ik heb een soort zwak voor The viking, verder wel de nederlanders, Co vind ik een eikel, Barney een ontzettend over het paard getild varken maar die is in ieder geval wel goedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriet eigenlijk?
Of ligt die er al uit?
Een gesprek gaan mensen met elkaar aan. Je negeert de andere partij dus niet. Hetgeen je wel doet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:50 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, ik heb geprobeerd een gesprek met je te voeren.
Nee hoor. Dat deed jij, zodra je een weer woord krijgt geef je geen antwoord meer en negeer je de helft van de post.quote:Aangezien je zo geobsedeerd bent door je gelijk halen, ben je blind voor de rest.
Erg makkelijke opmerking. Ik kan exact hetzelfde over jouw beweren. Wanneer je het niet met iemand eens bent, betekent dat niet automatisch dat je 'niet openstaat voor andere meningen'quote:Ik heb geen zin om ook nog maar enige energie in jou te steken. Jij bent zo zeker van je zelf dat je toch niet open staat voor andere meningen.
Sla je even de plank mis hequote:Wedden dat je nu goedkoop gaat roepen dat ik nu laf ben? Daarmee zou je mn enige stelling bewijzen.
Ik heb je een aantal vragen gesteld. Je beweert namelijk nogal wat. Dus daar wil ik graag antwoord op. Het zou je sieren wanneer je je noral harde oordeel onderbouwd. Kan je dat niet, moet je simpelweg geen discussie starten.quote:En begin nu niet weer over de inhoud, want ik gaf al aan dat het me geen fuck boeit wie er gelijk heeft.
Hopelijk snap je dat nu wel.
Klote zegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef Joene het volgende:
[..]
voor zover ik het beeldje kon zien op de stream met 4 - 2
Wolfie komt inderdaad wel sympathiek over. Het grappige is, het is een bekende naam, maar echt veel grote titels heeft hij nog niet. Maar ja, het kan nog komen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:53 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb een soort zwak voor The viking, verder wel de nederlanders, Co vind ik een eikel, Barney een ontzettend over het paard getild varken maar die is in ieder geval wel goed
Klaassen heb ik niet gezien maar is in ieder geval goed bezig. Van mij mag Wolfie anders ook wel een keer winnnen
Nee, ik bepaal wanneer ik genoeg heb van je geswets en niet jijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Dus daar wil ik graag antwoord op. Het zou je sieren wanneer je je noral harde oordeel onderbouwd. Kan je dat niet, moet je simpelweg geen discussie starten.
Zoals je hebt kunnen zien had ik mijn mail EN icq al gepost.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:53 schreef greatgonzo het volgende:
J-D en Swets, ga ALSJEBLIEFT mailen met elkaar en vermoei ons niet met het geblaat wie er gelijk heeft en wie er kinderachtiger is dan de ander..
Ik heb klaassen dus niet gezien,maar ik heb iig nog een kans.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wolfie komt inderdaad wel sympathiek over. Het grappige is, het is een bekende naam, maar echt veel grote titels heeft hij nog niet. Maar ja, het kan nog komen.
Co en Barney zijn ook niet mijn helden. Ben sowieso niet standaard voor een nederlander..
Ik ben voor persoonlijkheden of creatieve darters of zo.
Dat kan dus van alles zijn.
Ben wel benieuwd of Klaasen de toernooien hierna ook weer goed presteert. Aan zn nuchterheid zal het niet liggen
En wederom negeer je de helft.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, ik bepaal wanneer ik genoeg heb van je geswets en niet jijjammer dan
Zoals ik al zei: Jij mag het laatste woord hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En wederom negeer je de helft.
Inderdaad jammer.
Je staat duidelijk niet open voor andere meningen en bent een erg kortzichtige persoonlijkheid...
makkelijk he... zo'n oordeel
Hij gooit zo wisselvallig. Je weet nooit wat je aan hem hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef komrad het volgende:
[..]
Verder weet ik ook niet wat ik van vd voort moet denken
Mooi, vanaf heden dus geen reply van jou meer op posts van mij. Eens kijken wie het puberaalst isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Jij mag het laatste woord hebben.
Eigenlijk heb ik, wat ik er dan van gezien heb, nog geen uitgesproken favoriet gezien. Dacht dat whitlock bv makkelijk zou winnen. Barney heeft denk ik wel een goede kansquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij gooit zo wisselvallig. Je weet nooit wat je aan hem hebt.
Het ziet er ook onrustig uit, maar ja, hij kiest zn dartstijl. Hij zal wel weten wat er bij hem past.
Ik hem natuurlijk niet. Tenslotte ben ik een pubertje welke de post van een ander niet eens leest EN niet openstaat voor de mening van een ander.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:58 schreef komrad het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet gewoon negeren
Tja, zelfs met een zwakke dag wint hij meestal nog wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:59 schreef komrad het volgende:
[..]
Barney heeft denk ik wel een goede kans
naja welke echte andere topper is nog over ? volgens mij alleen adams en oshea.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, zelfs met een zwakke dag wint hij meestal nog wel.
Sommige noemen dit de kwaliteit van een topper
Zal BArney denk ik echt nooit doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:08 schreef komrad het volgende:
O'shea vind ik dan niets eerlijk gezegd. Ik hoop eigenlijk, maar dat is off topic, dat barney het aandurft over te stappen om tegen The Power te spelen.
Barney heeft anders toch wel wat tikjes opgelopen het afgelopen jaar
the 9 dart manquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:14 schreef -J-D- het volgende:
Shaun Greatbatch en Barney zijn voor mij de favorieten.
Ik heb vertrouwen in Shaun. Het is alleen te hopen dat zijn niveau nog iets hoger komt te liggen dan tegen de Ruiter. In principe kan hij de finale best halen.
Gezien het schema denk ik niet dat iemand Barney uit de finale kan houden, tenzij hij echt een slechte dag heeft.
Die bonden hadden geen ruzie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:10 schreef -J-D- het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat die 2 bonden hun oude ruzie bijleggen en als 1 bond verder gaan.
Maar ja, daar komt zoveel bij kijken dat die kans niet zo groot zal zijn.
Er zit nu nog oud zeer, maar dat wordt al sterk minder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:21 schreef -J-D- het volgende:
Het is zo dat de bonden iets naar elkaar toegroeien, als het ware ... Inderdaad, ze spelen wat vaker tegen elkaar.
Maar toch, ik denk niet dat de kloof te overbruggen is. Sommige spelers weigeren echt om ooit voor de andere bond uit te komen. Laat ze maar fijn af en toe een toernooitje organiseren met de beste darters van beide bonden, dus zonder Stompé! En dan kunnen we ook genieten.
Jelle gaat verrassend lekker!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:25 schreef ondeugend het volgende:
Go Jelle, go Jelle
Ga Jelle, gaaaaa Jelle
Jelle gaat lekker !
Voor hem hoop ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jelle gaat verrassend lekker!
Waar eindigt zn sprookje?
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zal BArney denk ik echt nooit doen.
FC Utrecht is toch ok ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:38 schreef -J-D- het volgende:
paultjuhhhh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |