quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga morgen mênnus m'n frituurpan schoonmaken zeg, wordt is tijd
![]()
Moar de volgende keer moet je wel delleke zeggen hé!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
Joajoa !
Wie zegt of er een volgende keer komt ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moar de volgende keer moet je wel delleke zeggen hé!
tog wel die frituur van jou is net een ontplofte kerncentrale met die chemische zooi.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga morgen mênnus m'n frituurpan schoonmaken zeg, wordt is tijd
![]()
maikuuuul in het algemeenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
Maikuuuul's taalgebruik!
fri·kan·del (de ~ (m.), ~len)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef Nexxennium het volgende:
Het is 'frikadel'. En het is "Maikuuuuls", en niet "Maikuuuul's". M.a.w. jouw taalgebruik laat ook zeer te wensen over!
Friqandelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef Nexxennium het volgende:
Het is 'frikadel'. En het is "Maikuuuuls", en niet "Maikuuuul's". M.a.w. jouw taalgebruik laat ook zeer te wensen over!
da's belgisch, triangeljosti!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef Nexxennium het volgende:
Het is 'frikadel'.
Nou vooruit, ik zie dat het zelfs tegenwoordig in het Groene Boekje staat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:22 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
fri·kan·del (de ~ (m.), ~len)
1 snack, bestaande uit een rolletje gehakt vlees => berenlul
Ik weet niet waar jij je inburgeringcursus hebt gehad?
belg (de ~ (m.), ~en)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's belgisch, triangeljosti!
en wat betekent BELG ook alweer?
juist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |