quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:47 schreef TC03 het volgende:
Toen hij tien jaar geleden bij Feyenoord speelde was het gewoon al een ervaren routinier.Wat een baas zeg.
Zeker en mooie anekdotes over zijn avonturenquote:
Hij had toen al een oude gerimpelde kop maar was eigenlijk pas 28quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:47 schreef TC03 het volgende:
Toen hij tien jaar geleden bij Feyenoord speelde was het gewoon al een ervaren routinier.Wat een baas zeg.
Dat was Paul Bosveldquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij had toen al een oude gerimpelde kop maar was eigenlijk pas 28
Ik heb moeite met middelmatige voetballersquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bosvelt.
Leer eens namen correct onthouden zeg.
Kloptquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:56 schreef DrDentz het volgende:
In mijn TopShots flippoboek heet hij Pieter Bosvelt.
Ik vind het meer een ideale elftalleider ofzo, lekker gezellig met de jongens. Of een zaakwaarnemer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:56 schreef sendaroo het volgende:
[..]zou hij daarom geen goede coach zijn? Die kerel kent het wereldje natuurlijk door dik en dun, misschien als assistend bij feyenoord ofzo
.
Haha topshotsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:56 schreef DrDentz het volgende:
In mijn TopShots flippoboek heet hij Pieter Bosvelt.
Hij heeft in elk geval flink wat clubs van binnen meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:56 schreef sendaroo het volgende:
[..]zou hij daarom geen goede coach zijn? Die kerel kent het wereldje natuurlijk door dik en dun, misschien als assistend bij feyenoord ofzo
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |