Dan moet je nog een paar uur langer wachtenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef skiczukie het volgende:
Ik wil die presentatie gewoon kijken, niet in tekst.![]()
Moet je morgen ff op de QuickTime-site van Apple.com kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef skiczukie het volgende:
Ik wil die presentatie gewoon kijken, niet in tekst.![]()
quote:"Hi, I'm Steve, welcome to my podcast of Super Secret Apple Rumors. I've got pretty good sources in Apple"
Kunnen ze geen stream maken daarbij die Apple-dudes.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan moet je nog een paar uur langer wachten
hoezoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:51 schreef Dementor het volgende:
Harde steek naar thinksecret...
die zou meteen kapot gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kunnen ze geen stream maken daarbij die Apple-dudes.
quote:12:48 PM - "Hi, I'm Steve and welcome to my weekly podcast, Super-secret Apple Rumors." (huge laughs) "I have some pretty good sources inside Apple, and the next iPod is going to be HUGE, like 8 pounds ... See you next week."
Deden ze vroeger wel...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef Dementor het volgende:
Waarom mag dit van Apple niet live uitgezonden worden?
Kunnen wel, willen niet. Ze maken er graag een soort cult omheen. Zie dit topic voor het resultaatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kunnen ze geen stream maken daarbij die Apple-dudes.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:53 schreef Jalu het volgende:
Steve roept iets over een 10" iPod die 4 kilo weegt...
Sinds ze zijn overgestapt op een fatsoenlijk OS en een paar betaalbare producten hebben geintroduceerd, kun je nog weinig tegen Apple hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:51 schreef Jalu het volgende:
Typisch. Als je drie jaar geleden de naam Apple liet vallen in DIG werd je vrijwel unaniem uitgekotst. Nu loopt zo'n slow-chat topic helemaal niet zo slow...
Microsoft doet alles via Akamai, pjee...quote:
Drie jaar geleden hadden ze ook al MacOSX en de iBook.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sinds ze zijn overgestapt op een fatsoenlijk OS en een paar betaalbare producten hebben geintroduceerd, kun je nog weinig tegen Apple hebben
Neah, het is geen livestream omdat het een aantal jaren eens volkomen de soep in is gelopen toen Steve een stukje software wou demonstreren wat video streamde naar een stuk of dertig iMacs.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:53 schreef Dementor het volgende:
Microsoft kan het wel hoor...
Goedzo, ga maar iets voor Hans doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:56 schreef skiczukie het volgende:
Dan kijk ik die presentatie wel. Dit is behoorlijk doelloos.
we hebben nu 3 topicsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:57 schreef Jump het volgende:
Apple slowchat: Mac Expo LIVE
Als deze vol is daar verder
Ja, maar het duurt even he, voordat mensen dat door hebben. En eigenlijk vind ik OS X pas echt klaar voor gebruikers sinds Pantherquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:56 schreef Jalu het volgende:
[..]
Drie jaar geleden hadden ze ook al MacOSX en de iBook.Ik spreek uit ervaring, mijn eerste iBook kocht ik zelfs al weer vier jaar geleden...
Ideaal voor de niet technische gebruiker.. je sluit je camera aan je mac, je drukt op 3 knoppen en je hebt een homepage met foto's erop.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:57 schreef Jalu het volgende:
Lijkt op het eerste gezicht een heel leuke app, dat iWeb...
windoos-topics zijn er nog steeds meerquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Slideshow viewer uses AJAX technology
AJAX AJAX
Nou, Jaguar was ook al heel aardig hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt even he, voordat mensen dat door hebben. En eigenlijk vind ik OS X pas echt klaar voor gebruikers sinds Panther
Wel goedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn probleem-topics
Te makkelijk
Hoeveel kost dat op het moment eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:03 schreef tonks het volgende:
gaan ze .Mac misschien goedkoper maken?
Waarom, men koopt het zo ook wel, zeker met dat iWeb erbij...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:03 schreef tonks het volgende:
gaan ze .Mac misschien goedkoper maken?
100,000,09quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat op het moment eigenlijk?
Nee man, die heeft niet eens Exposéquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nou, Jaguar was ook al heel aardig hoor.
Exposé en Dashboard zijn de puntjes op de i en definieren niet een "voor de gebruiker bruikbaar OS". Stel je voor zeg, dat zou Windows wel helemaal in een treurig daglicht zetten...quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Slideshow viewer uses AJAX technology
AJAX AJAX
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:12 schreef Jalu het volgende:
First Mac with Intel processor today...
Mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
In de software-update van mijn nieuwe PB staat al een batterij-update
OMG, mijn pa moet de nieuwe iMac. Die pc ga ik eens mooi de soep in laten lopen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
10:14 am Intel Core Duo. an amazing chip.
10:14 am Intel Processor. 2-3x faster than the iMac G5.
10:14 am Same sizes. 17", 20". Same design. Same features (isight, front row, apple remote), Same price. What's different.
Als je er native (dus voor x86 gecompileerde) applicaties erop draait wel, denk ik...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:17 schreef tonks het volgende:
damn dat ding blaast dan toch de powermac eruit?
Voor de intel kletspraat was het 4.80quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:19 schreef ChOas het volgende:
Aandelen zijn $5.60 up sinds 15:30 (onze tijd)
* Jalu too!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:22 schreef nietzman het volgende:
Nou ben ik best nieuwsgierig naar zijn 'one more thing.'
Dat zei ik een paar minuten of zo'n duizend post geleden ook alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:22 schreef nietzman het volgende:
Nou ben ik best nieuwsgierig naar zijn 'one more thing.'
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan voel je je bekocht als je 3 maanden gelee een iMac aanschafte :|
yepquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:26 schreef tonks het volgende:
rosetta is toch die techniek om ppc programma's te draaien
Aye aye Cap'n!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:26 schreef tonks het volgende:
rosetta is toch die techniek om ppc programma's te draaien
Maak je niet te druk, de PowerPC is nog lang niet dood hoor, ook niet voor Apple. Bij de vorige overgang van architectuur (x86k naar PPC) is de oude architectuur ook nog vele jaren ondersteund gebleven.quote:
Zodra de eerste iMac er is zullen er heel wat tests verschijnen gok ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
10:24 am Demoing other apps on Rosetta. Photoshop.
10:23 am Demo of Office on Rosetta.
Hoop dat ie ook VPC ff gaat laten zien; daar ben ik nou echt benieuwd naar.
Moet ook wel, als het echt zo veel sneller is concurreren ze zichzelf eruit..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:28 schreef Furious het volgende:
10:27 am All products will be transitioning through the end of the year. (note iMac has ATI x1600, reportedly)
Interresant.
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zou Classic draaien op X86?
Nee, gaat niet werken. Classic support zit NIET meer in OSX-x86quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zou Classic draaien op X86? Of heb je hiervoor nog wel G4/G5 voor nodig?
Goed punt. Ik denk dat classic nu overboord gegooid gaat worden. Alhoewel, misschien is er iets mogelijk via Rosetta.. Maar dan blijf je wel aan het emuleren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zou Classic draaien op X86? Of heb je hiervoor nog wel G4/G5 voor nodig?
Er zit geen PowerPC meer in hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:32 schreef Jalu het volgende:
MacBook Pro. No more PowerBook...
Afscheid van een hele sterke naam...
In de eerste Powerbook generaties zat ook geen PowerPC processor, de naam is al (veel) ouder dan de overgang naar de PPC architectuur.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er zit geen PowerPC meer in heZou de nieuwe PowerMac nu Mac Pro gaan heten? Of iMac Pro?
50 EUR!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:35 schreef Hugster het volgende:
[TK]
PowerBook 15
G4 1.33, 768MB ram, 80GB 5400tpm, backlit keyboard
Wie Wie?!![]()
Mijn mac heeft genoeg "power" voor wat ik nodig heb, en nu optyfen kneusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef Dementor het volgende:
Arme Tonks kon het weer eens niet hebben dat de Macs die echt power hebben niet bij hem thuis staan.
Arme jongen toch grow up
Je bent ook echt een fanboy ook hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef tonks het volgende:
New feature: New Power Adapter is magnetically held in. If yanked, comes right out.
Tof!
$2499quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Eerst ff prijzen afwachten! Maar ik wil zo'n nieuwe PB!
Och zo snel op je tenen getrapt ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijn mac heeft genoeg "power" voor wat ik nodig heb, en nu optyfen kneus
ik ken nog wel iemand met een rijke familiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:39 schreef rashudo het volgende:
Damn $2499.. wie wil mij sponsoren?
Net zo duur als een 15" PowerBook koste toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:38 schreef Jalu het volgende:
Oei. Niet goedkoop, die nieuwe PowerBooks MacBooks...
Ey nerdjes beantwoord m'n vraag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Komt er nou een fucking nieuwe iPod shuffle of Nano zoals beloofd?![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:40 schreef Dementor het volgende:
Zou iemand hier dan echt de eerste revisie van een macbook pro willen hebben?
Hebben wel....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:40 schreef Dementor het volgende:
Vandaar ook dat ik hoop dat verstand het van emotie gaat winnen bij mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:40 schreef Dementor het volgende:
Hebben, ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:40 schreef Dementor het volgende:
????quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:41 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ey nerdjes beantwoord m'n vraag.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:41 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ey nerdjes beantwoord m'n vraag.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:41 schreef Jalu het volgende:
Afgelopen nu... Nog geen nieuwe iBooks dus.
Ik dacht WWDC in Juni, maar het zou goed kunnen dat ze een special event tussendoor houden. Tenslotte willen ze dit jaar nog helemaal overgaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:46 schreef iDex het volgende:
wanneer komt de volgende keynote ongeveer? want dan kan ik inschatten of ik een ibook koop
Het is de nieuwe Dell XPS denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:48 schreef Dementor het volgende:
Is dat de behuizing voor de Mac book pro XL?
Wie niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zo tonks is nu eerst ff keihard pik trekken.
Ik neem aan een cardbus/pcmcia... je kunt hem zien op de foto's van MagSafe... of hoe heette dat ding ook weer.quote:
ieeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:51 schreef super-muffin het volgende:
Moet je trouwens zien wie ik tegen kwam op macosx.nl -> klik
Wie heeft ze dan beloofd?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Geen eens een nieuw beloofde iPod shuffle, wat is dat.
Wat maken jullie me nou blij met een dooie mus klaplullen..
.
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:55 schreef De_Hertog het volgende:
Heeft die nieuwe MacBook pro nog steeds zo'n mooie verlicht toetsenbord?
Dat zijn grapjes voor het OSquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:54 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
heerlijk....Redmond start copying!!!
Een paar van die mongolen hier plakte een artikel daarover.quote:
Een beetje aardig mag ook wel. En het waren allemaal geruchten, zoals er steeds bij gezegd werd..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Een paar van die mongolen hier plakte een artikel daarover.
Je krijgt de nieuwe iPod Shuffle gratis bij een Intel iBook.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
dat was toch geen beloftequote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Het gaat meer om de core met videokaarten en die is niet echt super te noemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:00 schreef rashudo het volgende:
Volgens mij kunnen we nu eindelijk fatsoenlijk gamen met die nieuwe videokaarten.. 256mb
Wel een behoefte.quote:
vloeken in de kerkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:06 schreef Jalu het volgende:
Zou ook Windows op die intel Macs makkelijk willen draaien?
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:06 schreef Jalu het volgende:
Zou ook Windows op die intel Macs makkelijk willen draaien?
je zei w*ndowsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef Jalu het volgende:
[..]
Waarom? Het kan twijfelaars over de streep trekken...
Ik denk dat er voor juni wel een nieuwe iBook is. Maar Apple wil natuurlijk eerst even geld verdienen met en duurder model, wat de MacBook Pro is geworden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef Furious het volgende:
Nee he! Geen nieuwe iBook.
Ik ben wel gek als ik in Maart een PPC iBook ga kopen.
Wat is er 'maar' aan een ati x1600 in een laptop van dit formaat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:13 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ja zo'n prijs en dan maar een ati x1600... mmm
Sowieso, altijd dat gedoe om die videochips, wat boeit mij dat nouquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat is er 'maar' aan een ati x1600 in een laptop van dit formaat?
niet veel blijkbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso, altijd dat gedoe om die videochips, wat boeit mij dat nou
875 euro geboden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:22 schreef Thermo het volgende:
eikels zijn het
Te koop , 12 " powerbook.
Twee kwartjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:22 schreef Thermo het volgende:
eikels zijn het
Te koop , 12 " powerbook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |