Overigens zijn die polo's voor mij maar net aan te groot. Een L zou ik wel passen en ik ben 1,80 met normaal postuur.quote:
Tis retedruk op mijn werk, ik kijk straks even en dan kom ik er na zessen even op terug!quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:12 schreef Slicky het volgende:
mm genoeg opvouwen
MJa, als je even zou willen kijken wat die verzendkosten is, k neem m wel denk ik
Uithoorn. Das vlak bij Amsterdamquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:52 schreef SolidArt het volgende:
Waar ergens woon je
Staat genoteerd. Ik denk er even over en kom er na zessen even op terug (per mail of hier).quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:30 schreef SinCerEly het volgende:
25 incl voor t shirt van Lindross, mail me maar op blauwtje AT gmail.com voor afhandeling!![]()
Coolquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:09 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Tis retedruk op mijn werk, ik kijk straks even en dan kom ik er na zessen even op terug!
Je hebt mail terug!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
55 voor die van Eric Lindros + Penguins jersey geboden!
edit: mail lord_moredhel at hotmail punt com
Als dat ex verzendkosten is, hebben we een deal. Ik hoor het wel!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef YellowDog het volgende:
Timberlandtrui graag! 25 euro lijkt me een goed prijs!
Mail me
Mn hotmail loopt weer te kutten, wil je je mailtje ff forwarden naar spenkelink at zeelandnet puntje nl ??quote:
Mmm, ik hoop er eik ¤ 25,- voor te krijgen, maar staat genoteerd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:33 schreef linebear het volgende:
20 voor de Avalanche !??
Nogmaals verstuurd! Ook niet in je junk? De eerste poging is al weer een half uurtje geleden...quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mn hotmail loopt weer te kutten, wil je je mailtje ff forwarden naar spenkelink at zeelandnet puntje nl ??
Ik zag het ja. Alleen had ik Drizzt_DoUrden mailtje eerder binnen. Als dat niet doorgaat, ben je de eerste!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:48 schreef Slicky het volgende:
Ik had je ook al gemaild voor dat Penguins jersey shirt, maar das al te laat cker...
Beetje lopen editten, hè vlegel! Komt er nu aan!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mn hotmail loopt weer te kutten, wil je je mailtje ff forwarden naar spenkelink at zeelandnet puntje nl ??
True, maar hij wil ze samen kopen plus de verzendkosten. Wie weet straks nog!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:51 schreef Slicky het volgende:
maar ik had t eerder hier op t forum gezegt
U gots yerself a deal, mate!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:52 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Beetje lopen editten, hè vlegel! Komt er nu aan!
k wil m wel ophalequote:Op donderdag 12 januari 2006 18:53 schreef ernie09 het volgende:
[..]
True, maar hij wil ze samen kopen plus de verzendkosten. Wie weet straks nog!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
U gots yerself a deal, mate!
quote:
ok helaasquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:00 schreef ernie09 het volgende:
[..]
En weer mail terug!
[..]
Sorry man.
Jij kunt die van de Avs nog kopenquote:
25,-verkocht.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:47 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Mmm, ik hoop er eik ¤ 25,- voor te krijgen, maar staat genoteerd.![]()
Is te grootquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij kunt die van de Avs nog kopenHeb je meteen een jersey van een topteam
Je hebt mail!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef linebear het volgende:
[..]
25,-verkocht.....
mijn mail heb je al
Op zich had YellowDog zich al 'verzekerd' van de trui, maar als ik morgenochtend nog niets van hem gehoord heb, issie voor jou, ok?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:51 schreef ShaoliN het volgende:
Nou, doe mij die timberland dan maar voor 25 euro en de verzendkosten.
D . gelder @ gmail . com
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:00 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Op zich had YellowDog zich al 'verzekerd' van de trui, maar als ik morgenochtend nog niets van hem gehoord heb, issie voor jou, ok?
Ja, moet wel lukken. De polo's vallen groot en ik hou niet zo van die wijde shirts. Als je dat wél lekker vindt zitten, ga er voor zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ben 1.82 met een wat steviger postuur.
Moet lukken toch of niet.
Onder voorbehouden die zwarte polo.
Ik heb je geld binnen! Ik doe hem zaterdag (of morgenmiddag als ik dat red) op de bus. Mail me nog even je adresgegevens aub!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef linebear het volgende:
[..]
25,-verkocht.....
mijn mail heb je al
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef ernie09 het volgende:
Passen doet het wel. Of het eruit ziet is een tweede![]()
Ik heb je gemaild. Graag zsm een reactie anders gaat ie naar Shaolin!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef YellowDog het volgende:
Timberlandtrui graag! 25 euro lijkt me een goed prijs!
Mail me
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild. Graag zsm een reactie anders gaat ie naar Shaolin!
Dat onder voorbehoud is dat er even eentje ga passen in XL, maar als jij zegt dat ze erg wijd vallen weet ik niet of het wel iets voor mij is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Ja, moet wel lukken. De polo's vallen groot en ik hou niet zo van die wijde shirts. Als je dat wél lekker vindt zitten, ga er voor zou ik zeggen.
(waar hangt het 'onder voorbehoud' vanaf?)
kilootje of 75-80quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:05 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Dat onder voorbehoud is dat er even eentje ga passen in XL, maar als jij zegt dat ze erg wijd vallen weet ik niet of het wel iets voor mij is.
Hoeveel weeg je, dan weet ik ongeveer jou postuur.
Er is verkocht:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is er nu al verkocht en wat niet ???
Ik heb intresse in de ijshockeyshirts EN de timberland trui...
Kan ook nog op vrij korte termijn gewoon afgehaald worden, dus geen gezeur met verzenden, geld overmaken e.d.![]()
Lemme know....
Mail : mijn nick hier apefrummel gmail punt com
Misschien kun je het beste de verkochte items uit de OP halenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Er is verkocht:Avalanche shirt Penguins shirt Flyers (Lindros) shirt Timberland trui (ovb, met nog 1 wachtende voor u) RL polo ZWART (ovb)
Er zijn dus nog 2 RL polo's over, te weten de groene en de rode.
Moet ik ook doen, maar het is gekkenhuis hier (werk), dus kom er niet aan toe.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien kun je het beste de verkochte items uit de OP halen
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:54 schreef ernie09 het volgende:
Drizzt_DoUrden en Linebear: ik heb de pakketjes net naar het postkantoor gebracht!
Ik heb nog steeds niets van je vernomen, zowel via fok als via de mail, dus dan gaat het even over...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild. Graag zsm een reactie anders gaat ie naar Shaolin!
Shaolin: nog interesse voor de Timberland trui? Mail me even op mijn nick at hotmail.quote:
Mailtje gestuurd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:41 schreef ernie09 het volgende:
Ok! Dank voor de melding! Zal straks de OP even aanpassen!
Die 2 (zwart en groen) voor 35 incl. is prima. Worden dan 2 enveloppen! Ik moet nu vliegen naar werk, maar mail je met een uurtje even!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:42 schreef Koewam het volgende:
Ik wil graag die zwarte en die groene polo.
Als die zwarte weg is dan natuurlijk alleen die groene![]()
Als je alleen die groene alleen nog hebt bied ik 17,50 incl verzenden, en als je die zwarte ook nog hebt, mag ik ze dan voor 35 incl verzenden?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:45 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Ben weer beter, geld was binnen, gaat vandaag op de bus!
had hem zaterdag binnen gekregen. Ietwat groot, maar wel erg stoerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:54 schreef ernie09 het volgende:
Drizzt_DoUrden en Linebear: ik heb de pakketjes net naar het postkantoor gebracht!
Heb je foto's !? Ben wel benieuwd....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]en anders verkoop ik hem weer gewoon door
Ik heb nl. nog een Pens trui incoming, met achterop LEMIEUX en nummer 66
Edit: en ook nog een Colorado Avalanche 3rd jersey met SELANNE nummer 8 en een Philadelphia Flyers home jersey met LECLAIR nummer 10
Als dat allemaal binnen is heb ik 10 jerseys
Foto's van al mn jerseys of alleen die 3? Die zijn nl. nog steeds niet binnen... kutyanksquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:10 schreef linebear het volgende:
[..]
Heb je foto's !? Ben wel benieuwd....
Gisteren nog niet. Ik hoop vandaag wat te vinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:26 schreef ernie09 het volgende:
Shaolin: jij al wat binnen?
Doe ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:28 schreef ernie09 het volgende:
Laat het even weten als het binnen is aub
Thanks.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:49 schreef ernie09 het volgende:
Wat vreemd. Die heb ik wel, alleen ligt die op de zaak. Ik track hem maandag meteen even (en geef je het nummer).
Gelukkig!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:11 schreef ShaoliN het volgende:
Hey, hij is vandaag wel gekomen. 3 uurtjes later dan de gewone post. Mooie trui. Mijn dank is groot.![]()
- edit: plaatje met daarop persoonsgegevens maar even verwijderd; zoiets kan je beter even over de mail sturen -quote:
1) Waar bemoei je je meequote:
Die heb ik gekochtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:26 schreef Jolan het volgende:
Groene polo 12,- incl.
Ik ga toch zeker niet dat hele topic doorlezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |