Multitasken is voor vrouwenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:53 schreef Slarioux het volgende:
Geweldig die Store telefoonlijn. Je belt, je typt... en de verbinding wordt verbroken
En Apples.quote:
Ik hoor er net op MSN ook al iemand over klagen. Volgens mij hebben ze het druk ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:53 schreef Slarioux het volgende:
Geweldig die Store telefoonlijn. Je belt, je typt... en de verbinding wordt verbroken
Ik had het doorgegeven, er was echt iets d00d denk ik. Maar over een week of twee heb ik een iPod!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:58 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik hoor er net op MSN ook al iemand over klagen. Volgens mij hebben ze het druk ofzo
Adiumquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:16 schreef Remzz het volgende:
Hoop dat ze eens een fatsoenelijke MSN messenger op de markt brengen.
wat is datquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Rock-shocker het volgende:
FrontRow werkt bij mij niet meer onder 10.4.4. Weet iemand of die al gehackt is?
Programma om met je afstandbediening door je filmpjes, muziek en foto's te bladeren.quote:
Man-alert! Kloon!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:52 schreef MaRySe het volgende:
M$
Op mn oude comp. had ik wel afstands maar op deez in ene niet meer (imac g3)quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:51 schreef XL het volgende:
[..]
Programma om met je afstandbediening door je filmpjes, muziek en foto's te bladeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |