Dan moet je nog een paar uur langer wachtenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef skiczukie het volgende:
Ik wil die presentatie gewoon kijken, niet in tekst.![]()
Moet je morgen ff op de QuickTime-site van Apple.com kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef skiczukie het volgende:
Ik wil die presentatie gewoon kijken, niet in tekst.![]()
quote:"Hi, I'm Steve, welcome to my podcast of Super Secret Apple Rumors. I've got pretty good sources in Apple"
Kunnen ze geen stream maken daarbij die Apple-dudes.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan moet je nog een paar uur langer wachten
hoezoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:51 schreef Dementor het volgende:
Harde steek naar thinksecret...
die zou meteen kapot gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kunnen ze geen stream maken daarbij die Apple-dudes.
quote:12:48 PM - "Hi, I'm Steve and welcome to my weekly podcast, Super-secret Apple Rumors." (huge laughs) "I have some pretty good sources inside Apple, and the next iPod is going to be HUGE, like 8 pounds ... See you next week."
Deden ze vroeger wel...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef Dementor het volgende:
Waarom mag dit van Apple niet live uitgezonden worden?
Kunnen wel, willen niet. Ze maken er graag een soort cult omheen. Zie dit topic voor het resultaatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Kunnen ze geen stream maken daarbij die Apple-dudes.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:53 schreef Jalu het volgende:
Steve roept iets over een 10" iPod die 4 kilo weegt...
Sinds ze zijn overgestapt op een fatsoenlijk OS en een paar betaalbare producten hebben geintroduceerd, kun je nog weinig tegen Apple hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:51 schreef Jalu het volgende:
Typisch. Als je drie jaar geleden de naam Apple liet vallen in DIG werd je vrijwel unaniem uitgekotst. Nu loopt zo'n slow-chat topic helemaal niet zo slow...
Microsoft doet alles via Akamai, pjee...quote:
Drie jaar geleden hadden ze ook al MacOSX en de iBook.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sinds ze zijn overgestapt op een fatsoenlijk OS en een paar betaalbare producten hebben geintroduceerd, kun je nog weinig tegen Apple hebben
Neah, het is geen livestream omdat het een aantal jaren eens volkomen de soep in is gelopen toen Steve een stukje software wou demonstreren wat video streamde naar een stuk of dertig iMacs.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:53 schreef Dementor het volgende:
Microsoft kan het wel hoor...
Goedzo, ga maar iets voor Hans doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:56 schreef skiczukie het volgende:
Dan kijk ik die presentatie wel. Dit is behoorlijk doelloos.
we hebben nu 3 topicsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:57 schreef Jump het volgende:
Apple slowchat: Mac Expo LIVE
Als deze vol is daar verder
Ja, maar het duurt even he, voordat mensen dat door hebben. En eigenlijk vind ik OS X pas echt klaar voor gebruikers sinds Pantherquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:56 schreef Jalu het volgende:
[..]
Drie jaar geleden hadden ze ook al MacOSX en de iBook.Ik spreek uit ervaring, mijn eerste iBook kocht ik zelfs al weer vier jaar geleden...
Ideaal voor de niet technische gebruiker.. je sluit je camera aan je mac, je drukt op 3 knoppen en je hebt een homepage met foto's erop.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:57 schreef Jalu het volgende:
Lijkt op het eerste gezicht een heel leuke app, dat iWeb...
windoos-topics zijn er nog steeds meerquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Slideshow viewer uses AJAX technology
AJAX AJAX
Nou, Jaguar was ook al heel aardig hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt even he, voordat mensen dat door hebben. En eigenlijk vind ik OS X pas echt klaar voor gebruikers sinds Panther
Wel goedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn probleem-topics
Te makkelijk
Hoeveel kost dat op het moment eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:03 schreef tonks het volgende:
gaan ze .Mac misschien goedkoper maken?
Waarom, men koopt het zo ook wel, zeker met dat iWeb erbij...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:03 schreef tonks het volgende:
gaan ze .Mac misschien goedkoper maken?
100,000,09quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat op het moment eigenlijk?
Nee man, die heeft niet eens Exposéquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nou, Jaguar was ook al heel aardig hoor.
Exposé en Dashboard zijn de puntjes op de i en definieren niet een "voor de gebruiker bruikbaar OS". Stel je voor zeg, dat zou Windows wel helemaal in een treurig daglicht zetten...quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Slideshow viewer uses AJAX technology
AJAX AJAX
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:12 schreef Jalu het volgende:
First Mac with Intel processor today...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |