bijna 2700 euro voor een laptop.....?
Ow..nu zijn het er nog maar 2139 zonder OWK: dan wordt het al aantrekkelijker
Nu een PowerMac nieuw kopen lijkt me een tikkie jammerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:29 schreef Furious het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Ik vind het eerlijk gezegd ook ronduit belachelijk hoor. Ik ken maar weinig idiooten die daadwerkelijk 2700 euro er aan uit zullen geven hoor. Doe dan maar een quad-core PowerMac.
Koop eerst je miniquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:30 schreef Slarioux het volgende:
Is er eigenlijk veel verschil tussen een ipod nano uit de shop en eentje uit de reallife winkel qua prijs? En krijg je eik studentenkorting op zo'n ding?
In 2008quote:
Daar zit ik ook op te wachten. Dacht ff dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:35 schreef nietzman het volgende:
Waar blijft 10.4.4, meneer softwareupdate?.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
In 2008.
Nee, de Mini gaat jammer-maar-helaas niet door. Ik heb er geen plek voor (), geen tijd voor, en voorlopig kost zo'n ding me teveel, vergeleken met wat ik er mee kan. Voor mijn opleiding is het namelijk niks, aangezien ik vooral met MS spullen werk. Voor mezelf is het leuk, maar buiten school doe ik de komende tijd toch niks bijzonders op mijn PC. En voor FOK! heb ik geen Mini nodig. En dan is 8 á 900 euro toch wel een beetje duur voor een speeldoosje met een geil OS.
Ik kreeg op mijn werk vanmiddag bij een tassencontrole heul even een ipod nano in handen en nu wil ik ook wel heul graag zo'n ding. Een vriend van me heeft er al een poosje een en daar heb ik met O&N al even mee zitten spelen, dus ik denk dat ik voor dat speelgoedje ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |