Je hebt mail terug!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
55 voor die van Eric Lindros + Penguins jersey geboden!
edit: mail lord_moredhel at hotmail punt com
Als dat ex verzendkosten is, hebben we een deal. Ik hoor het wel!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef YellowDog het volgende:
Timberlandtrui graag! 25 euro lijkt me een goed prijs!
Mail me
Mn hotmail loopt weer te kutten, wil je je mailtje ff forwarden naar spenkelink at zeelandnet puntje nl ??quote:
Mmm, ik hoop er eik ¤ 25,- voor te krijgen, maar staat genoteerd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:33 schreef linebear het volgende:
20 voor de Avalanche !??
Nogmaals verstuurd! Ook niet in je junk? De eerste poging is al weer een half uurtje geleden...quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mn hotmail loopt weer te kutten, wil je je mailtje ff forwarden naar spenkelink at zeelandnet puntje nl ??
Ik zag het ja. Alleen had ik Drizzt_DoUrden mailtje eerder binnen. Als dat niet doorgaat, ben je de eerste!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:48 schreef Slicky het volgende:
Ik had je ook al gemaild voor dat Penguins jersey shirt, maar das al te laat cker...
Beetje lopen editten, hè vlegel! Komt er nu aan!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mn hotmail loopt weer te kutten, wil je je mailtje ff forwarden naar spenkelink at zeelandnet puntje nl ??
True, maar hij wil ze samen kopen plus de verzendkosten. Wie weet straks nog!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:51 schreef Slicky het volgende:
maar ik had t eerder hier op t forum gezegt
U gots yerself a deal, mate!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:52 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Beetje lopen editten, hè vlegel! Komt er nu aan!
k wil m wel ophalequote:Op donderdag 12 januari 2006 18:53 schreef ernie09 het volgende:
[..]
True, maar hij wil ze samen kopen plus de verzendkosten. Wie weet straks nog!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
U gots yerself a deal, mate!
quote:
ok helaasquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:00 schreef ernie09 het volgende:
[..]
En weer mail terug!
[..]
Sorry man.
Jij kunt die van de Avs nog kopenquote:
25,-verkocht.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:47 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Mmm, ik hoop er eik ¤ 25,- voor te krijgen, maar staat genoteerd.![]()
Is te grootquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij kunt die van de Avs nog kopenHeb je meteen een jersey van een topteam
Je hebt mail!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef linebear het volgende:
[..]
25,-verkocht.....
mijn mail heb je al
Op zich had YellowDog zich al 'verzekerd' van de trui, maar als ik morgenochtend nog niets van hem gehoord heb, issie voor jou, ok?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:51 schreef ShaoliN het volgende:
Nou, doe mij die timberland dan maar voor 25 euro en de verzendkosten.
D . gelder @ gmail . com
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:00 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Op zich had YellowDog zich al 'verzekerd' van de trui, maar als ik morgenochtend nog niets van hem gehoord heb, issie voor jou, ok?
Ja, moet wel lukken. De polo's vallen groot en ik hou niet zo van die wijde shirts. Als je dat wél lekker vindt zitten, ga er voor zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ben 1.82 met een wat steviger postuur.
Moet lukken toch of niet.
Onder voorbehouden die zwarte polo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |