Dit is zooooo waarquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef XL het volgende:
[..]
Hiermee is je switch ondertekent. Over een paar dagen ben je verbaasd dat het apparaat echt zo briljant goed werkt. Er komt een verlangen naar een echte Mac, zou het echt zo fantastisch apparaat zijn??? In combinatie met het periodiek lezen/posten in dit topic kun je er niet meer onderuit. Gefeliciteerd.
Nu kan ik alleen nog maar 2 van die schemerlampen van je kopen, want ik weet nu wel zeker dat je er 1 zelf houdt.
Drie maanden bij mijquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef Remzz het volgende:
Nog geen half jaar na mijn iPod mini had ik een iBook
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dit is zooooo waar
Ik heb na mijn 3G 20GB iPod ook direct een PowerBook 15 aangeschaft, ik weet hoe het kan gaan
Feliciteer hier Slarioux met zijn aankomende switch!
Wij hadden zelfs nog strijd over wie hem als eerst zou ontvangenquote:
http://arstechnica.com/journals/apple.arsquote:For the first time ever, iMac lets you use a second display in extended desktop mode, in addition to simply mirroring the first. The mini-DVI port lets you connect to DVI displays, VGA monitors and projectors, and S-Video and Composite connectors, with the appropriate adapter (sold separately). iMac graphics supports up to 23-inch Apple Cinema Display.
Owja kloptquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wij hadden zelfs nog strijd over wie hem als eerst zou ontvangen![]()
Elke dag de hele dag de tracking in de gaten houden
Je had met een dag of 2-3 gewonnen o.id.?
November 2004quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:39 schreef Thermo het volgende:
[..]
Owja klopt![]()
Hij is in shanghai!!
LUL !
MAHHAHAHHA
*wacht wacht wacht *
Ik ben er vd 13e tot de 25equote:Op woensdag 11 januari 2006 12:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wanneer ga je?Ik van 18 juli tot 4 aug.
Als de eerste MacBook revisie zich goed houd, geen gekke fratsen vertoont en alle apps lekker lopen dan koop ik dan een MacBook Pro(Misch. is er dan zelfs al een 2e serie)
Garantie is wereldwijd, ik hoef alleen een ander opzetstukje voor de adapter te kopen en dan is hij helemaal klaar voor Nederland toch?![]()
Bijna 2 jaar? rekenen is niet je beste vak zeker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
November 2004
Nou bijna 2 jaar met een laptop doen is een mooie tijd toch?
Ik kocht mijn PB 15 november 2004, als ik dan eind juli 2006 een MB haal kom ik toch aaridg in de buurt van de 2 jaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:02 schreef Thermo het volgende:
[..]
Bijna 2 jaar? rekenen is niet je beste vak zeker?
Got lurker!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
De Mac Book Pro heeft volgens http://arstechnica.com/journals/apple.ars een batterijduur van drie uur en drie minuten. Schrikt dat potentiele kopers al een beetje af?
Kijk een naar de gebruikersnaam van degene die het daar posttequote:
Ik vond het ook al vreemd dat er NERGENS gerept werd over de geschatte batterijduur...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
De Mac Book Pro heeft volgens http://arstechnica.com/journals/apple.ars een batterijduur van drie uur en drie minuten. Schrikt dat potentiele kopers al een beetje af?
Bij mij werkt het.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Rock-shocker het volgende:
FrontRow werkt bij mij niet meer onder 10.4.4. Weet iemand of die al gehackt is?
Ik heb die link al in dit topic gepost hoorquote:
Bij mij is-ie ook uit de lijst van Keyboard Shortcuts verdwenen.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Rock-shocker het volgende:
FrontRow werkt bij mij niet meer onder 10.4.4. Weet iemand of die al gehackt is?
Goede reden om dan langs de Apple Store te gaan waar je gelijk door al dat moois wordt overgehaald een nieuwe Mac te kopenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:53 schreef Slarioux het volgende:
Geweldig die Store telefoonlijn. Je belt, je typt... en de verbinding wordt verbroken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |