Ja, en voor Raf ook. Maar ik heb écht eerlijk gelootquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:31 schreef Andiyan het volgende:
Madelein - Pim *bemerkt een opvallend gunstige loting voor Madelein
Duh, heb me doodgelachen met dat mens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef WithMe het volgende:
[..]
En dan nog mensen die op Gracia stemmen.![]()
Tjah iedereen zijn meningquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef WithMe het volgende:
[..]
Jah tuurlijk! De op één na lachwekkende van de audities mag gerust Floortje verslaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef WithMe het volgende:
[..]
sonny is veeeeeeel leuker!quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:07 schreef BVO het volgende:
Waarom stem je nou alweeeeeer niet op Samantha?!.
Ik weet niet meer wie dat isquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:07 schreef BVO het volgende:
Waarom stem je nou alweeeeeer niet op Samantha?!.
Je hebt ooit een naamtopic voor d'r geopendquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt ooit een naamtopic voor d'r geopend.
Kijk anders eens in de OP.
Alles en iedereen beter dan die Floortje!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Duh, heb me doodgelachen met dat mens.![]()
Ik was haar echt helemaal vergetenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:17 schreef BVO het volgende:
Veranderen mag altijd, is je eigen keuze.
Maar het valt me wel van je tegen. Vorige ronde zelfs haar duel overgeslagen
.
Fijn dat mensen mijn OP's altijd zo goed lezenquote:
staat gewoon in het vorige topic hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:00 schreef Ztar het volgende:
ben eigelijk ook wel beetje benieuwd hoe de verhoudingen lagen in de vorige ronde, oftwel hoeveel stemmen elke kandidaat had of ik dat een beetje teveel gevraagd? *bloost*
BVO, je Madelein gaat het afleggen als je niet uitkijkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:49 schreef BVO het volgende:
Madelein - Pim
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:42 schreef BVO het volgende:
Morgen de nieuwe ronde!
Sommige duels zijn nog erg spannend, anderen wat minder. Er lijken wel verrassingen aan te komen!
ja, zul je altijd zien dat er dan vanaaf nog 25 angeliquestemmers langskomenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon tellen, dan weet je wel of ze doorgaat of niet![]()
Die zijn er denk ik niet (meer)quote:Op maandag 16 januari 2006 16:00 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja, zul je altijd zien dat er dan vanaaf nog 25 angeliquestemmers langskomen
Je had al gestemdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:13 schreef superhero87 het volgende:
Maike - Charissa
Florentyna - Aisata
Samantha - Sonny
Christon - Serge
Angelique - Merle
Gracia - Floortje
Jochanan - Harm
Djinn - Merijn
Clarissa - Cheyenne
Djamira - Karlijn
Marescha - Alex
Aäron - Jim
Raffaëla - Gijs
Ellen - Hilly
Rayn - Sanne
Madelein - Pim
valsspelertquote:Op maandag 16 januari 2006 18:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Onthou je datIk wil Clarissa inhouden
![]()
Maareh, welke wil je nou.... je eerste of je tweede lijst?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Onthou je datIk wil Clarissa inhouden
![]()
Mn 1ste, de 2e is al wegquote:Op maandag 16 januari 2006 18:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Maareh, welke wil je nou.... je eerste of je tweede lijst?.
Ik maak niet zoveel vrienden vandaag volgens mijquote:Op maandag 16 januari 2006 18:55 schreef Svensational het volgende:
Alweer een reden om sh87 minpunten te geven!
Marescha fans moeten elkaar ondersteunenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:55 schreef Svensational het volgende:
Alweer een reden om sh87 minpunten te geven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |